קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

בלוגרית אופנה ורשתות חברתיות – קורס קיץ/חורף

קמפוסים: מילאנו, פריז
משך לימודים: 80 שעות (3 שבועות)
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני).
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: 4,100 יורו

תחילת לימודים :
מילאנו: 8-26 בינואר 2024, 17 ביוני-5 ביולי. 8-26 ביולי.
2-20 בספטמבר, 13-31 בינואר 2025.
פריז: 17 ביוני-5 ביולי, 9-29 בספטמבר. 13-31 בינואר 2025.

חולמים להיות בלוגרי אופנה מקצועיים?
התחברו לעולם המרגש של אופנה באינטרנט. קורס זה בוחן את ההשפעה של המדיה החברתית ואת תופעת הבלוגרים בתחומי האופנה והמותרות. המשתתפים יגלו כיצד חברות האופנה משלבות בלוגרים משפיעים ומומחי מדיה חברתית בארגונים שלהם, כדי לקדם את חשיפת המותג ולהשתמש בפוטנציאל האינטראקטיבי של המדיה החברתית כאמצעי תקשורת רב עוצמה. הם ילמדו על תפקידה של מדיה חברתית כאמצעי שיווק, השפעתה על היחסים בין מותגים ללקוחותיהם וכיצד התקשורת השתנתה עם הזמן באמצעות רשתות חברתיות, מגזינים מקוונים, webinars, בלוגים, בלוגים חברתיים, פורומים, ועוד. הקורס מספק סקירה בינלאומית של פעילות, תכונות ומגמות של "בלוג אופנה" מצליח.

שבוע 1
במהלך השבוע הראשון המשתתפים מכירים את מגוון פלטפורמות המדיה החברתית ואת אסטרטגיות התקשורת הדיגיטלית במותגי היוקרה המשפיעים ביותר. ילמדו מהם המגמות בתחום השיווק הדיגיטלי והשיטות המיושמות להגברת המודעות למותג, תדמית המותג ונאמנות למותג. נסקור את ערוצי המדיה החברתית באירופה וכן במדינות כמו סין, יפן ורוסיה המכסים שווקי מפתח בעולם האופנה והמותרות.
במהלך השבוע הראשון יוצגו למשתתפים המושגים המרכזיים בתחום בלוג אופנה על מנת להבין את האינטראקציה בתקשורת אופנה וההשפעה על עסקי האופנה.
שבוע 2
במהלך השבוע השני הקורס מתמקד במושג omni-marketing, תוך התבוננות נוספת בעקרונות העיקריים של שיווק ישיר, מסחר אלקטרוני, טכניקות בניית קישורים ו- SEO. התפקיד של Google ומנועי חיפוש אחרים מוערך גם הוא, יחד עם טכניקות הקשבה ועקיבה באינטרנט וכתיבה באונליין. המשתתפים יבדקו כיצד מסעות פרסום מגדילים את המעורבות ומגדילים את נאמנות הלקוחות וקובעים את המטריצה לניתוח היעילות של אסטרטגיית המדיה החברתית.
שבוע 3
השבוע השלישי יוקדש לבניית מקצועית של בלוג אופנה עדכני, כולל טכניקות כתיבה ומיומנויות טכניות דיגיטליות. המשתתפים יקבלו מבוא רשמי לתוכן ויישומים עם דגש על פלטפורמות, התקנים וטכניקות המשמשים בלוגרי אופנה. כמו כן, ילמדו טכניקות כתיבה בבלוג אופנה, hashtags וגם SEO. נלמד שיטות מדידה בהתקדמות בלוג האופנה, מעורבות, ויראליות , KPI ויישומים וכן ניצור מילון מונחים מלא אודות בלוג אופנה.