קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית 3 שנים

קמפוסים: מילאנו, לונדון
תחילת לימודים: לונדון- אוקטובר. מילאנו- ספטמבר ופברואר.
משך לימודים: 3 שנים לתואר ראשון.
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית)
תנאי קבלה: תעודת בגרות, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר לכל שנת לימודים:
מילאנו: דרכון אירופאי 20,700 יורו לשנה
דרכון אחר 22,700 יורו לשנה
לונדון: דרכון בריטי 14,600 פאונד לשנה
דרכון אחר 19,900 פאונד לשנה

"הבן את קהל היעד שלך ותקשר אליו תוך שימוש בכל הכלים הנרטיבים והחזותיים שבידך"

עיצוב חזותי – Visual & Multimedia Design

מסלול לתואר ראשון זה בעיצוב גרפי מתחיל בסקירת המציאות העכשווית של עולם הצריכה ועולם התקשורת הסובב אותו ועושה שימוש בשפה החזותית ובאומנות הסיפור, בין היתר, באמצעים כמו וידאו ומדיה חדשה. דרך שפת העיצוב החזותי, המסלול יתמקד בתקשורת חזותית: החל מגישות שונות ליצירת זהות מותג ועד ישום רעיונות בתחום התקשורת והפרסום. המטרה היא לתת לתלמידים את הכישורים ליישם רעיונות יצירתיים ופתרונות של שיווק ותקשור של מוצר או רעיון על ידי יצירת קונספט מוגדר תוך כדי מחקר ובחירת סגנון מוגדר וייחודי. בעזרת עיצוב ברשת האינטרנט, התלמידים יצרו פרויקטים שמשלימים את חבילת השיווק או התקשורת החזותית של מותג מסוים.

המסלול יעסוק גם בטכניקות השונות של אנימציה בתנועה וגרפיקה בוידאו על מנת ליצור זהות חזותית תוך כדי התנסות באומנות הניו מדיה (המדיה החדשה). בעולם בו אנו חיים לתקשורת יש תפקיד מכריע בהצלחה, איש התקשורת החזותית הוא דמות מפתח. באמצעות שפת הגרפיקה והתקשורת החזותית, איש מקצוע יכול לקבוע את הצלחת או כישלון של מוצר או שירות, תוך הרחבת זהות המותג ומיקוד המיצוב שלו בשוק. הודות לידע באסטרטגיות שיווקיות ומגמות השוק, המעצב החזותי יכול לתת קול לתמונות ומילים שמגדירים את זהותו של מותג. מעצב חזותי יכול להיות הבעלים של חברה עצמאית או לעבוד במשרד פרסום, סטודיו לעיצוב גרפי, מערכות עיתונים, בתי הוצאה לאור, סוכנויות דיגיטל או בחברות בהן יש מחלקה פנימית לעיצוב גרפי. לימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית ב- Marangoni הינם מהמובילים והמעודכנים לעבודה בעולם העיצוב. לימודי עיצוב חזותי גרפי בחו"ל יפתחו בפניך אפשרות להגשים את החלום לקריירה מזהירה ומרתקת ומרנגוני שהינו בית ספר ללימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית מהמובילים בעולם הוא המקום להתחיל בהגשמתו.

לימודי עיצוב גרפי במרנגוני (marangoni) דוחפים את הסטודנט אל מעבר לגבולות המקצועיים הרגילים ויאפשרו לו להתמודד עם כל משימה קטנה וגדולה כאחד. כל המורים שלך הינם מעצבים חזותיים גרפיים ואנשי פרסום ותקשורת שמביאים מהידע והניסיון שלהם לכיתות כך שלימודי עיצוב חזותי וגרפי בבית הספר הינם סימולציה לעבודתו האמתית של מעצב חזותי וגרפי מוביל. במסגרת השנה האחרונה עיצבו בוגרי לימודי עיצוב גרפי את הקטלוגים המדהימים של בית הספר והשתתפו בפרויקטים אמיתיים שנתנו להם מגע עם מעסיקים פוטנציאליים.
כחלק ממסלול התואר הראשון במילאנו התלמידים יצאו ל 6 שבועות סטאג'.

לפרטים נוספים מרכז הרשמות ישראל
03-6525560 info@marangoni.co.il