קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

ניהול מותגי יוקרה וקידום מכירות באופנה

700x400_luxuryBrandManagementandPromotion

ללמוד את ההיגיון של עסק, ניהול, תמהיל שיווק ופיתוח מותג בתחומי האופנה והיוקרה

קמפוס: פירנצה,פריז.
תחילת לימודים: פירנצה: אוקטובר ופברואר. פריז: אוקטובר.
משך לימודים: כ- 5 חודשים
מחיר: 12,500 יורו
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: תואר ראשון או ניסיון תעסוקתי מוכח וראיון אישי במרכז המידע בישראל.

מסלול אינטנסיבי זה בא להכין את הסטודנטים לעולם האופנה בצורה המקצועית ביותר. מרנגוני נחשב לאחד מבתי הספר הטובים בעולם בתחום זה והספק העיקרי של אנשי ניהול לתעשיית האופנה. כיום 80% מאנשי המקצוע שעובדים בארמני, וורסצה, פראדה ודולצה וגבנה הינם בוגרי מרנגוני.

מסלול זה בניהול מותג יוקרה וקידום מכירות באופנה נועד למועמדים שהוכיחו ניסיון עבודה רלוונטי בתחום האופנה או מי שמעוניינים בפיתוח קריירה חדשה בתעשיית האופנה.

מטרת הקורס להדריך ולהנחות את המשתתפים להבין את הייחודיות של עולם האופנה ושוק היוקרה, איך לטפל במבנה שוק גדול, להיפגש ולספק את הצרכים של לקוחות. הם גם מבינים שעיצוב וביצוע של תמהיל השיווק יחד עם לקוחות היעד הוא בסיס לגיבוש אסטרטגיות פיתוח מותג. בנוסף, ישתתפו בדיונים על היחסים בין הכלכלה, העסקים, שווקים והקידום של תעשיית היוקרה. הסטודנטים ימצאו פתרונות וינתחו כיצד חברות יוקרה קובעות את אסטרטגיות מיצוב מותג וניהולו.

היחידה הראשונה תניע את המשתתפים לנתח ארגונים שונים במוצרי אופנה ויוקרה כיצד לנהל את המותגים שלהם והצעותיהם בשוק על מנת להתחרות בסביבות שוק שונות. המשתתפים ילמדו להעריך את יחסי הגומלין בין אסטרטגיות מיתוג ואסטרטגיות ארגוניות, אסטרטגיה עסקית והאסטרטגיות הפונקציונליות של ארגון. הם יפתחו פתרונות שיטתיים ויצירתיים למגוון רחב של בעיות בעולם העסקים וניהול אמיתי ויוכלו להעריך נכון נושאים הכוללים טכנולוגיות חדשות ואת תפקידו המשתנה של הצרכן והאחריות חברתית תאגידית על האסטרטגיות תחרותיות של מוצרי יוקרה וארגוני אופנה. ארגוני וקבוצות אופנה ויוקרה שונים, יישם אסטרטגיות וטקטיקות שונות כדי לקדם את המוצרים, שירותים וחוויות ברמות שונות בשוק.

ביחידה השנייה הסטודנטים יפתחו מיומנות בניתוח וההערכה של אסטרטגיות וטקטיקות ביחסי ציבור ופרסום. ילמדו כיצד לקדם את המוצרים, לנתח את העקרונות של תורת התקשורת, לתכנן ולפתח אסטרטגיות תקשורת וקידום שייקחו בחשבון את היעד של הארגונים ועמדותיהם. הם יהיו מודרכים בהערכת הבעיות הנוכחיות כולל טכנולוגיות חדישות ביותר. במוקד יהיה התפקיד המשתנה של הצרכן ואת הופעתה של תקשורת בלתי שגרתית ביחד עם ההשפעה של אסטרטגיות לקידום מכירות של ארגוני ובתי אופנה.

הזדמנויות
באמצעות לימוד קורס זה, משתתפים יוכלו לנתח את המצב של היצע וביקוש של שווקי אופנה והיוקרה מדויקים, להעריך את המאפיינים שלהם וערכים משמעותיים ולהחיל מצבים וניהול לתמיכה באסטרטגיות מפתח ושיווק עסקי, כדי להשיג יתרונות תחרותיים.

תוצאות הלמידה
לנתח היצע וביקוש בשוק האופנה והיוקרה ולהעריך את המאפיינים העיקריים שלהם.
ליישם מודלים פרשניים ושיטות ניהול לתמיכה בפעילויות שיווק אסטרטגיות ותפעוליות.
לאתר דינמיקה תחרותית ולפתח אסטרטגיות מתאימות כדי להתחרות בהצלחה על נתח שוק.
לפתח גישה מחמירה אבל מקורית בניהול המותגים במגזר היוקרה של עולם האופנה.
לרכוש גישה ביקורתית ויצירתית, תוך שילוב עם חזון יזמי הן בהיגיון עסקי ובפיתוח מיומנויות מקצועיות.

נושאי הקורס
מותג יוקרה
עולם האופנה העסקי
אסטרטגיית ניהול מותג
אופנה עכשווית
אופנה ויחסי ציבור
שיווק דיגיטלי
פרסום בעולם אופנה
פיתוח עסקי האופנה

ניתן להמשיך למסלולים הנוספים במרנגוני עם סיום הלימודים
לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל
036525560 info@marangoni.co.il 
   
צור קשר

03-6525560

שם*

דואר אלקטרוני *

טלפון*

מסלול לימודים*

תוכן ההודעה

Please leave this field empty.

קמפוס שנחאי

shangai-istituto-marangoni-smallשנחאי תבעה לאחרונה את היותה בירת האופנה של המזרח הרחוק
לפרטים נוספים

קמפוס פאריז

campus_paris עיר הבירה ההיסטורית של האופנה העילית. כאן נולדה האופנה.
לפרטים נוספים

קמפוס לונדון

campus_london מלונדון יוצאים כל הטרנדים והסגנונות החדשים.                     
לפרטים נוספים

קמפוס פירנצה

קמפוס פירנצה המקום שבו נפגשים אופנה, אומנות ומסורת                         
לפרטים נוספים

קמפוס מילאנו

campus_milanoמילאנו ללא ספק מהווה כיום מרכז העיצוב, הטעם והסטייל העולמי.
לפרטים נוספים