קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב חלונות ראווה – קורס קיץ/חורף

010

קמפוסים: מילאנו, לונדון
תחילת לימודים:
מילאנו: 25 ליוני-13 ליולי, 3-21 לספטמבר.
לונדון: 8-26 לינואר 2018, 16 ליולי-3 לאוגוסט, 7-25 לינואר 2019.
משך לימודים: 80 שעות (3 שבועות).
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני).
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: מילאנו 4,100 יורו, עם סידור לינה 5,500 יורו.
לונדון 3400 פאונד, עם סידור לינה 4600 פאונד.

Visual merchandising לימודי עיצוב חלונות ראווה– קורס זה בלימודי עיצוב חלונות ראווה יעסוק בטכניקות לעיצוב חלונות ראווה ותצוגת המוצר בפנים החנות. בקורס זה תלמד כיצד להציג את המוצר בצורה הטובה ביותר בחנות ומהי וכיצד לייצר את חווית הרכישה הטובה ביותר עבור הצרכן בנקודת המכירה.
במסגרת לימודי עיצוב חלונות ראווה תלמד שחשיבות עיצוב חלונות ראווה הינה מכרעת בהחלטת הלקוח להכנס לנקודת המכירה שלנו להבין את אופי המוצר ובסופו של דבר לגרום להחלטה לרכוש אותו. עיצוב חלונות ראווה ומיצוב חנויות תפס בשנים האחרונות מעמד חשוב בתוך מערך השיווק ההפצה והמכירה של מוצרי אופנה וכיום כל חברת אופנה מכובדת מחזיקה אנשי מקצוע שמכירים את המוצר ומבינים לליבו של הלקוח ממש ברגעים הקריטיים בהחליטו לקנות מוצר שלנו ולא של המתחרים. לימודי עיצוב חלונות ראווה ומיתוג חזותי של פנים נקודת המכירה מצריך מהעוסק בו הבנה מעולה במה שקורה בעולם האופנה וברזי השיווק ופסיכולוגיית הצרכנים על מנת להיות בצעד אחד לפני כולם.

לימודי עיצוב חלונות ראווה יפתחו בפניך את האפשרות ללמוד ממעצבי חלונות הראווה הקריאטיביים בעולם את רזי מקצוע מרתק זה בו מתחלפת התצוגה לפעמים מדי יום או שבוע.

תוכנית לימודים:

שבוע ראשון: טכניקות מיתוג חזותי
הויזואל כמכשיר אמוציונלי. אלמנטים ליצירת תקשורת חזותית מחוץ לנקודות המכירה. ניתוח השילוט, החזית, דרכי הגישה וחלון הראווה של נקודת המכירה. טכניקות לעיצוב והקמת חלון ראווה. טכניקות תצוגת מוצר בחלון הראווה. עיצוב חלונות ראווה לחנויות, בוטיקים ורשתות גדולות. פרוייקט 1- ספר המיתוג החזותי (merchandising book).

שבוע שני: תכנון מערך ומבנה נקודת המכירה
אלמנטים ליצירת תקשורת חזותית בפנים נקודת המכירה- ניתוח המשטחים והחללים הקיימים בהתאם למטרות המכירה.
שרטוט המסלול האידאלי של הצרכן בתוך החנות, תצוגת ופרישת המוצרים בחנות, ניתוח האביזרים והריהוט הנדרשים בהתאם לאופי החנות. פרויקט 2- תכנון מערך נקודת המכירה.

שבוע שלישי: טכניקות התצוגה
הקיר בנקודת המכירה: ניתוח ופיתוח, רמות שונות של תצוגת מוצר, תצוגת סחורה אופקית ואנכית, קריטריונים לבניית תצוגת המוצר, יצירת "חווית הצרכן" הטובה ביותר בנקודת המכירה. מכירות און ליין והתצוגה הוירטואלית של מוצרי אופנה.
פרויקט 3- תצוגת המוצר והסחורה.

The full package includes tuition, translation services and accommodation. You will stay in a residence hotel or in a flat for two people, complete with double-occupancy bedroom and kitchen, for the duration of the course

לפרטים נוספים- לימודי עיצוב חלונות ראווה- אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל. הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.

   
צור קשר

03-6525560

שם*

דואר אלקטרוני *

טלפון*

מסלול לימודים*

תוכן ההודעה

Please leave this field empty.

קמפוס שנחאי

shangai-istituto-marangoni-smallשנחאי תבעה לאחרונה את היותה בירת האופנה של המזרח הרחוק
לפרטים נוספים

קמפוס פאריז

campus_paris עיר הבירה ההיסטורית של האופנה העילית. כאן נולדה האופנה.
לפרטים נוספים

קמפוס לונדון

campus_london מלונדון יוצאים כל הטרנדים והסגנונות החדשים.                     
לפרטים נוספים

קמפוס פירנצה

קמפוס פירנצה המקום שבו נפגשים אופנה, אומנות ומסורת                         
לפרטים נוספים

קמפוס מילאנו

campus_milanoמילאנו ללא ספק מהווה כיום מרכז העיצוב, הטעם והסטייל העולמי.
לפרטים נוספים