קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי סטיילינג מסלול 3 שנים

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, פריז, לונדון.
תחילת לימודים: כל הקמפוסים בספטמבר. במילאנו/לונדון גם בפברואר.
משך לימודים: 3 שנים לתואר ראשון.
שפת לימוד:
 אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית)
תנאי קבלה: תעודת בגרות, מבחן אנגלית, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.
מחיר לשנת לימודים:

קמפוס לונדון – תואר ראשון
דרכון בריטי 16,350 פאונד לשנה
דרכון אחר 25,100 פאונד לשנה

קמפוס פריז/פירנצה – תואר ראשון
דרכון אירופאי 24,300 יורו לשנה
דרכון אחר 28,300 יורו לשנה

קמפוס מילאנו – תואר ראשון 
דרכון אירופאי 24,500 יורו לשנה
דרכון אחר מילאנו 28,750 יורו לשנה

בית ספר מרנגוני נחשב כיום לבית הספר ללימודי סטיילינג הטוב בעולם בארבעה קמפוסים במילאנו, פירנצה, פריז ולונדון.
מרנגוני הינו בין הבודדים בעולם להעניק תואר ראשון בלימודי סטיילינג.

לימודי סטיילינג דורשים ממך ידע נרחב בעולם העיצוב האומנות והאופנה. תלמד כיצד לזהות מגמות אופנה חדשות. תרכוש מיומנויות וידע בצילום אופנה, את החשיבות בעשיית הפקת אופנה, קטלוגים, ידע במחשבים בתוכנות הגרפיות החשובות, תלמד ליצור אווירה, מהי חשיבות התאורה, כוראוגרפיה, עולם איפור והקוסמטיקה, עיצוב שיער אביזרים ופרטי לבוש שונים. יש לציין שבכל השיעורים ירצו בפנייך אנשי מקצוע מהמעולים בתחום איתם אולי תשתף פעולה בעתיד. עם סיום תוכנית לימודי סטיילינג מורכבת זו תשלוט בהיבטים הסוציולוגים וההיסטוריים של עולם הסטיילינג והאופנה, החל מתולדות הלבוש מתקופת האדם הקדמון עד ימינו ותולדות האומנות, כך שתהיה מוכן לקבל עליך כל עבודה ייחודית ומלהיבה. במסגרת לימודי סטיילינג תלמד לבטא באופן הטוב ביותר את "רוח המעצבים", לבחור את הלוקשיין המושלם למסע פרסום, לבחור את הדוגמנים הנכונים והשילובים המנצחים, להיות אחראי על ארגון תצוגות אופנה ויצירת תדמית ומראה המבטאים בדיוק ובאופן בלתי נשכח את "רוח הבגד". כמו כן תוכל לשלוט ברזי עיצוב חלונות הראווה ומיצוב חנויות.
לימודי סטיילינג יכשירו אותך לעבודה במגזיני האופנה והסטייל המובילים בארגון הפקות אופנה יוקרתיות וכן בעבודה בטלוויזיה קולנוע תאטרון ובכל סט צילומים.

לימודי סטיילינג בחו"ל באיטליה בצרפת ובאנגליה יפגישו אותך עם המעצבים ועם הסטייליסטים המשפיעים בעולם האופנה, עם עורכי מגזיני האופנה והטרנדים דוגמת Vogue ,cosmopolitan ,GQ, עם צלמי האופנה ומארגני תצוגות האופנה הגדולים בעולם. אם ברצונך בקריירה מזהירה ומרתקת בעולם האופנה מרנגוני שהינו בית ספר לסטיילינג מהמובילים בעולם הוא המקום להתחיל בהגשמתו.

עיקרי תוכנית לימודי סטיילינג:
החל מהשנה השנייה הסטודנטים יחלו להתמחות בהתאם לבחירתם בהרשמה הראשונית בניהול קרייאטיב או בוויז'ואל מרצנדייזינג בקמפוס לונדון בלבד.

לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל
036525560 info@marangoni.co.il