קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

ללמוד עיצוב בחו"ל

לרשימת המסלולים והמחירים
למסלולי האופנה
למסלולי העיצוב
למסלולי האומנות

ביה"ס מרנגוני הינו המוביל בעולם לאופנה ולמקצועות העיצוב בבירות העיצוב הגדולות והחשובות בעולם, מילאנו, פירנצה, פריז, לונדון, מיאמי ושנחאי. כאן עובדים המעצבים הגדולים כאן הטעם הוא בינלאומי וכאן אפשרויות העבודה הטובות ביותר. מעצבי אופנה, סטייליסטים, מעצבי פנים, מעצבי גרפי, מעצבי מוצר, מומחי שיווק, פרסומאים, קנייני אופנה, עורכי מגזינים, אומנים ויוצרים הם המורים שלך; וכל זאת בערים הנושמות עיצוב אומנות סטייל ואופנה 365 יום בשנה.

כיום -80% מהמעצבים ואנשי המקצוע שעובדים בחברות האופנה המובילות Prada ,Dolce & Gabbana ו Versace הינם בוגרי מרנגוני כמו כן מעצבים רבים הינם בעלי מותג בינלאומי הנושא את שמם וזו בעצם הוכחה לכך שמרנגוני הינו הטוב בעולם בתחומו.

בתי הספר בעולם מחכים
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל ובעולם. רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס להשקיע זמן וכסף על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד. אך לעתים אפשר לראות שיש רבים המעוניינים להשתלב בעולם העיצוב ולכן הם בוחרים דווקא ללמוד עיצוב בחו"ל ולא בארץ. נראה כי יש לכך סיבות מהותיות חשובות שיש בהן לא מעט הצדקה.

אם ניקח את הידע שנצבר במדינות שונות בעולם הרי שנבין מיד כי בישראל של היום עדיין אי אפשר להגיע לרמות הללו. בנוסף לכך, הרי שיש ערים מסוימות במדינות בעולם שמציגות קמפוסים ייעודיים המתמחים בצורה ממוקדת מאוד בסוגים שונים של עיצוב. כך מוצאים את עצמם ישראלים רבים דווקא בפריז כשהם רוצים לעצב אופנה ודווקא באיטליה כשהם רוצים להיחשף לעיצוב תעשייתי, פנים או אופנה.

הרמה יכולה להיות מדהימה
ישראל שלנו יכולה להתגאות ברמה גבוהה של מקצועיות וידע בלא מעט תחומים. אך מאחר ותחום העיצוב עדיין נמצא פחות או יותר בחיתוליו, הרי שמקצועות כמו עיצוב חלונות ראווה או עיצוב אופנה וסטיילינג למשל, הם כאלו שמצביעים על מגמה נכונה ללכת ולמוד דווקא במדינות אחרות. כך, אלו שהולכים ללמוד עיצוב בחו"ל מבינים מיד כי מולם נמצאים מרצים מאוד מקצועיים שהינם חלק מעולם העיצוב הגלובלי.

בזכות רמה גבוהת לימודים גבוהה ובזכות הוותק של אוניברסיטאות ובתי הספר פרטיים, יכול כל סטודנט ישראלי שמתכוון ללמוד עיצוב בחו"ל להיכנס לעולם זה בצורה הרבה יותר רצינית. זאת מאחר ומעבר לידע המרשים שאליו הוא נחשף, הוא גם יכול להכיר סטודנטים מהעולם ואף אנשי מקצוע שאיתם הוא יוצר קשרים על מנת לקדם את הקריירה שלו לאחר סיום הלימודים.

אחרי הכול גם מדובר בחוויה עצומה
לימודים בארץ יכולים להיות מהנים גם כן, אך אם נודה בכך הרי שלימודים בחו"ל הם גם סוג של חוויה שאותה לא שוכחים במשך זמן רב. את סיפורי החוויות של סטודנטים שלמדו בחו"ל אפשר לשמוע בלא מעט שיחות בבתים שונים בישראל. זאת מאחר והגעה למקומות זרים ומרתקים הופכת את הלימודים לכאלו שמשולבים בחיי חברה אנרגטיים יותר ובסביבה שמחדשת המון לכל אחד.

לכן נראה כי בזכות יצירת חוויה מיוחדת יותר כשמגיעים ללמוד עיצוב בחו"ל מחליטים רבים לעשות את הצעד המרתק הזה ולא ללמוד בישראל. כך הם מצליחים להגיע לרמות גבוהות מאוד של מקצוענות בתחום העיצוב ולהחליט האם הם חוזרים לעבוד בישראל או שהם פונים לארגונים ועסקים רבים במדינה שבה למדו או ברחבי העולם, שמחפשים להם אנשי מקצוע איכותיים.