קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

fashion start up – מאסטר


קמפוסים:
 מילאנו
תחילת לימודים: אוקטובר.
משך לימודים: שנה אקדמית (8 חודשים)
שפת לימוד: אנגלית
תנאי קבלה: רקע לימודי קודם בתחום, תואר ראשון, מכתבי המלצה וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: דרכון אירופאי 30,000 יורו, דרכון אחר 31,500 יורו.

הקמת עסק חדש ופיתוח רעיונות מסחריים חדשים הם שלב נתון בקריירה של כל מנהל ברמה גבוהה.
הדרך להצלחה בתכנון ובהקמת עסק מקצועי עוברת דרך לימוד מעמיק של שלושה תחומים מרכזיים: לימוד עסקי האופנה, שיווק ופרסום אופנה ודיני אופנה.
קורס מאסטר חד שנתי זה בהקמת סטארטאפים ומיזמים בתחום האופנה מיועד להכשיר את דור העתיד של מנהיגים ומנהלים בתעשיית האופנה ומעניק להם יכולות הבנה, ניתוח והפעלה של עסק בתחום האופנה והיוקרה.
הקורס מיועד למשתתפים שכבר יודעים מהם העיצובים שהם רוצים לפתח וליצור ומהם המוצרים או הקולקציות שהם רוצים להשיק, ושמכירים את החוזקות הניהוליות שלהם שיסייעו להם להצליח בתעשייה.
קורס אופנה זה תומך במיזמים ובעסקים החדשים הללו בעזרת פיתוח החוש העסקי של המשתתפים ולימוד של שיטות התכנון והייצור החיוניות לפיתוח תכנית עסקית שניתנת להרחבה בעתיד, ומבטיחים לבתי העסק הללו יכולת צמיחה מהירה.
דרך בנייה של קולקציות, לימוד שיטות ייצור, תקצוב, שיווק ופרסום ייחשפו המשתתפים לגישות תאורטיות חדשניות ולגישות מעשיות עם מבט לעתיד במטרה ללמוד כיצד ליצור, לפתח ולהשיק מוצר או קולקציה בשוק העולמי.
המשתתפים ילמדו כיצד לבצע הערכה ראשונית של רעיון יצירתי למוצרי אופנה ויוקרה וכיצד חברות מנהלות את תהליכי העיצוב, הייצור, הפרסום והקידום של המוצרים.
יחידת הלימוד "עסקי האופנה" תעסוק באסטרטגיות המפתח ובשיטות הייצור הנחוצות ליצירת קולקציה מוצלחת.
המשתתפים יבחנו מגמות ודרישות צרכנים ויעבדו על התדמית, המיתוג והניהול של המותג.
יחידת הלימוד תעסוק גם בנושאים: יסודות כלכליים ופיננסיים, רשתות קמעונאיות וערוצי הפצה, טכניקות משא ומתן עם ספקים, בקרת איכות ותמחור.
יחידת הלימוד "שיווק ופרסום אופנה" תתמקד במושגים הטכניים והתאורטיים הנחוצים ליצירת מסע פרסום מקצועי המתאים לעסק חדש ובלמידת ניהול השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של עסקי אופנה ויוקרה וכן בהבנת הקשר שבין הלקוחות, המוצר והשווקים שבהם הם פועלים.
יחידת הלימוד "דיני אופנה" תעסוק בסוגיות המשפטיות הנוגעות למחזור החיים של הבגד, מראשיתו ועד להגנת המותג וכן בנושאים כמו רישוי, ייבוא וייצוא, הסכמי הפצה וזכיינות, זכויות קניין רוחניות וסוגיות קיימות ובמטרה להבטיח כיבוד של סוגיות משפטיות ואתיות.
הקורס מיועד למשתתפים בעלי תואר ראשון קודם או בעלי ניסיון מוכח בעבודה מעשית, ויעניק למשתתפים יכולות תכנון עסקי מקצועי, מוכנות להשקה, הקמתם מחדש או החייאתם של המותג, העסק או החברה שלהם בתעשיות האופנה, היוקרה והיצירתיות.

עיקרי תוכנית הלימוד

* מיתוג אסטרטגי וניהול חדשנות
* יצירתיות וחדשנות מוצרים
* דיני אופנה ופיננסים
* רישוי, אתיקה וקיימות
* היבטים עכשוויים באופנה
* פרסום אופנה, קידום ויחסי ציבור
* שיווק דיגיטלי
* פרסום ותקשורת, ניהול זמן ומנהיגות
* שיטות מחקר מקצועיות

   
צור קשר

03-6525560

שם*

דואר אלקטרוני *

טלפון*

מסלול לימודים*

תוכן ההודעה

Please leave this field empty.

קמפוס שנחאי

shangai-istituto-marangoni-smallשנחאי תבעה לאחרונה את היותה בירת האופנה של המזרח הרחוק
לפרטים נוספים

קמפוס פאריז

campus_paris עיר הבירה ההיסטורית של האופנה העילית. כאן נולדה האופנה.
לפרטים נוספים

קמפוס לונדון

campus_london מלונדון יוצאים כל הטרנדים והסגנונות החדשים.                     
לפרטים נוספים

קמפוס פירנצה

קמפוס פירנצה המקום שבו נפגשים אופנה, אומנות ומסורת                         
לפרטים נוספים

קמפוס מילאנו

campus_milanoמילאנו ללא ספק מהווה כיום מרכז העיצוב, הטעם והסטייל העולמי.
לפרטים נוספים