קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב תעשייתי בחו"ל

027

מסלולי עיצוב תעשייתי

עיצוב תעשייתי/מוצר 3 שנים
עיצוב רהיטים
עיצוב תעשייתי/מוצר קורס קיץ

ליהנות ממקצוע צומח ונדרש
בעולם של היום אנו יכולים לגלות יופי של מקצועות שזוכים לצמיחה מדהימה משנה לשנה. כך הדבר לגבי עיצוב תעשייתי שהופך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. זאת בזכות עיצוב שנוגע למוצרים שבהם אנו משתמשים בחיי היומיום ולשלל אלמנטים שמשמשים אותנו גם הם בצורה תדירה למדי. לכן לימודי עיצוב תעשייתי בחו"ל מעניינים לא מעט ישראלים שרוצים לרכוש מקצוע מרתק וחדשני. עבור אותם ישראלים שמגיעים למוסדות לימוד שונים ברחבי העולם, ההזדמנות לראות כיצד אומנות היא גם דבר שימושי, מראה להם שהם נכנסים לעולם מדהים של יופי ושל פונקציונאליות. בעולם זה מבינים רבים כי מעבר לאפשרויות הלימוד בישראל קיימות לא מעט אפשרויות בחו"ל שתורמות לא רק לידע מקצועי נרחב יותר אלא גם לאפשרות למציאת עבודה ברמה בינלאומית.

הידע הרב שכבר קיים בחו"ל
זה נכון שבישראל אנו יכולים ליהנות מעיצובים מרשימים שנוצרו תודות למקוריות ולמקצועיות של אנשים מוכשרים מהארץ. אך לא נגזים כלל אם נאמר שהידע שנרכש בחו"ל אינו משתווה כלל לזה שקיים בישראל. לכן אלו שרוצים לעשות את הצעד הראשון שלהם בעולם זה בצורה משמעותית יותר יודעים כי רק לימודי עיצוב תעשייתי בחו"ל הם אלו שיסייעו להם בהגשמת החלום והמטרות שלצדו.

בערים מרכזיות ברחבי העולם מוצגים לסטודנטים מכל העולם קמפוסים איכותיים שהופכים את אותם לימודי עיצוב תעשייתי בחו"ל לחוויה מרתקת. בין אם מדובר בבירות אירופה השונות או בערים מסוימות ברחבי העולם, הרי שאפשר להבין מיד עד כמה לימודים במוסדות מרשימים כל כך הם אלו שיעניקו לסטודנט ידע רב, היכרות מעמיקה עם עולם חדשני ואפשרויות למציאת עבודה בעתיד.

אפשרויות העבודה כמעט בלתי מוגבלות
כל אדם רציני יודע שהוא הולך ללמוד ומשקיע ממיטב זמנו וכספו על מנת להתפרנס אחר כך בצורה מכובדת מאוד. לכן חשוב להדגיש עד כמה לימודי עיצוב תעשייתי בחו"ל הם כאלו שיכולים להקל על כל אדם רציני שסיים ללמוד בהצלחה למצוא מקומות עבודה נהדרים מכל הבחינות. שוק העבודה בישראל אולי עדיין אינו מפותח דיו אך הוא יגדל בעתיד ונראה כי רבים ייהנו לעבוד בו.

אלו שיחליטו לנסות את מזלם בחו"ל יראו כיצד מחכה להם שוק גדול מאוד שדורש מעצבים תעשייתיים מוכשרים גם בתקופות קשות ולא רק בטובות שבהן נתונה הכלכלה העולמית. בוטיק יוקרה, חברות עיצוב, מפעלים וארגונים בכל סדר גודל יכולים להציע מקומות עבודה מאתגרים מאוד ולפתוח את הדרך בפני אלו שרוצים באמת להראות את הידע שלהם ולהציג את הכישרון הגדול שלהם.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560