קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב סטיילינג

ללמוד סטיילינג וצילום אופנה במילאנו פריז פירנצה ולונדון

סטיילינג – חד שנתי
סטיילינג 3 שנים
סטיילינג מסלול מאסטר
סטיילינג קורס קיץ ( 3 שבועות )

להיכנס לעולם המרתק של התאמות
עולם הסטיילינג הוא כזה שיש להתייחס אליו בצורה נכונה. הכוונה היא שיש כאלו שחושבים שמדובר רק בהמלצות לאדם מסוים על לבוש כזה או אחר, או ניסיון חסר מיקוד לשנות את צורת הלבוש של אדם כלשהו. אך יש לדעת שמי שעבר בהצלחה לימודי עיצוב סטיילינג יכול להציג המון ערך מוסף במהלכי יצירת ההופעה החיצונית של כל אדם. בזכות למידת המקצוע בצורה רצינית מבינים רבים כיצד סטייליסט מקצועי יוצר התאמות נכונות בין הבגד לבין האדם שלובש אותו, בין האביזרים לאירוע שאליו תגיע אישה מסוימת, בין סדר היום של הלובש ובין הנעליים שיתאימו לו ועוד. לכן ניתן להגיד שמדובר בעולם שלם של התאמות שהינן מעשה ידיו ומוחו הערני של סטייליסט שהוכשר בצורה רצינית.

ממקוריות אישית ועד לאופנה בשטח
מקצוע כמו סטיילינג הוא כזה שיהיה קשה ללמד אותו כל אדם. זאת מאחר ולא רק אהבה לתחום היא זו שיכולה לקדם רבות את הסיכוי להפוך לסטייליסט מצליח לאחר השקעה בלימודים, אלא שכבר במהלך לימודי עיצוב סטיילינג רואה המעצב לעתיד כיצד הוא יכול להצליח מאוד אם ישכיל לשלב בין מקוריות רבה שבה ניחן ובין בדיקת המצב בשטח כדי לזהות את הסגנונות הקיימים בכל נקודת זמן. במילים יותר פשוטות, כישרון הוא דבר שאי אפשר ללמד, והוא זה שמביא את הצד המקורי של כל מעצב. אך הדגשת הערנות במהלך לימודי עיצוב סטיילינג לכל תלמיד בכל מסגרת לימוד רצינית, היא זו שתזכיר לתלמידים שעליהם להתעדכן וליצור קשר בין רמת היצירתיות והמקוריות שלהם בעת יצירת הסטיילינג, ובין מה שנחשב לחם כרגע בעולם האופנה בארץ ובעולם.

אז במה מתמקדים
אם רוצים ללמוד ברצינות מקצוע שיכול להיות מספק מאוד בלא מעט היבטים של החיים, הרי שיש לעשות זאת בצורה אמיתית ונכונה. המיקוד במהלך לימודי עיצוב סטיילינג מראה כיצד יש אפשרות אמיתית להפוך אדם מוכשר לכזה שיכול ליצור את ההתאמות הנכונות כאמור. כך נחשפים התלמידים למורים שמבינים דבר אחד או שניים במקצוע הזה, ומעבירים ידע רלוונטי ובעל ערך רב. בפועל, מכירים התלמידים בצורה מעמיקה את תורת הביגוד ואביזרי הלבוש בהתאם למבנה גופו של המתלבש, את המלתחה החכמה ואת תיאוריות הצבע של עולם האופנה. בנוסף, הם מצליחים להפנים דקויות חשובות לגבי התאמה בין גוני עור לצבעי הבגדים, ולגבי היכולת להפוך כמעט כל מבנה גוף בכל משקל לאידאלי בזכות התאמת הביגוד הנכון.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560