קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב פנים למגורי יוקרה – מאסטר

קמפוסים: מילאנו, לונדון.
תחילת לימודים: לונדון- אוקטובר או פברואר
מילאנו- ספטמבר או פברואר.
משך לימודים: 15 חודשים (כולל 3 חודשי סטאג)
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית).
תנאי קבלה: תואר ראשון בתחום, מבחן אנגלית, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: מילאנו: דרכון אירופאי 31,700 יורו.
דרכון אחר 34,800 יורו.
לונדון: 
דרכון בריטי 22,350 פאונד.
דרכון אחר 30,400 פאונד.
תעודת סיום: במילאנו- מאסטר אקדמי. בלונדון- תואר שני MA.

מסלול מאסטר זה מיועד לבעלי ידע טכני בעיצוב פרויקטים הרוצה לרכוש הכנה מקצועית בעולם עיצוב פנים, עם תשומת לב מיוחדת לתפיסת פנים יוקרתית והצעת פתרונות מרגשים וייחודיים. המסלול מאוד מכוון לקשרי העבודה בין המעצב לעולם האמיתי ולכן מרבית הפרויקטים במסלול זה הינם בשיתוף עם התעשייה. סטודנטים עיצבו מועדון היפ הופ יוקרתי במילאנו בתקציב של 80,000 יורו ומלון בוטיק בשנגחאי.

מסלול לימודי עיצוב פנים מאסטר זה מעמיק בכל נבכי תחום עיצוב הפנים בו תצטרך לתכנן לעצב ולעטר חללים, בתים, משרדים, מסעדות, פנים למטוסים וספינות, מלונות, חנויות, בניינים ציבוריים, תערוכות ועוד. מעצבי הפנים עובדים עם בעלי המקצוע או האדריכלים על מנת ליצור את העיצוב המתאים למבנה וללקוח. עליהם לקחת בחשבון מהו יעוד המבנה, השימוש בו, העלויות ולוחות הזמנים. מאסטר זה ללימודי עיצוב פנים זה יגע בנושאים החל מסאונד ועד לעיצוב תרפי, מתאורה ועד לעיצוב רגשי, עם בסיס מוצק של העיצוב המודרני תוך ניתוח ותכנון מעמיק של המרחב. במסגרת לימודי עיצוב פנים מאסטר נלמד לזהות ולהבין את הרצונות, את התחושות ואת הראש של האנשים ולשלב בין החלומות והצרכים נדע להמחיש ידע זה בכל תחומי עיצוב הפנים.

קורס מאסטר בעיצוב קולקציות יוקרה לבית יכשיר אנשי מקצוע המסוגלים לתרגם באופן מתוחכם ויצירתי את האישיות הסגנונית של מותג אופנה לכל הקשור לחללי מגורים ולחללים המוקדשים לבתי מלון. קולקציה לבית היא השלוחה הטבעית של עולם האופנה אל עולם עיצוב הפנים וכיום הרצון של הצרכן הוא לא רק ללבוש חלום כלשהו, אלא גם לחיות אותו בחללי המגורים. ההשפעות ההדדיות בין אופנה לעיצוב הפנים מתחזקות כל הזמן. למעשה המעצב צריך להכיר את התפתחות סגנונות העיצוב השונים בתחום עיצוב הפנים וכן את המגמות הבינלאומית החדשות, על מנת לעצב ולתאם קולקציות פנים חדשות.
על המעצב לדעת כיצד ליצור הדפסים חדשים של בדים וטפטים, לבחור חומרים שמשדרים תחושות שונות בעת המגע בהם, ולפרש את פרטי הריהוט על הצד הטוב ביותר בעולם היוקרה שעליו ליצור. קורס המאסטר בעיצוב קולקציית פנים יעסוק בבחירת הבדים, הטקסטורות, הצבעים, פריטי הריהוט על מנת ליצור קולקציות מודרניות. הקורס מיועד למי שרכש כבר ידע והשכלה בתחום עיצוב הפנים או עיצוב האופנה ומעוניין לרכוש ניסיון וידע מקצועי בכל הקשור לתכנון החלל על כל היבטיו. במסלול זה הסטודנטים יעבדו בשיתוף פעולה עם מעצבים וחברות בתעשייה כך יוכשרו ליום סיום הלימודים בו יצאו לעולם העיצוב.
בנוסף נלמד: לנתח ולרכוש את הידע הטכני להבין את הבדים, ריהוט וחומרי כיסוי. להכיר סגנונות שונים ואת זהותם של מותגי האופנה בשוק היוקרה. ננתח את האבולוציה של המגורים והעיצוב העכשווי, ננתח ונתרגם סגנון של מותג בעזרת פרויקט home collection, ננהל פיתוח של פרויקט שמוצע ע"י לקוח עם הצעות שמשלבות בדים, צבעים, גזרות, הדפסים, ריהוט ואשר הינם בהרמוניה עם הטרנדים העכשוויים. נבנה פרויקט לעיצוב חלל ונציגו.

לימודי עיצוב פנים במסלול מאסטר אקדמי באיטליה ותואר שני MA באנגליה יפתחו בפניך אפשרות להגשים את החלום לקריירה מזהירה ומרתקת ומרנגוני הוא המקום להתחיל בהגשמתו.

מרנגוני בשונה ממוסדות לימוד רבים מקושר ברמה היומיומית עם מעצבים וחברות יוקרה בתעשייה ותוך כדי הלימודים מבוצעים פרויקטים אמיתיים כאשר בסוף התהליך חלק מהסטודנטים מועסקים בחברות אלה. לדוגמא מעצב העל האיטלקי ג'וליו קפליני שעיצב את פנים בית ספר לעיצוב מרנגוני במילאנו.
הסטודנטים במרנגוני משתתפים בפרוייקטים רבים עם תעשיית היוקרה כגון חברת Versace, חברת היוקרה Visionnaire שיתוף עם חברת ג'וליו קפליני Cappellini.

נושאי הלימוד העיקריים:
עיצוב פנים עכשווי לחללי יוקרה
design exploration
חידושים וחדשנות בעולם העיצוב
פרויקטים קריאטיביים
שיטות מחקר קריאטיבי

(בסרטון למטה דריה זקס בוגרת עיצוב פנים במילאנו מספרת על חויית הלימודים)


לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.