קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

מסלול לימודי עיצוב אופנה – חד שנתי

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, פריז
תחילת לימודים: פברואר או ספטמבר. פריז רק אוקטובר.
משך לימודים: שנה אקדמית
מחיר: 29,250 יורו, דרכון אירופאי 27,250 יורו.
שפת לימוד: אנגלית, יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית.
תנאי קבלה: 12 שנות לימוד וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.

מסלול לימודי עיצוב אופנה זה נותן לסטודנטים את האפשרות להתמקצע בעיצוב אופנה, עיצוב בדים, עיצוב אביזרים, הינו הטוב בעולם ללימודי אופנה בזמן קצר זה, פרקטי ואינטנסיבי מאוד. מסלול זה יאפשר לסטודנטים להגיע לרמת מקצועיות גבוהה ביותר בזמן קצר ויפתח יכולות לעבוד כמעצבים בבתי האופנה הגדולים ביותר, להקים עסק עצמאי או להמשיך לאחד ממסלולי המאסטר המקצועיים של בית ספר מרנגוני.

מקסימום 20 סטודנטים בכיתה מאפשר לקבל יחס אישי ומקצועי מהמורים ולהתקדם מקצועית במהירות הנדרשת. במהלך שנת הקורס הסטודנטים ילמדו לעצב קולקציות אופנה, ניתוח בדים ואביזרים, לנהל מחקר קריאטיבי, יצור בגדים ואת סודות שיווק האופנה. מעצב האופנה הינו הדמות המשפיעה ביותר בעולם האופנה הוא המקור להשראה, לרעיונות יצירתיים לטרנדים חדשים ופיתוחם תודות לפיתוח וניתוח של חומרים ובדים תוך קישור לאומנות ועיצוב. על המעצב להבין בניהול, תמחור ותקציבים אשר קשורים בייצור. להבין בתולדות האופנה וצרכי השווקים השונים, בפרטי עיצוב אשר נותנים מענה וסיפוק לצרכים השונים והקדמתם לקהל היעד הנכון.

תוכנית הלימודים תעסוק בפיתוח יכולות האיור של הסטודנטים תוך כדי פיתוח היצירתיות וההשראה האישית והתאמתה לדרישות השוק, טרנדים עכשוויים ועתידיים והצרכן הסופי, נלמד כיצד לנהל זמנים, עלויות ותקציב. הודות למידע שיירכשו הסטודנטים בתדמיתנות הם יוכלו להבין את ההיבטים השונים של תהליך היצור בהתאמה לתהליך העיצוב, בנוסף ירכשו הסטודנטים ידע מקצועי בבדים אביזרים ובתוכנות הגרפיות בהם משתמשים בעולם האופנה.

בסיום, סטודנטים ילמדו לעצב מספר קולקציות לגברים, נשים, ילדים, אביזרים משקפיים ובגדי ים ותמיד תוך התפתחות עם עולם האופנה, תוכלו להקים בית אופנה משלכן, לעבוד ולייעץ לכל בית אופנה שתחפצו. כל זאת בסביבה ובעיר בה נושמים וחיים אופנה ועיצוב על בסיס יומי. 

לימודי עיצוב אופנה בחו"ל יפתחו בפניך את האפשרות להגשים את החלום להיות מעצב אופנה מוביל וביה"ס Marangoni הוא המקום להתחיל בהגשמתו.

לתצוגות האופנה של בוגרי בית הספר

עיקרי תוכנית הלימוד:
• איור אופנה ועיצוב קולקציות
• תדמיתנות ותפירה
• בדים וחומרים
• תקשורת
• טרנדים בתעשיית האופנה
• קולקציות וניתוח מותגים
• שיטות מחקר
• פרזנטיות
• מחקר עסקי
• תיק עבודות מקצועי

לסטודנטים שרוצים לקחת מסלול משולב עם הרשמה מראש של עיצוב אופנה חד שנתי ומסלול מאסטר בעיצוב בגדי נשים גברים ואביזרים תנתן הנחה של 5000 יורו, ההנחה תנתן למסלול המאסטר.

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם: לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל
03-6525560 info@marangoni.co.il