קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

תקשורת בעולם האופנה וניו מדיה 3 שנים

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, לונדון
תחילת לימודים: ספטמבר/אוקטובר
משך לימודים: 3 שנים לתואר ראשון
שפת לימוד: איטליה- אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני), לונדון- אנגלית.
תנאי קבלה: תעודת בגרות, פרויקט, מבחן אנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.

מחיר לכל שנת לימודים:

קמפוס לונדון – תואר ראשון
דרכון בריטי 16,700 פאונד לשנה
דרכון אחר 25,700 פאונד לשנה

קמפוס פירנצה – תואר ראשון
דרכון אירופאי 24,900 יורו לשנה
דרכון אחר 29,300 יורו לשנה

קמפוס מילאנו – תואר ראשון
דרכון אירופאי 24,900 יורו לשנה
דרכון אחר מילאנו 29,200 יורו לשנה

Digital Communication & Media

תוכנית הלימודים בתקשורת אופנה וניו מדיה בבית ספר מרנגוני, האורכת שלוש שנים, מטרתה להכשיר אנשי מקצוע בתחום תקשורת האופנה והיוקרה בעידן הדיגיטלי. התוכנית מכשירה את הסטודנטים לתקשר אופנה ויוקרה באמצעות המדיה הקיימת והמדיה החדשה, ומספקת מענה לדרישות העדכניות של עולם האופנה הגלובלי. במהלך הלימודים, הסטודנטים ייחשפו ליסודות תקשורת האופנה דרך פרספקטיבות היסטוריות ומסורתיות, ולאחר מכן יעברו למתודולוגיות עדכניות באמצעות וידאו, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

בעולם המודרני, שבו מדיה דומיננטית, היכולת לתקשר ולהתחבר עם הצרכנים דרך טכניקות מדיה שונות וערוצים דיגיטליים נחשבת לאחת המיומנויות המבוקשות ביותר בתחום האופנה, היוקרה והיצירה. המדיה הדיגיטלית, ובפרט הרשתות החברתיות, שינו את הדרך שבה אנו תופסים קישוריות, יוקרה, תקשורת וחדשות. התוכנית מתמקדת בהכשרה רחבה ומעמיקה במגוון ההיבטים העסקיים, התרבותיים, יצירתיים וחברתיים של עולם האופנה, תוך שילוב כלים טכנולוגיים חדשניים.

הסטודנטים יתנסו בשימוש בטכנולוגיות חדישות, כגון וידאו, צילום אופנה, מדיה מודפסת ודיגיטלית, וימדו כיצד לפתח ולהחיות אסטרטגיות תקשורת עסקיות, במיוחד עבור שוקי האופנה והיוקרה. הם ידרשו לחשוב יצירתית, לתקשר עם קהלים מגוונים ולהביע את דמיונם בצורה חדשנית. בנוסף, התלמידים יילמדו כיצד לנצל את המולטימדיה וליישם אסטרטגיות שיווקיות שונות, כולל ניהול תוכן ווידאו, שימוש ברשתות החברתיות ובמיוחד בתקשורת דיגיטלית.

המסלול מתמקד במדיה החברתית כמוקד מרכזי להבנת פוליטיקה תרבותית יומיומית, ומספק כלים לסטודנטים להבין את ההשפעה של פלטפורמות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, פינטרסט וטוויטר על שיווק מוצרים ומיתוג מותגים. התלמידים יכירו את הכלים השונים של שיווק דיגיטלי ומסורתי, לצד מיומנויות עריכה לעיתונות דיגיטלית, כתיבת אופנה, פרסום ושיווק, ניהול תקציב, תכנון מדיה וארט דיירקשן.

המשמעות הגדולה של תוכנית הלימודים היא פיתוח יכולות בשיווק ויחסי ציבור דיגיטליים, תוך שמירה על יצירתיות וחדשנות. הסטודנטים ילמדו כיצד למנף את השיטות המולטי-מדיה השונות על מנת לשפר את יעילות התקשורת הדיגיטלית ולהשפיע באופן אפקטיבי על הקהל הרחב.

אפשרויות קריירה
מנהל/ת שיווק דיגיטלי
מתכנן מדיה/מנהל מדיה
מנהל/ת תקשורת
מנהל/ת שיווק
מעצב/ת תוכן מולטימדיה
עורך/מנהל מדיה חברתית

לשאר מסלולי בית הספר לאופנה

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:
לפרטים נוספים מרכז ההרשמות ישראל
0508531441 info@marangoni.co.il