קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב פנים בחו"ל

018

למסלולי עיצוב הפנים

עיצוב פנים חד שנתי

עיצוב פנים תואר ראשון – 3 שנים

עיצוב פנים למגורי יוקרה מאסטר

עיצוב פנים קורס קיץ

ביה"ס מרנגוני הינו מוסד לימודים יוקרתי הממשיך את מורשת Made in Italy בכל הקשור לעיצוב פנים. איטליה הינה המדינה המובילה בעולם בעיצוב חללים ציבוריים, פרטיים ומסחריים. מובילה בתחום הריהוט, המטבחים, התאורה, משטחים וטכסטיל ומארחת כל שנה את התערוכות החשובות בעולם ולכן מי שרוצה ללמוד מהגדולים ביותר מומלץ שיגיע ללמוד בקמפוס מרנגוני במילאנו שמחובר לתעשייה 365 יום בשנה.

לבחור באחד היעדים הפופולאריים בעולם
בעולם יש יעדים פופולאריים לא רק בכל מה שקשור לתיירות או למגורים, אלא כמובן גם בעניין של לימודים. לימודי עיצוב פנים בחו"ל למשל, הופכים להיות הרבה יותר מקובלים על צעירים ישראלים שבוחרים בתחום העיצוב או על אלו שמעוניינים לעשות שינוי רציני במקצוע שלהם. ברחבי העולם (ובמיוחד באירופה) אפשר למצוא מקומות מדהימים שבהם הלימודים הם חוויה יוצאת דופן.
במדינות כמו איטליה, בריטניה, הולנד, צרפת, גרמניה וארה"ב יש בתי ספר לעיצוב שעם כל הכבוד לישראל, אנו יכולים רק לקנא בהם. אוניברסיטאות ציבוריות ובתי ספר פרטיים מציגים התמחות רבת שנים במסלולי העיצוב ומציגים לכל סטודנט חממה נהדרת לפיתוח היכולות שלו. כך, בין הוצאת תואר לבין לימודי פרקטיקה, יכול כל ישראלי לבחור במקום שיקדם אותו בהתאם לשאיפות שלו.

בין עלויות לדרישות קבלה
יש לא מעט היבטים טכניים שמשפיעים בסופו של דבר על החלטה לגבי יציאה ללימודים בחו"ל ועל הבחירה הסופית בין המדינות ובין מוסדות הלימוד. כל אחד יכול להבין מיד כי יש הבדל בתנאי המחייה וברמת ההוצאות בין מדינות שונות שבהן אפשר ליהנות מאותם לימודי עיצוב פנים בחו"ל. לכן יש להכיר את ההבדלים ולנסות לזהות את היתרונות האישיים מבחינת כל סטודנט לעתיד. לימודי עיצוב פנים בחו"ל לתואר ראשון נמשכים 3 שניםעאשר בנוסף בהח"ס מרנגוני מציע מסלול אינטנסיבי חד שנתי, קורסים קצרים וכן מסלול מאסטר למעצבי פנים.

יוצאים לעבודה לאחר הלימודים
חשוב להבין שיש לא מעט מקומות שבהם אפשר לעבוד כשמסיימים בהצלחה לימודי עיצוב פנים בחו"ל. אם מדובר על מוסדות לימוד מובילים, הרי שזה ברור כי לכל סטודנט יהיה קל יותר למצוא את המקום שישמח לקבל אותו. מעצבים שסיימו את לימודיהם יכולים למצוא את עצמם במשרדים או בבתי עיצוב, וכמובן גם להתחיל את דרכם העצמאית כשהם פותחים סטודיו משלהם.

לגבי עבודה בארץ לאחר סיום הלימודים בחו"ל הרי שלמסיימים אין מה לדאוג לגבי מבחני רישוי בישראל. זאת מאחר ובארץ אין גוף מסוים שמפקח על תחומי העיצוב, כך שלמעט עבודה בתחום הציבורי שמצריכה לימודים באוניברסיטה מוכרת, יכול כל אדם מוכשר שלמד בבית ספר איכותי בחו"ל להתקבל בזרועות פתוחות ע"י לא מעט מקומות עבודה ולעשות את צעדיו הראשונים בעולם העיצוב.

לפרטים נוספים-קורס עיצוב מוצר/תעשייתי-אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,הליווי והייעוץ חינם 03-6525560