קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

עיצוב פנים למתקדמים – סמסטר

Understanding space and location: the core of interior design

קמפוס: מילאנו
תאריך: ספטמבר
משך לימודים: כ- 4 חודשים
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: לימודים קודמים בתחום או ניסיון תעסוקתי מוכח וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: 13,000 יורו

מסלול זה מציע פעילויות מקצועיות למעצבים המחפשים הזדמנות ללימודים בחו"ל, או לאנשי מקצוע שיש להם רצון 'להתקדם ולהשתרג' או לקחת הפסקה בקריירה כדי ללמוד הכשרה ספציפית בעולם העיצוב.

קורס זה נבנה על מנת לספק את הכלים הנדרשים לפרשנות נכונה של חללי פנים של בתים פרטיים כמו גם של חללים מקצועיים בפרויקטים מסחריים וציבורים, תוך שימוש בגישה יצירתית וריגושית שמטרתה ליצור עיצוב שמייצר אושר ורווחה תודות לשימוש במתודולוגית מחקר בעיצוב: מרכיב מרכזי עבור כל איש מקצוע המעוניין להישאר מעודכן במגמות החדשות ביותר ולהיות כמה צעדים קדימה לפני כולם.
הסגנון ונושאי העיצוב של מותגים ידון בבואנו לעסוק בקולקציית בית ומסחר. בין שאר הנושאים, ינתן דגש על חדשנות בבניית ופריסת חלל, שימוש בצבע, תאורת פנים ועוד.

בחירת החומרים, בדים, צבעים והריהוט יהיו חלק מתהליך העיצוב. תודות לניתוח של היסטוריית העיצוב וההתפתחות בעולם עיצוב הפנים, התלמידים ילמדו לזהות את סגנון העיצוב ולהגדיר את הפתרון העיצובי ההולם ולתת מענה לדרישות הבריף של החברה או של לקוח מסוים. ייעשה שימוש בתוכנות שונות על מנת לייצר שרטוטים טכניים. סקירה של חללי פנים תיעשה במסגרת של מצגת מקצועית שתעשה שימוש בלוחות תכנון שיפרשו את כל התהליך היצירתי מפיתוח הרעיון ומקורות ההשראה ועד לתרגום שלהם ביצירת החלל. הידע שהתלמידים ירכשו בהתפתחות של עיצוב חללי פנים במהלך ההיסטוריה, כמו גם הכישורים בביצוע מחקר יצירתי, יספקו להם את הבסיס לפיתוח עיצובים מתוחכמים וחדשניים בהם ייעשה שילוב בחומרים, צבעים, בתים וריהוט בכדי לייצר פתרונות עיצוב מדויקים והרמוניים.

נושאי קורס

עיצוב חללים ציבוריים
עיצוב חללי מגורים
תיק עבודות
חומרים ומשטחים
כישורי איור ו-CAD
היסטוריה של עולם אמנות והעיצוב
גישות מחקר קריאטיבי

*בתמונה ראשית, פרויקט של בוגרת מרנגוני דניאל גרונסקי
https://www.instagram.com/dani_gronsky/

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:

 03-6525560
 info@marangoni.co.il
 instagram