קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי מנהל עסקים באופנה – חד שנתי

FASHION BUSINESS & DIGITAL MARKETING INTENSIVE

קמפוסים: מילאנו, פריז, פירנצה, דובאי.
תחילת לימודים: מילאנו- פברואר וספטמבר. פריז/פירנצה- אוקטובר/ספטמבר.
משך לימודים: שנה אקדמית- 8 חודשים.
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית).
מחיר: 29,700 יורו, דרכון אירופאי 27,700 יורו.
דובאי 108,000 AED דירהם.
תנאי קבלה: 12 שנות לימוד וראיון אישי במרכז המידע בישראל, אין צורך בידע מוקדם.

המסלול החד שנתי ללימודי מנהל עסקים באופנה בבית הספר מרנגוני נחשב לאחד הטובים בעולם, ומעניק לסטודנטים את ההכשרה הדרושה על מנת להשתלב בעבודת ניהול בשדרת ההנהלה של בתי האופנה המובילים. הלימודים מתקיימים בסביבה אינטנסיבית ומעשית, ומספקים את הכלים, הידע והמיומנויות הנדרשות לשיווק אופנה, קניינות אופנה, סטיילינג ושיווק דיגיטלי – כל אלו הם המפתחות להצלחתו של כל עסק אופנה ולהצלחת מנהל השיווק העסקי או קניין האופנה.

הקורס מכסה את המתודולוגיות השונות בשיווק ובקניינות אופנה שבהן משתמשת תעשיית האופנה על מנת לרכוש, למכור, לקדם ולנהל מוצרי יוקרה, ומעניק לסטודנטים את הכישורים הנדרשים בשיווק אופנה ובתחום העסקים הקשורים לעולם האופנה. דרך פרויקטים וסימולציות, הסטודנטים לומדים להחיל את הכלים העסקיים על תחום האופנה המורכב ולממש אסטרטגיות עסקיות תוך כדי זיהוי והבנת השפעות על קהלי יעד שונים.

מנהל מותג מקצועי בתעשיית האופנה הוא דמות מפתח, בעל היכולת להגדיר אסטרטגיות שיווקיות המנצלות את השוק הכלכלי ואת האפשרויות בהפצה וייצור המותג. קניינות אופנה, בחירת קולקציות, קביעת קהל יעד, תמחור, הבנת המתחרים וההגנות המשפטיות הנדרשות, הם חלק מהאחריות שמנהל מותג אמור למלא. המומחים בתחום זה, אשר הוכשרו בבית ספר מרנגוני, יהיו מוכנים לעבודה בחברות אופנה, חברות ייעוץ ובתחומים הקשורים למותגי יוקרה ולקיימות בתחום הלייף סטייל.

בוגרי המסלול יוכלו להביא לידי ביטוי את הידע והמיומנויות שנרכשו במהלך הלימודים, תוך התמחות בשיווק, קניינות אופנה, פרסום, תקשורת, מכירות און-ליין, ובחקר טרנדים. בעזרת פרויקטים מעשיים, הסטודנטים מבינים כיצד ליישם עקרונות עסקיים בעולם המורכב של תעשיית האופנה ולומדים את הדרך שבה תקשורת חזותית ויצירתיות יכולות לשפר את הצמיחה העסקית של מותגים.

תוצאות הלמידה:

  1. שליטה בידע השימושי לזיהוי אסטרטגיות שיווק שיכולות להיות מיושמות בעולם האופנה ומוצרי היוקרה.
  2. הבנת תהליכי העבודה בתעשיית האופנה ומערכת הייצור הקשורה אליה.
  3. ידע מתקדם בקניינות אופנה ויכולת לנהל את תהליכי העבודה בתחום זה.
  4. ניתוח כלכלי של אספקטים משפטיים וכלכליים בתעשיית האופנה.
  5. הבנת פיתוח המוצר, מהעיצוב ועד הקולקציה המוגמרת.
  6. יישום אסטרטגיות תקשורת, קמפיינים ופרסום לצמיחה ושיפור המוניטין של מותגי אופנה.
  7. ידע בניהול ופיתוח רשתות מכירה קמעונאיות בהתאם לשוק יעד.

נושאי הלימוד העיקריים:

  1. ערוצי שיווק ותקשורת אופנה.
  2. שיווק דיגיטלי וניו מדיה.
  3. קניינות אופנה ומרצ'נדייז.
  4. יסודות ועקרונות עשיית עסקים באופנה.
  5. טקסטיל, מוצרים וייצור אופנה.
  6. יחסי ציבור, קידום מכירות ופרסום.
  7. רשת האספקה, ההפצה והמכירות.

המשך לימודים:

לסטודנטים שרוצים לקחת מסלול משולב עם הרשמה מראש של מנהל עסקים באופנה חד שנתי ומסלול מאסטר בניהול מותגי אופנה או קניינות אופנה מאסטר תנתן הנחה של 5000 יורו, ההנחה תנתן עם תחילת השנה השנייה.
בנוסף, ישנה אפשרות להצטרף לשנה השנייה של התואר בניהול אופנה, אך ורק בקמפוס מרנגוני בפריז. אפשרות זו מאפשרת להעמיק את הידע ולרכוש ניסיון נוסף בסביבה בינלאומית ומובילה בתעשיית האופנה.

למסלולים הנוספים בתחום:

לימודי מנהל עסקים באופנה 3 שנים

לימודי ניהול מותגי אופנה-מאסטר

לימודי קניינות אופנה-מאסטר

מנהל עסקים באופנה-קורס קיץ

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:

לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל 0508-531441 info@marangoni.co.il