קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

שיווק בעולם היוקרה – קורס קיץ/חורף

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, לונדון.
משך לימודים: 75 שעות (3 שבועות)
שפת לימוד: אנגלית
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: איטליה 4,100 יורו, לונדון 3,400 פאונד.

תאריכים:
מילאנו: 
8-26 בינואר 2024, 8-26 ביולי, 13-31 בינואר 2025.
פירנצה: 
10-28 ביוני.
לונדון: 15 בינואר 2024 – 2 בפברואר 2024, 2-20 בספטמבר,
13-31 בינואר 2025.

בקורס זה נלמד אודות יסודות השיווק והתקשורת עבור הצרכנים המתוחכמים בעולמות היוקרה. התלמידים יגלו כיצד החברות קובעות את אסטרטגיות השיווק הטובות ביותר עבור מותגי ומוצרי יוקרה תוך הבנה של כוחה של התקשורת, כוח הפיתוי של המותג ויצירתה של "הנחשקות" ההכרחית לשיווק מוצלח לצרכני מוצרי היוקרה.
שבוע 1
התלמידים ילמדו את התפקיד ותחומי האחריות של מנהלי השיווק בחברות היוקרה וכיצד הם עושים שימוש מושכל בהפצה ובייצור של מוצרי היוקרה תוך שימוש מוצלח בתקשורת ושיטות שיווק דיגיטליות. קורס זה בוחן כיצד חברות יוקרה מתקשרות לקהל היעד שלהן וכיצד הן יוצרות מודעות מותגית מעל ומעבר לקהל המטרה שלהן.
שבוע 2
הקורס ממשיך לעסוק בפרסום בעולם האופנה, יחסי ציבור ונראות חזותית במדיות המסורתיות כמו גם במדיה הדיגיטלית, ונותן לתלמידים את הכלים העיקריים לייצר תקשורת אותנטית, מעוררת השראה ובעלת מסר רגשי במטרה לייצר תדמית של מותג יוקרה. ההשפעה של המדיה החברתית שינתה את פני התקשורת והתלמידים ילמדו להעריך נכונה גם את השפעתה של המדיה החדשה והפלטפורמות הויראליות שלה כמפתח להצלחה של מותגי היוקרה בימינו אלה.
שבוע 3
שבוע זה יעסוק במחקר נוסף לתוך ההיסטוריה של תעשיית היוקרה של עולם האופנה והעיצוב, בהשפעה של אופנה מודרנית על קונספטים בעולם העיצוב ובעיצוב בר קיימא ההכרחי על מנת לשווק את עולם היוקרה לקהל של צרכנים ייחודי אשר מחובר מאוד לנושאים כלכליים ולנושאי קיימות ושמושפע ממגמות האופנה העדכניות כמו גם ממגמות תרבותיות וחברתיות.
בסופו של הקורס, יוכלו התלמידים להעריך ולהציע תכניות שיווקיות על מנת להפוך מותגי ומוצרי יוקרה לכדי חפצים נחשקים ואייקונים אצל קהל היעד.

 

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560