קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

תיק עבודות לאמנות,אופנה ועיצוב – 3 שבועות

700x400_portfolio

תיק עבודות לאמנות, אופנה ועיצוב

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, פריז, לונדון

תחילת לימודים:
מילאנו: 27 ליוני-15 ליולי, 5-23 לספטמבר, 9-27 לינואר 2017.
פריז:  18 ליולי-5 לאוגוסט
לונדון: 15 לאוגוסט-2 לספטמבר
פירנצה: 10-28 לאוקטובר, 27 לפברואר-17 למרץ 2017.

משך לימודים: 80 שעות(3 שבועות)
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל
מחיר: 4100 יורו, עם סידור לינה 5500 יורו.
לונדון 3,400 פאונד, עם סידור לינה 4,600 פאונד.

התכנית להפקת תיק עבודות חזותי היא תכנית מרוכזת בת 3 שבועות המיועדת לצייד את הסטודנטים בכישורים חזותיים שאתם יוכלו לתקשר רעיונות עיצוביים ולהתקדם לקראת לימודים לתואר אקדמי באופנה, באמנות או בעיצוב.
הסטודנטים ישתתפו בהדרכות שיעודדו אותם לנתח את העולם החזותי בו אנו חיים דרך מחקר שטח אישי המשלב ציורים ותמונות מקור.
המשתתפים יבצעו פרויקטים נושאיים כיפיים שבהם הם יחקרו את עולם המדיה והרישום(ציור) וירכשו כלים שיסייעו להם להביע את הרעיונות שלהם. הפרויקטים הנושאיים הללו יתבצעו בקצב מהיר שייצור תגובות אינסטינקטיביות למשימות שהוקצו ויעורר את ההתלהבות של הסטודנטים ואולי גם יסייע להם להחליט באיזה תת נושא הם ירצו להתמקד בהמשך.
השבוע האחרון יוקדש לעבודה על פרויקט אישי באחד מהתחומים הבאים: אופנה, אמנות או עיצוב. פרויקט זה, יחד עם הפרויקטים של השבועיים הראשונים, יהווה חלק מתיק העבודות של הסטודנטים.

הישגים לימודיים
• הדגמת הבנה במחקר ראשוני ומשני.
• הצגת יכולת לפתח רעיונות נושאיים ורעיונות עיצוביים.
• יצירת עבודת אמנות המעידה על מחויבות והתלהבות ביחס לתחום.
• יישום שיפוט ועריכה אסתטיים במהלך פיתוח תיק העבודות של האמנות החזותית.

נושאי הלימוד
שבוע 1: ביטוי
רישום, צבע, גרפיקה
בשבוע הראשון המשתתפים יעבדו באופן די חופשי ויכינו בסיס של רעיונות בתחום האמנות האסתטית שמלהיבה אותם ושדרכה הם ירצו לתקשר באופן חזותי עם העולם. רישום (ציור), צבע והמילה הכתובה הם כולם היבטים שונים של השפה האמנותית, והסטודנטים שלנו ישתתפו במפגשים אישיים שיסייעו להם וינחו אותם בהפקת פרויקטים קצרים בתחום שמעניין אותם. הפגישות האישיות עם המנחים יסייעו לסטודנטים להבין את התחומים השונים של הנושא שמעניין אותם ויקלו עליהם לבחור נושא לעבודת הגמר בשבוע האחרון של התכנית.

שבוע 2: תקשורת
מיומנות ציור-מצגת
בשלב הזה של התכנית הסטודנטים ימשיכו לפתח את היכולת שלהם להביע רעיונות באמצעות ציור, וירכיבו דגם חזותי של קולאז'ים שנערכו בקפידה בהתאם לחומרים ולצבעים שנבחרו עבורם. כדי להפיק את הקולאז'ים הסטודנטים צריכים לעבוד בתהליך שיאפשר להציג בצורה ברורה כיצד הרעיונות התפתחו ומהם השיקולים שנלקחו בחשבון לפני הרכבת התבנית הסופית. כל הסטודנטים(מכל התחומים: אופנה, אמנות או עיצוב) חייבים לצייר דמויות חיות וטבע דומם כחלק מהפעילויות שיזינו את יצירת הרעיונות העיצוביים שלהם.

שבוע 3: כיוון
מצגת מיוחדת
בשבוע האחרון הסטודנטים יעבדו על נושא מיוחד לפי בחירתם, נושא שיסייע להם לשפר את הכישורים המעשיים והחשיבתיים שלהם ביחס לתחום שעניין אותם בשבוע הראשון. כמו כן הם יעבדו על הצגת הפרויקט הסופי שלהם. תיק עבודות מגובש של יצירות חזותיות שיציג עבודות שהם הכינו במשך 3 השבועות של התכנית. הפקת הפרויקט הסופי דורשת מהסטודנטים לחשוב כמה עבודות הם רוצים לכלול בפרויקט, איך לערוך אותו ואיך לסדר את הפרויקטים כהכנה לראיונות קבלה ללימודי המשך.

The full package includes tuition, translation services and accommodation. You will stay in a residence hotel or in a flat for two people, complete with double-occupancy bedroom and kitchen, for the duration of the course

פרטים נוספים מרכז מידע ישראל 03-6525560