קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב פנים 3 שנים


לימודי עיצוב פנים תואר ראשון

קמפוסים: מילאנו, לונדון
תחילת לימודים: ספטמבר/אוקטובר או פברואר.
משך לימודים: 3 שנים תואר ראשון.
שפת לימוד: אנגלית
תנאי קבלה: תעודת בגרות, פרויקט אישי, מבחן אנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.
מחירים לשנת לימודים:
מילאנו: דרכון אירופאי 22,700 יורו לשנה
דרכון אחר 26,800 יורו לשנה
לונדון: 
דרכון בריטי 16,050 פאונד לשנה
דרכון אחר 23,800 פאונד לשנה

מרנגוני הינו אחד מבית הספר לעיצוב הטובים והחדשניים בעולם.
הוקם בשנת 1935 והינו היחיד שמעביר את מורשת Made In Italy בתחום העיצוב לדורות הבאים.

במסגרת לימודי עיצוב פנים תלמד כיצד מעצבי פנים מתכננים ומארגנים את העיצוב של חללי פנים. חללים אלה יכולים להיות של בתים, משרדים, תערוכות וסט צילומים, מלונות וחנויות יוקרה.
על מעצבי הפנים לקחת בחשבון בעבודתם את כל ההיבטים הרלוונטיים כגון: עלויות, לוחות זמנים, חומרים וטכנולוגיית הבניה והיצור. הם עובדים בשיתוף פעולה עם ארכיטקטים, לקוחות ומנהלי המותג על מנת להתאים את התוצר הסופי לדרישות וצרכי הלקוח. בנוסף לימודי עיצוב פנים יכשירו אתכם להיות בעלי כישרון ויכולת לשלב בין עיצוב, חזות ויזואלית וצרכים מעשיים ממשיים בכל הנוגע לחללים מודרניים של אירוח, מחייה וקניות. פתרונות העיצוב שעליכם להציע גם אם הם מהפכניים חייבים לספק עבור הלקוח הסופי הן את הצד הרגשי והן את הצד המעשי.
תוכנית הלימודים של מסלול לימודי עיצוב פנים מתחילה על ידי גיבוש יכולת הדמיון והזהות הקרייאטיבית של התלמיד ושילובה עם צרכיו של הלקוח. בהמשך נעמיק את הבנת התלמיד בנושאים הבאים:
מסאונד לעיצוב תראפי, מתאורה לעיצוב אמוציונלי, זאת תוך ביסוס רציני של הידע בניתוח של עיצוב בן זמננו ותכנון של חלל. תוכנית לימודי עיצוב פנים תעסוק רבות גם בצד האקספרימנטלי ותיתן לתלמידים את החירות לחקור ולגלות בעצמם מה עובד ומה לא עובד בפרוייקטים השונים אותם יקיימו.
במסלול לימודי עיצוב פנים תלמד לזהות ולהבין את הלקוח וצרכיו ולפתח בעקבות זאת את הבריף בעצמו, כך תוכל ליישם את הידע הרב שצברת בעיצוב מגוון של חללים: מבתים ועד למלונות, ממסעדות ועד לבוטיקים יוקרתיים.
לימודי עיצוב פנים באיטליה ואנגליה יפתחו בפניך אפשרות להגשים את החלום לקריירה מזהירה ומרתקת ומרנגוני שהינו בית ספר לעיצוב פנים מהמובילים בעולם הוא המקום להתחיל בהגשמתו.
כחלק ממסלול התואר הראשון במילאנו הסטודנטים יצאו ל 6 שבועות סטאג'.

מרנגוני בשונה ממוסדות לימוד רבים מקושר ברמה היומיומית עם מעצבים וחברות יוקרה בתעשייה ותוך כדי הלימודים מבוצעים פרויקטים אמיתיים כאשר בסוף התהליך חלק מהסטודנטים מועסקים בחברות אלה. לדוגמא מעצב העל האיטלקי ג'יוליו קפליני http://cappellini.com שעיצב את פנים בית ספר במילאנו.

לשאר מסלולי העיצוב
לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל
03-6525560 info@marangoni.co.il