קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

Omnichannel ומסחר אונליין בעולם האופנה

קמפוסים: מילאנו
תחילת לימודים: פברואר או ספטמבר
משך לימודים: 15 חודשים (כולל 3 חודשי סטאג).
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית).
תנאי קבלה: תואר ראשון או ניסיון בתחום, מכתבי המלצה, ראיון אישי במרכז המידע בישראל ומבחן אנגלית.
מחירים: דרכון אירופאי 36,000 יורו, דרכון אחר 38,500 יורו.

ההתפתחות האסטרטגית של תעשיית האופנה הינה תוצאה של התרחבות ערוצי הקמעונאות, והיא משלבת מורשת וחדשנות: מחנויות בוטיק ייחודיות ועד למסחר אלקטרוני רב-מותגי. בשוק של היום, מותגי אופנה לא יכולים לשרוד ללא אסטרטגיה מסחרית מעמיקה ומחושבת היטב. במהלך השנים האחרונות, אנו עדים לשינויים משמעותיים הדורשים הלך רוח חדש, במטרה הכוללת של שילוב ערוצים פיזיים ודיגיטליים לשפה אחת.
במהלך המסלול, למשתתפים תינתן ההזדמנות לחקור את הטכנולוגיות החדשניות והעדכניות ביותר, את הגישות החדשות והשפעתן על חווית הלקוח. המטרה העיקרית היא להכשיר מנהלים עתידיים שיוכלו להניע את המהפכה הדיגיטלית ולהתמודד עם האתגרים מולם יוצבו חברות בעתיד הקרוב ובשווקים הגלובליים.
מסלול זה נועד להכשיר אנשי מקצוע עסקיים עתידיים, ולהעניק להם את הכלים לענות על הדרישות של חברות אופנה וחברות קמעונאיות המתקדמות יותר ויותר כלפי גישה רב-ערוצית, שהראו עלייה חדה במכירות בערוץ המסחר האלקטרוני לאחר מגיפת הקורונה ועיצובו מחדש של מסע הלקוח, שנשלט כעת על ידי ערוצים דיגיטליים.
המסלול יתמקד בדוגמאות ומקרי בוחן חדשניים של מותגי קמעונאות איטלקיים שמצליחים להציע חוויה משולבת מקוונת ולא מקוונת. בנוסף, הוא יסקר את השפעת הטכנולוגיות הדיגיטליות, תוך ניתוח מעמיק של המחזור המלא של מוצר אופנה, החל משרשרת האספקה, התהליך היצירתי ועד לפיתוח תוכנית השיווק והתקשורת. המשתתפים ילמדו כיצד לדון באופן ביקורתי בשליטתן של תקשורת ופלטפורמות מסחריות, יחד עם הנושאים והאתגרים שמציגים השווקים החדשים המחוברים זה לזה בעיקר הבינלאומיים, שבהם קיימות חברתית וסביבתית הינו גורם בעל תפקיד חשוב.
המסלול יצייד את הסטודנטים במיומנויות רלוונטיות הנדרשות לצורכי איסוף, ניתוח ושימוש ב-Big Data ו-KPI רלוונטיים, בשילוב עם הבנה איכותית ועמוקה של מגמות ותובנות צרכניות לצד גישה מסחרית ועסקית. כישורים אלה הינם שימושיים על מנת לאפשר לסטודנטים להיות מוכנים ומיומנים להתמודד עם אתגרי המחר בתחומי המקצוע הרבים בתעשיית האופנה.

קורסים מרכזיים
● ניהול חברות קמעונאיות
● אסטרטגיות קמעונאות Omnichannel ומיתוג קמעונאי דיגיטלי
● תצוגה ויזואלית וניהול חנות
● מודלים עסקיים Omnichannel ומסחר אלקטרוני
● ניתוח Big Data ופיתוח קשרי לקוחות
● אסטרטגיות שיווק וקמעונאות

אפשרויות קריירה
● קניין Omnichannel
● Merchandiser חוצה ערוצי מסחר
● מומחה לקמעונאות דיגיטלית
● מומחה למסחר אונליין
● מדען מסד נתונים, תפעול בקמעונאות

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:

 0508531441
 info@marangoni.co.il
 instagram