קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

עיצוב נעליים ואביזרים – חד שנתי

עיצוב נעליים ואביזרים – אינטנסיבי

קמפוסים: פירנצה
תחילת לימודים: ספטמבר, פברואר.
משך לימודים: שנה אקדמית
שפת לימוד: אנגלית, יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית.
מחיר: 29,250 יורו, דרכון אירופאי 27,250 יורו.
תנאי קבלה: תעודת בגרות וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.

להפוך למעצב אביזרים: יצירתיות בין אופנה ויוקרה

מסלול עיצוב אביזרים ונעליים זה נחשב לטוב בעולם בפרק הזמן הקצר שלו. באמצעות לימוד ציור, טכניקות ייצור וחומרים, המשתתפים יוכלו לעצב קולקציות אביזרים, אשר אמורות להשלים עבודות אומן וערכים יצירתיים המיוצגים בכל העולם על ידי Made in Italy. בנוסף לטכניקות ציור, אשר הינן חיוניות לפיתוח נכון של התהליך היצירתי, תשומת לב רבה מופנית לתהליכי יצירת נעלים, תיקים ומוצרי עור במטרה לוודא את ישימות המוצר באמצעות ניתוח של דרישות פונקציונליות ותקציביות ברורות. דגש נוסף על התנועות והסגנונות האמנותיים העכשוויים העיקריים יאפשר למשתתפים לפתח רגישות אסתטית ושפת עיצוב ולהבין את הערכים הבלתי מוחשיים הטמונים באביזרים. הקורס גם מנתח לעומק את המושגים ברעיונות הקשורים לעיצוב נעליים ואביזרים, יצירת אב טיפוס במטרה לאפשר יצירת צורות ופרטים ניסיוניים, על ידי שימוש בחומרים חדשניים ומסורתיים גם יחד. דמותו של מעצב האביזרים נחוצה במיוחד למותגי אופנה ויוקרה. אביזרים מייצגים למעשה חלק עקבי מהמכירות של מותגי אופנה.

המשתתפים במסלול מוגבר זה, ברגע שיסיימו את תהליך הלמידה בכיתות ובסדנאות, יוכלו לפתח רעיונות מקוריים, אשר מגיבים לשווקים ולצרכים שונים. הם יוכלו להציג את היצירות שלהם באמצעות מדיה חדשה וטכנולוגיות גרפיות, התואמות באופן מלא לצורכי התעשייה. הזדמנויות עבודה כוללות שיתופי פעולה עם מותגי אופנה, מותגי נעליים ואביזרים, סטיילינג וסטודיו למחקר וייעוץ. לאחר סיום הקורס המשתתפים יהיו מוכנים היטב לעצב קולקציות למציאויות של שווקים שונים, כמו גם לתרום לכל הכשרה מקצועית בתחום של אביזרי אופנה. למעוניינים במסלול לתואר בעיצוב אביזרים 3 שנים.

תוצאות הלמידה:
פיתוח טכניקות ותהליכים כדי לבטא רעיונות באופן מקצועי
יצירת ופיתוח קולקציית אביזרים ונעליים שלמה
עיצוב ציורים טכניים ליצירת אב טיפוס של תיקים ונעליים
הבנה הטכניקות לצורך יישום לסוגים שונים של אביזרים והפרטים שלהם
פיתוח מחקר עצמאי

לסטודנטים שרוצים לקחת מסלול משולב עם הרשמה מראש של עיצוב נעליים ואביזרים חד שנתי ומסלולי מאסטר אחרים במרנגוני תנתן הנחה של 5000 יורו, ההנחה תנתן עם תחילת השנה השנייה ולבעלי תואר אוניברסיטאי.

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:
לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל
03-6525560 info@marangoni.co.il