קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

תקשורת בעולם האופנה וניו מדיה 3 שנים

קמפוסים: מילאנו, לונדון
תחילת לימודים: ספטמבר/אוקטובר
משך לימודים: 3 שנים
שפת לימוד: מילאנו- אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני), לונדון- אנגלית.
תנאי קבלה: תעודת בגרות, מבחן אנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.
*במילאנו ידרש פרויקט.

מחיר לכל שנת לימודים:

קמפוס לונדון – תואר ראשון
דרכון בריטי 16,350 פאונד לשנה
דרכון אחר 25,100 פאונד לשנה

קמפוס מילאנו – תואר ראשון
דרכון אירופאי 24,500 יורו לשנה
דרכון אחר מילאנו 28,750 יורו לשנה

Digital Communication & Media

מטרתה של תוכנית הלימודים בתקשורת אופנה וניו מדיה האורכת כשלוש שנים הינה לאמן אנשי מקצוע ל'תקשר' אופנה ויוקרה דרך המדיה הקיימת והמדיה החדשה ולתת מענה לדרישות החדשות של האופנה העולמית. במהלך שלושת שנות הלימודים נבחן את יסודות תקשורת האופנה על ידי בחינות היסטוריות ומסורתיות. לאחר מכן, נבצע סקירה עדכנית יותר של הקסם השובה של אופנה ויוקרה בקטעי וידאו, אתרי האינטרנט ובאמצעות רשתות חברתיות.

בעולם הנשלט על ידי מדיה, היכולת לתקשר ולהתחבר עם הצרכנים ולעסוק בהם בטכניקות מדיה שונות או בערוצים דיגיטליים היא אחת המיומנויות המבוקשות והרלוונטיות ביותר בענפי האופנה, היוקרה והיצירה. עולם התקשורת הדיגיטלית תפס את העניין והדמיון של מאות מיליוני אנשים. בשנים האחרונות ובתרחיש הנוכחי של פוסט Covid, המדיה הדיגיטלית והחברתית מטילות ספק כיצד אנו רואים קישוריות, יוקרה, תקשורת, חדשות, מערכות יחסים, פרסומות ובידור. מסלול זה של שלוש שנים מספק השכלה רחבה להקשרים עסקיים אופנתיים תרבותיים, יצירתיים וחברתיים לצד ערוצי תקשורת עכשוויים, כולל כלים מקוונים, עם וידאו, סרטי אופנה, מדיה מודפסת ודיגיטלית באמצעות תמונות יחד עם טכנולוגיות חדשניות, כדי ליצור ולשפר אסטרטגיות תקשורת עסקיות במיוחד עבור שוקי האופנה והיוקרה.

התלמידים יעודדו לצמוח ולהראות את דמיונם, לתקשר עם אחרים ולמצוא קשר, תקשורת ומעורבות. הם ינצלו לטובתם את הידע הנרכש במולטימדיה, ילמדו כיצד להשתמש באסטרטגיות שונות, כולל מדיה חברתית, ניהול וידאו ותוכן, כדי לעזור לכם לשפר את יעילות התקשורת בעידן המודרני.

המסלול מתייחס למדיה החברתית כמקומות מרכזיים להבנת פוליטיקה תרבותית יומיומית. הוא דן בהגדרות של שיתוף ופרטיות, של ערבוב מחדש של תרבויות, דרכי עיתונות מודרניות וצורות תקשורת חדשות.

הם יבינו את הפילוסופיה, הצמיחה והחשיבות של מדיה חברתית בעסקים וילמדו כיצד פלטפורמות והרשתות החברתיות החדשניות ביותר כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, פינטרסט וטוויטר משמשות לייצוג ארגון, לקידום מוצר או מותג, והן כלים רבי עוצמה בקשר עם צרכנים על ידי יצירת עוקבים נאמנים. המסלול מתמקד בידע מושקע של שיווק מסורתי ודיגיטלי, לצד מיומנויות עריכה לפעילות יחסי ציבור דיגיטלית ועיתונות כולל כתיבת אופנה, פרסום ושיווק, פרסום דיגיטלי, מימון וניהול תקציב, כמו גם תכנון מדיה, ארט דיירקשיין וצילום אופנה.

מרכיב משמעותי במסלול יהיה פיתוח תכנים, התחום החדש של יחסי ציבור ותקשורת דיגיטלית. התלמידים נהנים מגישת מולטימדיה המלמדת כיצד להשתמש בשיטות שונות, כולל מדיה חברתית, ניהול וידאו ותוכן, לשיפור יעילות התקשורת הדיגיטלית.

אפשרויות קריירה
מנהל/ת שיווק דיגיטלי
מתכנן מדיה/מנהל מדיה
מנהל/ת תקשורת
מנהל/ת שיווק
מעצב/ת תוכן מולטימדיה
עורך/מנהל מדיה חברתית

לשאר מסלולי בית הספר לאופנה

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:
לפרטים נוספים מרכז ההרשמות ישראל
03-6525560 info@marangoni.co.il