קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב אופנה – מאסטר

700x400_fashion_design_collection

קמפוסים: פירנצה
תחילת לימודים: אוקטובר או פברואר.
משך לימודים: שנה אקדמית (8 חודשים)
שפת לימוד: אנגלית
תנאי קבלה: רקע לימודי קודם בתחום, תיק עבודות, מכתבי המלצה וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: דרכון אירופאי 32,100 יורו, דרכון אחר 34,100 יורו.

מסלול מאסטר זה בעיצוב אופנה שיווק אופנה הינו אחד מהמסלולים הטובים בעולם ומהווה את קפיצת המדרגה הדרושה על מנת להפוך למעצבים מהשורה הראשונה בעולם. המסלול מיועד לבוגרי מסלולי אופנה ברחבי העולם וכן למעצבים בעלי ניסיון תעסוקתי נרחב. בהמשך הלימודים המעצבים יעבדו על פרויקטים בשיתוף עם התעשייה, יצפו בתצוגות אופנה, יעבדו מאחורי הקלעים של התצוגות, ילכו לתערוכות האופנה והבדים החשובות בעולם וייהנו ממה שמציעה בירת האופנה האומנות והעיצוב, פירנצה.

לימודי המאסטר הינם בכיתה קטנה בת 20 תלמידים מכל רחבי העולם כאשר צוות המורים בנוי ממעצבי אופנה מוכשרים אשר עובדים בטופ העולמי בתחום.

לעצב קולקציות ולהכיר את הבדים אינם מספיקים כדי להצליח באופנה. המשתתפים צריכים להעמיק יותר: במחקר, בזיהוי סגנונות, ביצירה, באותו הזמן בחיזוי המגמות המסקרנות ביותר. היום, אין מקום לאלתור. הכל חייב להיות מתוכנן לפרטי פרטים, כי מעצב האופנה של היום חייב להיות מסוגל לעצב ולפרש את אורח החיים העכשווי בקנה אחד עם השינויים של הרגע שבאופן רציף משתנים ומתפתחים בהתאם לאירועים היסטוריים, תרבותיים וחברתיים ולכן היצירתיות של מעצב אופנה צריכה להיות כל הזמן מופרית, אבל גם לשים אותה במגע ישיר עם מציאות עבודה, עם קשיים בשוק, עם צרכי ייצור, עם הציפיות של לקוחות, עם תדמית מותג ומגמות ההווה ועתיד.

מטרת מסלול המאסטר היא ללכת מעבר להוראה המעשית של איך לעצב קולקציה אלא גם להסביר כיצד לשווק מוצר בעולם הניו מדיה, להשיק מוצר, קולקציית בגדי גברים ,נשים או רעיון גלובלי. הכל מתחיל במחקר זהיר והצמדות בקו אחד עם המגמות וסגנונות החיים של ההווה והעתיד.

תוצאות למידה
לרכוש שיטות עבודה חדשניות בעיצוב בגדי גברים ובגדי נשים ופיתוח מותג, כמו גם בהרחבת מותג.
לנהל באופן עצמאי את תהליך היצירה להמשך פיתוח הפרויקט, בקנה אחד עם מגמות בתעשיית האופנה העולמית.
להבין את השימוש בתוכנות הקיימות על מנת לעבוד בהקשר גלובלי.
להעריך ולנהל מותגי נישה וחברות גלובליות.
לפתח באופן עצמאי שיטות מחקר כדי להשיג הצלחה באופנה.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560