קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב פנים


מרנגוני הינו אחד מבית הספר לעיצוב הטובים והחדשניים בעולם. הוקם בשנת 1935 והינו היחיד בעולם שמעביר את מורשת made in Italy לדורות המעצבים הבאים. מורשת של עיצוב, יוקרה, איכות, חדשנות ואומנות.

עיצוב פנים חד שנתי
עיצוב פנים תואר ראשון 3 שנים
עיצוב פנים למגורי יוקרה מאסטר
עיצוב פנים קורס קיץ

התמחות מגוונת ומרשימה
אם נעשה בדיקה רחבה בלא מעט ערים בישראל נראה כיצד רבים בימינו לא מוותרים על שירותיהם של מעצבי פנים מוכשרים ובעלי ניסיון. זאת מאחר ויש רצון של רבים ליצור מראה מיוחד יותר בבית חלומותיהם שאותו הם בונים, בדירה שהם מתכוונים לשפץ, במשרד או בעסק אחר שלהם ובעוד מקומות אחרים. לכן לימודי עיצוב פנים הפכו להיות מבוקשים יותר בשנים האחרונות.
אם אנו מנסים להכיר לעומק את הידע של מעצבי פנים, אנו יכולים להתרשם בקלות רבה מהתמחותם בתחום שכולל חומר על עיצוב ריהוט, עיצוב חללים, עיצוב תשתיות, עבודה עם חומרי גלם מגוונים ומתקדמים, רצפות ואריחים, ארכיטקטורה סביבתית, ארגון תאורה, התאמת צבעים, שרטוט, רישום הדמיה, ועוד לא מעט חומרי לימוד אחרים.

התייחסות נכונה לכל חלל
חשוב להבין עד כמה כל מעצב צריך להיות קשוב לא רק לצרכים של בעלי הכנס או למזמיני העבודה, אלא גם לתנאים שמציב לו כל חלל. לימודי עיצוב פנים מראים כיצד מי שבודק היטב כל מקום שאותו הוא נבחר לעצב, יכול לעשות עבודה טובה הרבה יותר ממי ששש אלי קרב ויוצר תכנית עבודה שאינה ממוקדת ואינה כוללת את כל האתגרים שמציב חלל של מבנה מסוים.
רק שימוש נכון ויעיל במרחב, זיהוי מכשולים במידות מסוימות של חדרים שונים, שילוב בין תיאוריה למצב בשטח, והקפדה על ירידה לכל פרט, יראו כיצד לימודי עיצוב פנים היו רק תחילת הדרך עבור מי שמבין שיש לבצע עבודה נכונה בשטח. כך ניתן יהיה ליצור אווירה מתאימה לכל חדר, להסתיר תשתיות בצורה אפקטיבית, להתקין גופי תאורה כדי לשלב בין מראה לנוחות ועוד.

עבודה מקצועית עם חומרים וציוד
מאחר ואנו חיים בעולם הרבה יותר מתקדם מאשר זה שהכרנו לפני כשני עשורים, הרי שלא קשה להבין עם אלו חומרים חדישים צריכים להתמודד היום מעצבים שונים. יש לא מעט חומרים שחדרו לעולמנו בשנים האחרונות, והם ממחישים עד כמה ניתן ליצור מראה מודרני יותר, מדויק, מרתק ושונה כל עוד המעצב מכיר אותם ויודע כיצד לשלב אותם בכל חלק של המבנה.

בין אם אנו מדברים על דלתות פנים, גופי תאורה, צבע לקירות, מחיצות, כלים סניטריים, ארונות למטבח ועוד, אנו יכולים לראות כיצד לימודי עיצוב פנים הביאו אל המעצב של היום את כל המידע העדכני בקשר לחומרי ייצור חדשים המשולבים במוצרים רבים. כך, יחד עם היכרות הציוד המתקדם שמשולב באלמנטים עיצוביים שונים, יכול המעצב להפליא בידיעותיו.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560