קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי מנהל עסקים וקניינות אופנה 3 שנים

קמפוסים ותחילת לימודים: *לונדון, פירנצה ומילאנו- אוקטובר/ספטמבר ופברואר.
*פריז- אוקטובר.
משך לימודים: 3 שנים באנגלית (יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית).
תעודות סיום: בלונדון תואר ראשון. *באיטליה – דיפלומה
תנאי קבלה: תעודת בגרות, מבחן אנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.
באיטליה ידרש פרויקט.
*ניתן לעבור בשנה השנייה מאיטליה ללונדון ולכות בתואר ראשון.

מחיר לכל שנת לימודים:

מחירים לשנת לימודים:

קמפוס לונדון – תואר ראשון
דרכון בריטי 16,350 פאונד לשנה
דרכון אחר 25,100 פאונד לשנה

קמפוס פריז– תואר ראשון
קמפוס פירנצה – דיפלומה
דרכון אירופאי 24,300 יורו לשנה
דרכון אחר 28,300 יורו לשנה

קמפוס מילאנו – דיפלומה
דרכון אירופאי 24,500 יורו לשנה
דרכון אחר מילאנו 28,750 יורו לשנה

מסלול לימודי מנהל עסקים באופנה בבית ספר מרנגוני הינו המסלול היוקרתי והטוב בעולם להכשרת מנהלי העתיד, קנייני אופנה ומנהלי מדיה בתחום האופנה, בארבעת בירות האופנה – מילאנו, פירנצה, פריז ולונדון.
הסטודנטים יוכלו להתמקצע:

בקניינות אופנה(לונדון)
בתקשורת אופנה וניו מדיה(במילאנו ולונדון)
בניהול מוצר אופנה(מילאנו ופירנצה)

בית ספר מרנגוני נחשב לטוב בעולם בתחום לימודי מנהל עסקים באופנה כאשר כ-80% מהמעצבים ואנשי המקצוע בדרגי הניהול השונים בחברות האופנה המובילות Prada ,Dolce & Gabbana ,Versace, Armani הינם בוגרי מרנגוני.

בית ספר מרנגוני מציע תוכנית מקיפה זו המתמקדת בכל אחד מההיבטים העסקיים של עולם האופנה, מתכנון ועד ליצור, מכירה הפצה ושיווק. התוכנית תעסוק, כמו כן, בלימוד מוצר, מחזור החיים שלו וניתוח מגמות שוק. על מנת לעשות זאת יש ללמוד ראשית על בדים, קולקציות, תהליך היצור ובקרת איכות. בנוסף, תרכוש מיומנות במכירה וסחר, קניינות, הערכת עלויות ותמחור, תקשורת ניו מדיה וקידום מכירות. הודות לכל הכישורים האלה, תוכל לנהל פרויקטים להפעיל אנשי מקצוע ולתת ייעוץ בכל חברת אופנה בה תעבוד, גם זו שלך הפרטית. במסגרת לימודי מנהל עסקים באופנה תלמד להכיר איך עולם האופנה על כל מערכותיו פועל ומה מביא מוצר מסוים להיות מנצח ומוביל על פני מוצר אחר. כל המורים שילמדו אותך במסלול לימודי מנהל עסקים באופנה זה הינם אנשי מקצוע מהמובילים בעולם שמביאים מהידע והניסיון שצברו במהלך עבודתם בתחום לתוך כותלי בית הספר תוך שימת דגש על יחס אישי – 20 תלמידים בכיתה ועשיית פרויקטים שהם חווים ביום יום העסקי שלהם אם בבית האופנה בו הם עובדים או בחברה הפרטית שלהם.

מסלול לימודי מנהל עסקים באופנה מתאים לאנשים בעלי יכולות ניהוליות ואוריינטציה למוצר עצמו ללא צורך לעצב או ליצור קולקציות אולם עם המון אהבה ורצון לעבוד בעולם האופנה על כל רבדיו. בקמפוסים של מרנגוני בלונדון ופריז הלימודים הינם לתואר ראשון.

עולם האופנה צמא לאנשי מנהל עסקים אולם לאלו שאינם בעלי ידע באופנה יהיה קשה להשתלב ברמות הגבוהות ביותר בתחום. מרנגוני הינו בין היחידים בעולם שמטרתו להכשיר את דור מנהלי העתיד של עולם האופנה שיצטרכו להתמודד עם האתגרים האדירים שמביאה לנו הקידמה בתחום זה. אם ברצונך בקריירה מזהירה ומרתקת מרנגוני הוא המקום להתחיל בהגשמתו של חלום זה.

מסלולי לימוד נוספים:
לימודי מנהל עסקים באופנה חד שנתי
לימודי ניהול מותגי אופנה-מאסטר
לימודי קניינות אופנה- מאסטר
מנהל עסקים באופנה – קורס קיץ

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:
מרכז ההרשמות ישראל
03-6525560 info@marangoni.co.il