קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב בגדי גברים – מאסטר

לימודי עיצוב בגדי גברים מסלול מאסטר

קמפוסים: מילאנו, פירנצה.
תחילת לימודים: ספטמבר. במילאנו גם בפברואר.
משך לימודים: 15 חודשים (כולל סטאג של 3 חודשים)
שפת לימוד: אנגלית, יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית.
מחיר: מילאנו: דרכון אירופאי 35,500 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.
פירנצה: דרכון אירופאי 35,100 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.

תנאי קבלה: תואר ראשון בעיצוב אופנה, מבחן אנגלית, תיק עבודות, מכתבי המלצה וראיון אישי במרכז המידע בישראל.

בית ספר מרנגוני שנחשב לטוב בעולם בתחומו הינו הספק העיקרי של מעצבי אופנה לתעשיית האופנה. למדו במרנגוני מוסקינו ודומניקו דולצ'ה (החצי של דולצ'ה וגבאנה) וכיום העדות לרמתו של מרנגוני הינה ש-80% מהמעצבים שעובדים בדולצ'ה גבאנה, ארמני, ורסצ'ה ופראדה הינם בוגרי בית הספר.
במסגרת מסלול אינטנסיבי זה נחקור את תכונות העיצוב הספציפי, ההיסטוריה ואת האבולוציה של תעשיית אופנת הגברים הגדלה במהירות. מסלול חד שנתי זה הינו עבור אנשים מחפשים להשיג מיומנויות בעיצוב בגדי גברים, ביחד עם מומחים מהתעשייה, בניהול ופיתוח עיצובים חדשניים עבור מותג אופנה, או קולקציות אישיות. למסלול זה נדרש ניסיון לימודי קודם עם תיק עבודות, או ניסיון בתעשייה רלוונטית, כדי שהסטודנטים יוכלו לעקוב בהצלחה אחר מרכיבי הקורס אם במחקרים יצירתיים, בעיצוב, בפיתוח פרויקטים מקצועיים ופיתוח עסקי. נשים דגש על המצוינות של סגנון האיטלקי, ונבחן את ההשפעה של 'made in italy' על תעשיית בגדי הגברים הבינלאומית. שילוב מומחיות טכנית בבגדי גברים תוך התאמת המחקר היצירתי להשפעות ואתגרים עכשוויים, יגרמו למשתתפים להעמיק את הבנתם ליצירת רעיונות חדשניים והשראה למגמות חדשות.
צוות המורים מעודד להתנסות בגישות חדשות בתעשייה המתפתחת כיום, כולל משאבים מתחדשים וברי קיימא, חומרים חדשניים וטכנולוגיות חדשות, הגברת האמון בסגנונם המקורי והאישי וביכולות יצירתיות ומקצועיות. הסטודנטים חוקרים השפעות באמנות, בתרבות, במוסיקה ובעיצוב, תוך כיבוד זהות המותג או בקשות מצד הלקוחות על מנת לעמוד באתגרי השוק. באמצעות ניתוח סמנטי מעמיק המשתתפים לומדים כיצד לפרש הצעות ספציפיות לשוק הלבשה. במרכז קורס מאסטר זה הוא פיתוח של מוצרים בתעשייה, בשיתוף פעולה עם חברות המחפשות מקוריות וחדשנות.
המשתתפים מתנסים בפיתוח פרויקטים של ‘real world’ במסגרת מקצועית, המקבלת משוב והדרכה מהחברה איתה נשתף פעולה. המסלול מספק איזון מוצלח בין טכניקות עיצוב מתקדמות, מוצר מוגמר, חדשנות בשוק ושיווק, תוך התמקדות בנושאים מרכזיים בניהול זמן ותקציבים והשפעתם על הייצור. לימודי ההיסטוריה של העיצוב מספקים את הכישורים הדרושים כדי לבצע הערכה קריטית של אורח החיים של המותג או הלקוח, והשלמת הקורס עם פרופיל מקצועי מיוחד מאוד בעיצוב בגדי גברים.

תוכנית לימודי עיצוב בגדי גברים:
• תהליך התכנון של קולקציית בגדי גברים
• עיצוב בגדי גברים וטכניקות פרזנטציה
• חייטות ותכנון ייצור
• תולדות האופנה ובגדי גברים
• הקשרים בין עיצוב לתרבות
• שיווק, תקשורת, קידום מכירות וזהות המותג
• מחקר טרנדים
• טכניקות מחקר יצירתי
• חומרים וטכנולוגיות חדשים בעיצוב
• עיצוב קולקציה / תיק עבודות

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.