קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב פנים – קורס קיץ/חורף

קמפוסים: מילאנו, לונדון
משך לימודים: 75 שעות (3 שבועות).
שפת לימוד: אנגלית
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל
מחיר: מילאנו- 4,100 יורו
לונדון- 3,400 פאונד

תאריך תחילת לימודים:
מילאנו: 8-26 בינואר 2024, 17 ביוני-5 ביולי, 8-26 ביולי,
2-20 בספטמבר, 13-31 בינואר 2025.
לונדון: 
15 בינואר 2024 – 2 בפברואר 2024, 10-28 ביוני.
5-20 בספטמבר. 13-31 בינואר 2025.

מטרת קורס לימודי עיצוב פנים היא לגלות את חשיבות עיצוב הפנים בחיינו וכן לימוד על הטרנדים האחרונים הקשורים לסגנונות החיים השונים. תלמד להגדיר סטייל ולהביאו לידי ביטוי בריהוט חנות או מלון וכן תפתח רגישות אסטטית.
לבסוף תדע להסתכל על סטייל, צבע, תאורה וחפצים להתאימם לעולם עיצוב הפנים ולהגדיר את הטעם האישי שלך במציאת פתרונות לכל חלל וסביבת מגורים.
קורס לימודי עיצוב פנים מיועד לסטודנטים ללא רקע לימודי קודם בתחום.

תוכנית לימודים:

שבוע ראשון- הגדרת סטייל- תלמד על חשיבות צבע, צורה, טרנדים וחומרים. תלמד על עיצוב קולקציות הבית ורהיטים בסביבת המגורים שלך. הצגה של תוכנית לעיצוב פנים של חלל באמצעות ניתוח הטרנדים העכשוויים.
סדנה: טכניקות מודרניות להצגת פרויקט.

שבוע שני- יצירת פרויקט עיצוב פנים לחלל תוך ניתוח סטייל וחומרים בהם נשתמש. תבצע תרגולים קריאטיבים בכל הקשור לצבע הרמוניה חוש אסטטי וסטייל. סקירה כללית של מוצרים כאשר המטרה היא להבין את התפתחות הקולקציות העכשוויות לבית. ניתוח ולמידה על ריהוט ותאורה.

שבוע שלישי- יצירת חללים עם אווירה מיוחדת תוך מתן פתרונות תאורה מעוצבים. פרויקט סיום(פרזנטציה והערכה)- הגדרת כל השלבים בפיתוחו של פרויקט תוך הבנת הקונספט של לייף סטייל גלובלי ויוקרתי. תפתח ותעצב סביבות מגורים תוך הקפדה על ניתוח הסטייל והאלמנטים המאפיינים אותם.

פרטים נוספים- לימודי עיצוב פנים- אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל. ליווי וייעוץ חינם 03-6525560.