קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

להיות מעצב פנים

רוצים להיות מעצבי פנים מהמובילים בעולם?
ביה"ס לעיצוב מרנגוני מציע לכם את המסלולים הטובים בעולם בבירות העיצוב מילאנו ולונדון.
עיצוב פנים 3 שנים
עיצוב פנים למגורי יוקרה – מאסטר
עיצוב פנים חד שנתי
עיצוב פנים-קורס קיץ

ההשפעה של המעצב על מראה המבנה
אחד התחומים המושכים במיוחד בעולם העיצוב הוא עיצוב הפנים. נראה כי משיכה למקצוע זה היא תוצאה של היכולת שמקבל המעצב להשפיע על המראה הסופי של כל מבנה. בין אם מדובר על דירה קטנה, בית פרטי או אפילו משרד, חנות או כל עסק אחר, הרי שמי שרוצה להיות מעצב פנים עושה זאת גם בזכות היכולת שלו להותיר חותם על המראה ובכך להפגין את כישרונו. בישראל אנו יכולים למצוא היום לא מעט מעצבי פנים. חלקם מוכשרים יותר וחלקם מוכשרים פחות, אך נראה כי המשיכה לתחום זה מצביעה על רצון רב של לא מעט ישראלים להראות עד כמה הם יכולים ליצור מראה מרענן, קלאסי, מודרני, אלגנטי, כפרי או כזה שמציג סגנון מיוחד אחר. נראה כי גם בעתיד תהיה למקצוע זה משיכה רבה בזכות התחדשותו חסרת המעצורים.

גיוס בעלי הנכס לשיתוף פעולה פורה
על מנת להיות מקצוען אמיתי בתחום עיצוב הפנים יש לשלב בין מספר מסוים של אלמנטים. חשוב להבין שאנו לא מדברים רק על אלמנטים מוחשיים כמו חומרים, או על נתונים אישיים כמו טכניקות, אלא גם על יצירת קשר נכון עם בעלי הנכס. כך אפשר להיות מעצב פנים שהינו לא רק מוכשר בכל הקשור לעיצוב מרתק ויצירתי, אלא גם להיות אדם שקל לשתף איתו פעולה בכל פרויקט. נדגיש ונאמר שלא רק בעלי הנכס ישמחו למצוא מעצב מוכשר שמבין את הרצונות שלהם ומזהה את הצרכים שלהם, אלא גם אנשי מקצוע אחרים השותפים לפרויקט ישמחו לראות לצדם אדם רציני ונוח. כך קל יותר להיות מעצב פנים שמצליח להתמודד עם כל מכשול או בעיה במבנה מסוים, וכך קל הרבה יותר להגיע במהירות ובדייקנות לתוצאה הסופית שאותה רוצה המעצב להציג ללקוחותיו. 

לעשות קריירה שאפשר רק לקנא בה
תחום העיצוב הוא כזה שמושך אליו רבים גם בזכות היכולת ליצור קריירה מדהימה. בין אם מדובר בשותפות במשרד עיצוב, או בעבודה עצמאית, ובין אם מדובר על פתיחת עסק שמתמחה בתחום זה, הרי שיש לא מעט אפשרויות העומדות בפני מעצבי מקצועי. המחשבה על להיות מעצב פנים היא אם כן כזו שמלווה במחשבה על עשיית קריירה נהדרת לאורך שנים רבות. כל זאת תוך התפתחות במהלך השנים וצבירת ידע חדש וניסיון בתחומים שקשורים למקצוע. התפתחות זו מביאה לכל מעצב רציני לקוחות רבים יותר והיא הופכת אותו לבעל שם מוכר ולאיש מקצוע שרבים לא ירצו לפספס את היתרונות שלו. לכן קריירה בעיצוב היא דבר משמעותי שיכול לספק אנשים בעלי כישרון ורצון אמיתיים.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560