קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

להיות מעצב אופנה

כ-80% מהמעצבים ואנשי המקצוע שעובדים בחברות האופנה המובילות Prada ,Dolce & Gabbana ו Versace הינם בוגרי מרנגוני ומהווים הוכחה לכך שמרנגוני הינו מהטובים בעולם בתחומו
למסלולי האופנה
לעבוד בתחום שמגלגל כסף רב
אין ספק שרבים מאתנו ישמחו לעבוד בתחום שבו ניתן להתפרנס יפה בזכות כך שסכומים מכובדים עוברים באותו תחום מיד ליד. אנו יכולים לזהות את העוצמה של שוק האופנה העולמי והישראלי ע"י היקפי התשלומים לספקים, לדוגמנים/יות, ליצרנים וכמובן גם למעצבים מוכשרים. לכן זה לא מפתיע לגלות את מספרם הרב של המעוניינים להיות מעצבי אופנה בישראל.
חשוב להדגיש שמעצב מוכשר יוכל גם למצוא לעצמו קריירה מרשימה במדינות שונות בחו"ל. יחד עם העובדה שניתן להשתכר בצורה רצינית, להתפרסם במקומות רבים ולהיות אדם שעצמאי להחלטותיו וכזה שנותן דרור לדמיונו, הרי שאין ספק כי מדובר באחד המקצועות המיוחדים שקיימים כיום בעולם הגדול, ורבים מנסים את מזלם בתחום זה בשנים האחרונות.

להביא את היצירתיות לידי ביטוי
יפה לראות עד כמה מקצועות מיוחדים הם כאלו שבהם אפשר להביא את היצירתיות לידי ביטוי בצורה מרשימה מאוד. כל מי שבוחר להיות מעצב אופנה, מבין מיד כי הוא בחר בתחום שבו השמיים הם הגבול בכל הקשור ליכולות העיצוב שלו. ברגע שמשתחררים מעיצובים ישנים ומבינים עד כמה ניתן לחדש בתחום זה, הרי שהיצירתיות הופכת לקלף מנצח עבור כל מעצב. בל נשכח כי מדובר בתחום מאתגר מאוד שענפיו השונים מפגינים אפשרויות נהדרות ליצירתיות חסרת גבולות. התחום המאתגר הזה הופך אנשי מקצוע מוכשרים לכאלו שמייחדים את העבודות שלהם ומראים מדוע להיות מעצב אופנה זה דבר מספק  ומרגש כל כך. די ברור שבכל מקצוע שבו היצירתיות היא חלק מרכזי, ההנאה של מי שעוסק בו היא גדולה הרבה יותר.

מי הוא המעצב העדכני
נקודה חשובה שיש להדגיש בכל הקשור לתחום האופנה, היא זו שמדברת על התעדכנות קבועה בטרנדים ובחידושים שמגיעים לתחום כל הזמן. אנו יכולים לראות כיצד מעצב מצליח הוא כזה שלא נשאר במקום אלא דואג להכיר כל פרט מידע הקשור לתחום שבו הוא עוסק ובכך לחדש כל הזמן. התוצאות המרשימות של מעצב כזה מושכות אליו מתעניינים רבים.

מי שבאמת רוצה להיות מעצב אופנה עדכני ומצליח כל כך צריך להבין כי ידע בתחומים כמו סטיילינג, שיווק אופנה, הנדסת טקסטיל, אביזרים מתאימים, מותגים עולמיים וכיו', הוא זה שיכול לאפשר לו לא רק התחלה בעולם מרתק של ביגוד ואקססוריז, אלא כמובן גם יכולת להתעדכן בצורה ממוקדת בכל תחום ובכך להציג את עצמו כאיש מקצוע שיש לו הרבה מה להגיד ומה להציע בתחום האופנה.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560