קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי תואר ראשון בחול

למסלולי התואר הראשון

מגוון רחב של מקצועות

יש המון דברים חיוביים להגיד על לימודי תואר ראשון שניתן ללמוד במסגרות שונות בחול, אך נראה כי הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש להגיד על מהלך כזה של לימודים במדינה אחרת, הוא זה שמציג את המגוון הרחב של אפשרויות לימוד עבור כל ישראלי שבוחר לצאת מגבולות ישראל וללמוד במדינה שמתאימה לו מכל הבחינות.

היום אנו רואים כיצד לימודי תואר ראשון בחול הם מגוונים ומרתקים ביותר בזכות אפשרויות הרבה יותר גדולות מאלה שהיו נפוצות בעבר. מדובר על אפשרות ללמוד את מקצועות האופנה, עיצוב הפנים ,עיצוב המוצר, עיצוב גרפי והאומנות כדי שכל אחד יוכל להיות בטוח שימצא את הלימודים שמתאימים לו.

ללמוד במדינות שמתמקצעות בתחומי התואר הראשון

נקודה חשובה שיש לדבר עליה כשאנו עוסקים בלימודים בחול היא זו שקשורה להתמחות של מדינות שונות לגבי ההיצע של לימודים לתואר ראשון. כלומר, שעם כל הכבוד למספר רב של מדינות שמציעות לימודים אצלן, הרי שלגבי לימודי תואר ראשון בחול אנו יכולים למצוא הבדלים בין איכות הלימודים ורמתם במדינות שונות.

כך, כשאנו מדברים במיוחד על הוצאת תואר ראשון בתחומי העיצוב, האומנות והאופנה למשל, אנו יכולים להבחין היטב כיצד כדאי ללמוד במדינות מסוימות. היום לימודי תואר ראשון בחול בתחומים שהצגנו יהיו איכותיים ומספקים הרבה יותר אם מדובר על מדינות כמו צרפת, אנגליה ואיטליה בדרך להשלמת תואר ברמה גבוהה מאוד.

התעניינות של צעירים ישראלים רבים

כשבודקים מעט יותר לעומק את הרעיון של עזיבה למטרה של לימודים בחול, מזהים כיצד יש התעניינות מרשימה מאוד של ישראלים רבים בדרך לקבלת תואר ראשון. אם בעבר היה מדובר יותר על התעניינות בתואר שני, הרי שהיום לימודי תואר ראשון בחול מושכים אליהם מספר גדול מאוד של אלו המעוניינים בלימודים אקדמיים.

אין ספק שלא קל להיות סטודנט במדינת ישראל, ולכן אנו מבינים יותר את אלו שעושים חושבים ומחליטים למצוא להם מסלול אקדמי מתאים ונוח יותר במדינה אחרת. יתרה מכך, המגוון הרחב מאוד, כאמור, הוא כזה שמפתה רבים לבדוק אפשרויות לימוד מעבר לים בדרך להתמקדות במקצוע שמעניין אותם יותר.

לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל 036525560  info@marangoni.co.il

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם :
או מלאו את הטופס הבא:

שם*

דואר אלקטרוני *

טלפון*

מסלול לימודים*

תוכן ההודעה