ניהול מוצרי קוסמטיקה ובישום – חד שנתי
Product Management for Fragrances and Cosmetics
קורס אינטנסיבי של שנה אקדמית אחת
קמפוס: פירנצה.
תחילת לימודים: ספטמבר.
משך לימודים: שנה אקדמית. מסלול תעודה.
שפת לימוד: אנגלית.
תנאי קבלה: תעודת בגרות, מבחן ידע באנגלית, תיק עבודות וראיון אישי במרכז הרישום בישראל.
מחירים: דרכון אירופאי 25,200 יורו
דרכון אחר 27,300 יורו
תוכנית זו מציעה ידע בנושאי טכניקות, ארגון וכלכלה מאחורי ייצור בשמים ומוצרי קוסמטיקה. היא כוללת קורסים בנושא ניהול סוגיות עסקיות תוך מענה לשינויים בשוק וחדשנות מוצרים ובנושא המגמות העדכניות בתעשייה.
הסטודנטים ייחשפו לאסטרטגיות הטובות ביותר לייעול הייצור, השיווק וההפצה של מותגי בישום וטיפוח יוקרתיים וילמדו אודות מדדי ביצועים פיננסיים מרכזיים. הם יכירו לעומק כל היבט החל מתחום מחקר ופיתוח ועד לתקשורת בהשקת בשמים חדשים או קווי טיפוח ואופנה חדשים, ניתוח פלחי שוק שונים ויתעמקו בטכניקות מתקדמות להצגת מוצרים, שיווק, הפצה, תקשורת קמעונאית ומקוונת ושיווק מוצרי בישום.
קורסי למידה מרכזיים:
• בישום וקוסמטיקה: היסטוריה, חזון, התפתחות וטרנדים
• הרכב שוק ופילוח
• ערוצי תקשורת שיווקית
• שיווק דיגיטלי ומדיה חדשה
• עקרונות עסקים וניהול של מותגי בישום וקוסמטיקה
• יחסי ציבור, קידום וסטוריטלינג למותג
• היבטים מרכזיים של קנייה, מרצ'נדייז ותצוגה חזותית
• מדדי ביצועים מפתח (KPI) קמעונאי
• טכניקות יצירת בשמים בסיסיות
• ידע והרכב חומרי גלם
• טכניקות חידוד מיומנויות חוש הריח בשילוב פעילויות מעבדה בשיתוף עם "Officine Santa Maria Novella"
אפשרויות תעסוקה:
מטרת הקורס היא לאפשר למשתתפים לרכוש את הכישורים הדרושים כדי למלא תפקידי ניהול בתעשיית הבשמים והקוסמטיקה היוקרתיים, מהפצה ועד תקשורת. הם ירכשו כלים ייחודיים ומדויקים לעבודה בתעשייה ויהיו מוכנים לעבוד במשרות הבאות:
מנהל מוצר; מנהל שיתופי פעולה; מנהל תוכן דיגיטלי; מנהל קמעונאות; מנהל רשת טיפוח קמעונאית.
בשיתוף עם "Officine Santa Maria Novella" נחשבת לבית המרקחת לבשמים ההיסטורי והוותיק ביותר בכל אירופה, לאחר שנותר פעיל במשך למעלה מ-400 שנים, והוא נחשב גם לאחד המפעלים המסחריים הוותיקים ביותר אי פעם בתחום הבישום הקוסמטיקה.