קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב פנים חד שנתי

לימודי עיצוב פנים-חד שנתי אינטנסיבי

קמפוסים: מילאנו
תחילת לימודים: ספטמבר או פברואר
משך לימודים: שנה אקדמית
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)
מחיר: 27,300 יורו, דרכון אירופאי 25,100 יורו
תנאי קבלה: תעודת בגרות וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.

מסלול לימודי עיצוב פנים חד שנתי זה מציע לסטודנטים את האפשרות להשלים את ההכנה המקצועית שלהם בעיצוב פנים בפרק זמן מוגבל תוך לימוד אינטנסיבי. מסלול זה נחשב לאחד מהמקצועיים והמעולים בעולם העיצוב ונותן לסטודנטים את ההכנה המושלמת לקראת יציאתם לעולם העבודה או להמשך לימודיהם במסלולי המאסטר בבית הספר.

כיתה קטנה של 20 תלמידים מכל העולם, מורים מהשורה הראשונה של עולם העיצוב, ידע ניסיון ומורשת מרנגוני כמוביל את המשכיות Made in Italy בעולם, הם ההבטחה הגדולה להצלחתכם.

המסלול מיועד לסטודנטים המעוניינים בעיצוב פנים ושרוצים להבין את ההיבטים הטכניים של בניית חללים פנימיים, מתודות של עיבוד קונספט של פרויקט וההצגה ההולמת אותו. הגישה היא בראש ובראשונה קרייאטיבית אומנותי ואינטואיטיבית ולא רק טכנית. עיקר המסלול הינו לתת ידע וניסיון בסגנונות עיצוב פנים השונים, לימוד פתרונות בריהוט, גימורים, שימוש בחומרים, בדים וצבעים.

בתחילת המסלול נלמד את היסודות הנדרשים להבנה והגדרה של סגנון פרויקט בעיצוב פנים. ניתוח פרויקט לחללים פנימיים וירוץ במקביל עם פריסה טכנית ועיצוב גרפי. תנתן התייחסות לעיצוב קונספט בפרויקטים לעיצוב פנים תוך ניתוח מעמיק של מותג אופנה בהקשר של אופנה ויוקרה. לאחר רכישת הידע הבסיסי נעבור ללמידה של פרויקטים במרחב הקמעונאי והמסחרי, שטחי פנאי כגון מסעדות ברים מועדונים והחלת הקונספט של מותג יוקרה. במהלך המסלול יתקיימו מגוון רחב של סמינרים והרצאות במטרה להרחיב את הידע ע"י אנשי מקצוע ומנהלים במגזר זה.

במסגרת מסלול לימודי עיצוב פנים תלמד איך לנהל פרויקט משלב גיבוש הקונספט עד לפרזנטציה הסופית המושלמת של הפרויקט, בפועל תפגוש בכל השלבים התכנוניים שנדרשים מפרויקט הן מהפן הרגשי והן מפן הטכני. תלמד ליצור קולקציות של עיצוב פנים שמשקפות מגמות חדשות, תחדד את חוש העיצוב שלך ותרכוש יכולות ליצירת חללים וסביבות מגורים הרמוניים.
מסלול לימודי עיצוב פנים זה יקנה לך את הכלים הבאים כדי להתחיל בקריירת מוצלחת בעיצוב פנים:
– התאמת הטעם והסגנון לסוגים שונים של בתים.
– בחירת הריהוט תוך הקפדה על יצירת הרמוניה בכל אחד מהיבטי העיצוב.
– יצירת ובחירת קולקציות הבדים לשימוש בעיצוב פנים.
– רכישת ידע מעשי בחומרים ובגימורים שונים.

משתתפי המסלול יקבלו את המיומנויות לעבודה בעיצוב פנים. הם יוכלו לתרום לתכנן ולארגן את העיצוב, ההפצה והדקורציה של חללים, אשר עשויים להיות גם חללי מגורים או שטחים מסחריים כמו לדוגמא משרדים בתי מלון וחנויות. המשתתפים יהיו חייבים לעצב חללים תוך התייחסות לטרנדים ולסגנונות העכשוויים, לתרגם באותו הזמן את הדרישות הפרקטיות והרצונות והמאוויים של הלקוח ולקחת בחשבון אלמנטים עיצוביים חדשים כדוגמת תאורה סאונד ועיצוב מותאם נוחות.

במהלך המסלול יתמודד כל סטודנט עם סוגי פרויקטים שונים החל מחללים ביתיים, Restyling של מרחבים פרטיים, עיצוב חדרי מלונות ושטחים מסחריים לדוגמא חנות של מותג, חללים ציבוריים דוגמת מסעדה ובר. כל זאת בסביבה ובעיר מילאנו בה תנשום עיצוב וסטייל בכל יום ויום.

תוכנית לימודי עיצוב פנים בחו"ל:
טכניקות אילוסטרציה לעיצוב פנים
עיצוב חללי אופנה, יוקרה וקמעונאות
מיתוג
פרזנטציה מקצועית
ניתוח צבע, מוד, סטייל ונוחות
תיק עבודות מקצועי
מחקר ותרבויות בעיצוב
עיצוב אמוציונלי
הגדרת לייף סטייל
שיטות מחקר קריאטיבי

מקצועות אפשריים:
• מעצב פנים לחללים פרטיים ומסחריים
• מעצב לעולם הקמעונאות
• מעצב אירועים
• מעצב תערוכות
• יעוץ למעצבי פנים

לסטודנטים שרוצים לקחת מסלול משולב בהרשמה מראש של עיצוב פנים חד שנתי ומסלול מאסטר בעיצוב פנים תנתן הנחה של 5000 יורו שתנתן עבור המאסטר.

לשאר מסלולי עיצוב הפנים במרנגוני
עיצוב פנים תואר ראשון – 3 שנים
עיצוב פנים למגורי יוקרה – מאסטר

(בסרטון דריה זקס בוגרת עיצוב פנים במילאנו מספרת על חויית הלימודים)

לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל
036525560 info@marangoni.co.il