קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

יזמות וניהול אופנה – מאסטר


Fashion Startup
Running a fashion business

קמפוסים: מילאנו
תחילת לימודים: ספטמבר.
משך לימודים: 15 חודשים(כולל סטאג')
שפת לימוד: אנגלית
תנאי קבלה: תואר תואר ראשון רלוונטי, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: דרכון אירופאי 35,500 יורו, דרכון אחר 37,950 יורו.
תעודה: מאסטר אקדמי

הקמת עסק חדש ופיתוח רעיונות מסחריים חדשים הם שלב נתון בקריירה של כל מנהל ברמה גבוהה.
הדרך להצלחה בתכנון ובהקמת עסק מקצועי עוברת דרך לימוד מעמיק של שלושה תחומים מרכזיים: לימוד עסקי האופנה, שיווק ופרסום אופנה ודיני אופנה.
קורס מאסטר חד שנתי זה בהקמת סטארטאפים ומיזמים בתחום האופנה מיועד להכשיר את דור העתיד של מנהיגים ומנהלים בתעשיית האופנה ומעניק להם יכולות הבנה, ניתוח והפעלה של עסק בתחום האופנה והיוקרה.
הקורס מיועד למשתתפים שכבר יודעים מהם העיצובים שהם רוצים לפתח וליצור ומהם המוצרים או הקולקציות שהם רוצים להשיק, ושמכירים את החוזקות הניהוליות שלהם שיסייעו להם להצליח בתעשייה.
קורס אופנה זה תומך במיזמים ובעסקים החדשים הללו בעזרת פיתוח החוש העסקי של המשתתפים ולימוד של שיטות התכנון והייצור החיוניות לפיתוח תכנית עסקית שניתנת להרחבה בעתיד ומבטיחים לבתי העסק הללו יכולת צמיחה מהירה.
דרך בנייה של קולקציות, לימוד שיטות ייצור, תקצוב, שיווק ופרסום ייחשפו המשתתפים לגישות תאורטיות חדשניות ולגישות מעשיות עם מבט לעתיד במטרה ללמוד כיצד ליצור, לפתח ולהשיק מוצר או קולקציה בשוק העולמי.
המשתתפים ילמדו כיצד לבצע הערכה ראשונית של רעיון יצירתי למוצרי אופנה ויוקרה וכיצד חברות מנהלות את תהליכי העיצוב, הייצור, הפרסום והקידום של המוצרים.
יחידת הלימוד "עסקי האופנה" תעסוק באסטרטגיות המפתח ובשיטות הייצור הנחוצות ליצירת קולקציה מוצלחת.
המשתתפים יבחנו מגמות ודרישות צרכנים ויעבדו על התדמית, המיתוג והניהול של המותג. יחידת הלימוד תעסוק גם בנושאים: יסודות כלכליים ופיננסיים, רשתות קמעונאיות וערוצי הפצה, טכניקות משא ומתן עם ספקים, בקרת איכות ותמחור.
יחידת הלימוד "שיווק ופרסום אופנה" תתמקד במושגים הטכניים והתאורטיים הנחוצים ליצירת מסע פרסום מקצועי המתאים לעסק חדש ובלמידת ניהול השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של עסקי אופנה ויוקרה וכן בהבנת הקשר שבין הלקוחות, המוצר והשווקים שבהם הם פועלים.
יחידת הלימוד "דיני אופנה" תעסוק בסוגיות המשפטיות הנוגעות למחזור החיים של הבגד, מראשיתו ועד להגנת המותג וכן בנושאים כמו רישוי, ייבוא וייצוא, הסכמי הפצה וזכייניות, זכויות קניין רוחניות וסוגיות קיימות ובמטרה להבטיח כיבוד של סוגיות משפטיות ואתיות.
הקורס מיועד למשתתפים בעלי תואר ראשון קודם או בעלי ניסיון מוכח בעבודה מעשית, ויעניק למשתתפים יכולות תכנון עסקי מקצועי, מוכנות להשקה, הקמתם מחדש או החייאתם של המותג, העסק או החברה שלהם בתעשיות האופנה, היוקרה והיצירתיות.

עיקרי תוכנית הלימוד
* מיתוג אסטרטגי וניהול חדשנות
* יצירתיות וחדשנות מוצרים
* דיני אופנה ופיננסים
* רישוי, אתיקה וקיימות
* היבטים עכשוויים באופנה
* פרסום אופנה, קידום ויחסי ציבור
* שיווק דיגיטלי
* פרסום ותקשורת, ניהול זמן ומנהיגות
* שיטות מחקר מקצועיות

אפשרויות עבודה
• מנהל/ת עסק אופנה
• מנהל/ת מוצר
• יזמות
• מנהל/ת פרויקט
• מתכנן אסטרטגי
• מנהל/ת מותג

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.