קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב סטיילינג בחו"ל

בית ספר מרנגוני נחשב כיום לבית הספר ללימודי סטיילינג הטוב בעולם בארבעה קמפוסים במילאנו, פירנצה, פריז ולונדון, כאשר מרנגוני הינו בין הבודדים בעולם להעניק תואר ראשון ושני בלימודי סטיילינג וצילום אופנה.

התמקצעות בתחום רחב ומרשים
כשאנו מדברים על סטיילינג עלינו לזכור כי מדובר בתחום רחב היקף שבא לידי ביטוי בלא מעט היבטים של חיינו. אלו שמגיעים למקומות שונים בעולם למטרה של לימודי עיצוב סטיילינג בחו"ל נהנים מייחוד רב של הלימודים. זאת מאחר והעולם הגדול מוביל על מדינה קטנה כמו ישראל לא מעט, והוא מציג חדשנות רבה בתחום הסטיילינג עד כדי כך שלכל סטודנט יש עולם שלם להכיר.

כדי לחדד נקודה זו אנו יכולים ראות כיצד מוסדות לימוד מובילים בחו"ל מציעים לסטייליסט לעתיד אפשרות לגעת בתחומים רבים כדי לפתח יכולת זיהוי למגמות חדשות. כך הוא גם לומד נושאים רבים ורוכש מיומנות באינטרנט, בקולנוע, בתאטרון, במחשבים, בצילום, בתאורה, באיפור, בעיצוב שיער ואפילו בכוראוגרפיה. אין ספק שרק כך אפשר ליצור איש מקצוע ערני שעובד ביצירתיות.

יש המון מה ללמוד
מי שחושב שמקצוע כמו סטיילינג הוא כזה שמדגיש אלמנטים חיצוניים בלבד, הרי שכדאי לו להכיר את חומרי הלימוד של תחום זה. כך ניתן לראות כיצד סטודנטים רבים ברחבי העולם זוכים לקבל ידע רב בהיסטוריה של עולם האופנה ואפילו בתולדות האומנות. כך, לימודי עיצוב סטיילינג בחו"ל מראים עד כמה הם רציניים ועד כמה הם יכולים לבנות איש מקצוע איכותי עם המון יתרונות מהותיים.

בסיומם של לימודי עיצוב סטיילינג בחו"ל יכול להרגיש הבוגר כיצד מוסד לימודים איכותי בחו"ל העניק לו את כל מה שנדרש כדי לעשות קריירה מרשימה. זאת בזכות חידוד היכולות האישיות והבנה כי כל אדם מוכשר ורציני יכול לזהות את הדבר הבא, לקבוע טרנדים, לבחור לוקיישנים למסעות פרסום, לבחור את הדוגמנים המתאימים, וכמובן לארגן תצוגות אופנה שמציגות רמת מקצועיות גבוהה.

מוסד איכותי בחו"ל יכול להזניק לקריירה מרשימה
חשיבותו של מוסד הלימודים בחו"ל הינה רבה מאחר וכך אפשר להיות בטוחים שיהיה עם מי לדבר בסיום הלימודים. אחרי הכול יש לא מעט הבדלים בין מקום לימודים שאינו מתמחה בסטיילינג אלא מציג את המקצוע כחלק ממסלול נרחב יותר ובין מוסד איכותי בחו"ל שמתמקד בסטיילינג ומלווה את הסטודנט מרגע קבלתו לבית הספר ועד להשלמת הלימודים שלו על הצד הטוב ביותר.

ברגע שבוחרים את המקום הטוב ביותר למטרה של לימודי עיצוב סטיילינג בחו"ל מבינים מיד כי שם ניתן לפגוש סטייליסטים מקצועיים מהמובילים בעולם שיאפשרו לכל אחד להתחכך עם מי שצריך כדי להתחיל ולפתוח דלתות. בנוסף, הכנת תיק עבודות בסיום הלימודים בבית ספר רציני, תביא לכך שיהיה קל יותר להראות מה באמת שווה סטודנט שסיים ללמוד במקום איכותי ומכובד.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560