קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי תואר שני בחול

למסלולי תואר שני / מאסטר

תנאי הקבלה הקלים יותר

סטודנטים רבים בישראל, ואלו שכבר השלימו תואר ראשון או שני בארץ, יכולים לספר רבות על הקושי שעמד בפניהם כבר בשלב הקבלה ללימודים האקדמיים. לימודי תואר שני בחו"ל בחול נחשבים היום לנחשקים יותר גם בשל העובדה שיש המון מוסדות לימוד בהמון מדינות שמציעים תנאי קבלה קלים ונוחים הרבה יותר.

בין אם אנו מדברים על מסלולי לימוד עיצוב אופנה במדינות כמו צרפת או איטליה, ובין אם אנו מדברים על לימודי אומנות במדינה כמו גרמניה, אנו בהחלט יכולים לזהות את הקלות הגדולה יותר של ישראלי המעוניין בלימודים אקדמיים לתואר שני להתקבל למוסד רציני ולהתחיל בכך את הלימודים שחשובים לו כל כך להמשך הקריירה.

מסוללי לימוד ייחודיים שמדגישים את כדאיות הלמידה בחול

העולם הגדול מציע אפשרויות לימוד מרשימות מאוד בכל קנה מידה. הכוונה היא לכך שיש מדינות בהן לימודי תואר שני בחול יכולים להיות איכותיים יותר אך גם ייחודיים יותר מאשר בישראל. כך יכול למצוא את עצמו אדם עם תואר ראשון מברר פרטים שונים לגבי לימודי תואר שני במדינה מסוימת המציעה לו מסלולים של קניינות אופנה, ניהול מותגי אופנה ועוד.

אחרי הכול לימודי תואר שני בחול מדגישים גם לא רק את החוויה הגדולה מחוץ לישראל ממנה יכול ליהנות הסטודנט הישראלי, לא רק את התענוג שבהכרת חברים חדשים מכל רחבי העולם, ולא רק את ההנאה מחיים במדינה בעלת תרבות שונה משלנו, אלא גם את היכולת של מוסד לימודים במדינה מסוימת להציע מסלול ייחודי ואיכותי מאוד.

הכנה נכונה היא דבר חשוב

גם כשאנו מדברים על לימודים במסלול של תואר שני עלינו לזכור כי חשוב מאוד להיות מוכנים אליהם אם יוצאים למדינה בחול. כלומר, שיש הרבה הכנות לעשות אם רוצים שפתיחת הלימודים תתחיל ברגל ימין ושכל שלב של המסלול יעבור בצורה הנוחה ביותר עד לקבלת התואר השני הנחשק במדינה שבה בוחרים.

כך, לפני שמישהו יוצא להתחיל לימודי תואר שני בחול  כדאי מאוד שיברר לא רק את העלויות של שכר הלימוד, אלא גם כמה כסף יעלו לו הלימודים מבחינה כוללת, כשהכוונה היא גם לעלויות מחיה וכיו'. בנוסף, חשוב מאוד לרכוש את השפה המדוברת במדינה ואת זאת שבה לומדים את התואר השני כדי לעבור את המסע האקדמי בחול בהצלחה מלאה.

לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל 036525560  info@marangoni.co.il

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם :
או מלאו את הטופס הבא:

שם*

דואר אלקטרוני *

טלפון*

מסלול לימודים*

תוכן ההודעה