קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב אופנה


עיצוב אופנה – חד שנתי
עיצוב אופנה תואר ראשון 3 שנים
עיצוב בגדי נשים מאסטר/תואר שני

מרנגוני שנוסד בשנת 1935 הינו בית הספר המוביל בעולם לאופנה ולמקצועות העיצוב בארבעת בירות העיצוב הגדולות והחשובות בעולם, מילאנו, פירנצה, פריז, לונדון ושנחאי. כאן עובדים המעצבים הגדולים כאן הטעם הוא בינלאומי וכאן אפשרויות העבודה הטובות ביותר. למדו במרנגוני מוסקינו ודומניקו דולצה(דולצה וגבנה), כ-80% מהמעצבים ואנשי המקצוע שעובדים בחברות האופנה המובילות Prada ,Dolce & Gabbana ו Versace הינם בוגרי מרנגוני ובעצם מהווים הוכחה לכך שמרנגוני הינו בין הטובים בעולם בתחומו.

מעל 4,500 סטודנטים מוכשרים מ-100 מדינות משתתפים במסלולים במרנגוני והכל בכיתות קטנות של 20 תלמידים והכל בשפה האנגלית. הם נהנים מרשת בוגרים חסרת מתחרים, מקור חשוב לקשרי עבודה, קח ותן תרבותי ופרויקטים מעוררי השראה. רשת עולמית של שותפים ומשרדי נציגים מכוונים ומספקים מידע למועמדים פוטנציאלים, לגבי הקורסים הנגישים להם, בזמן הנכון, בכל מקום בעולם. הסטודנטים המוכשרים ביותר משתתפים באירועים בינלאומיים יוקרתיים בסוף התכנית האקדמית, 'תצוגת האופנה' וכן בתחרויות בינלאומיות של ווג איטליה.

השפעה עצומה מתחומים רבים
כשאנו מדברים על אופנה, אנו צריכים לזכור שמדובר בתחום רחב מאוד. כשם שציינו לעיל, אנו יכולים ללמוד עד כמה התמחות במהלך (ולאחר) לימודי עיצוב אופנה יכולה להיות בתחומים כמו עיצוב תיקים, סטיילינג או כל דבר אחר הקשור לאופנה. לכן אנו יכולים ללמוד בקלות רבה כיצד יש עירוב מיוחד במינו של היבטי האופנה עד ליצירת מראה המשלב עיצובים של אלמנטים מגוונים. גם לעניין שמראה כיצד האופנה היא דבר שמושפע מתחומים רבים אחרים יש להתייחס. בין אם אנו מתייחסים לאירועים היסטוריים מהעבר, ובין אם אנו מזהים את הקשר לתרבויות ולחברות שונות, אנו בהחלט יכולים לזהות את ההשפעות של גורמים רבים הן על לימודי עיצוב אופנה והן על ייצור הבגדים השונים ועל שיווקם לקהלי יעד שונים הן בארץ והן בעולם הגדול.

שילוב חשוב בין תיאוריה למעשה
מאחר ויש התעניינות רצינית של ישראלים רבים בלימודים כאלה, הרי שחשוב להדגיש את היכולת האמיתית של מרנגוני להפוך את התלמידים שלו למקצוענים באמת. הדבר אומר שעוד בטרם רוכשים מסיימי הלימודים ניסיון רב במקומות עבודה שונים, הם צריכים לקבל כלים מעשיים שיקלו עליהם לעצב בגדים שונים, וזאת מעבר לרכישת ידע תאורטי, גם אם מדובר בידע רב וחשוב. ברגע שמרנגוני מציע מסלול איכותי מאוד של לימודי עיצוב אופנה הוא עושה זאת תוך שילוב אמיתי בין העברת ידע תאורטי חשוב ובעל ערך, ובין הכשרה מעשית שתומכת רבות ביכולת של התלמידים לפתח את הרעיונות שלהם ולהפוך אותם לבגדים, לנעליים, לתיקים, לשעונים, לאקססוריז ולעוד פריטים אחרים בעולם האופנה.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560