קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב בגדי נשים – תואר שני/מאסטר

תואר שני/מאסטר בלימודי עיצוב בגדי נשים במרנגוני

קמפוסים: מילאנו, לונדון, פריז, פירנצה
תחילת לימודים: מילאנו/לונדון/פירנצה- ספטמבר/אוקטובר או פברואר.
פריז- אוקטובר
שפת הלימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית).
תנאי קבלה: תואר ראשון, מכתבי המלצה, תיק עבודות, ראיון אישי במרכז המידע בישראל ומבחן אנגלית.
משך לימודים: 15 חודשים לתואר מאסטר(כולל 3 חודשי סטאג').
מחירים לכל התואר:
לונדון: דרכון בריטי 23,650 פאונד.
דרכון אחר 32,850 פאונד.

מילאנו: דרכון אירופאי 35,500 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.

פירנצה/פריז: דרכון אירופאי 35,100 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.

בית ספר מרנגוני שנחשב לטוב בעולם בתחומו הינו הספק העיקרי של מעצבי אופנה לתעשיית האופנה. למדו במרנגוני מוסקינו ודומניקו דולצה החצי של דולצה וגבנה וכיום העדות לרמתו של מרנגוני הינה ש-80% מהמעצבים שעובדים בדולצ'ה גבאנה, ארמני, ורסצ'ה ופראדה הינם בוגרי בית הספר.

מסלול מאסטר מדהים זה, הטוב מסוגו בעולם, מיועד למועמדים בעלי תואר ראשון בעיצוב אופנה או דומה לו או בעלי ידע וניסיון מקצועי מוכח בתעשיית האופנה. תוכנית לימודים זו נועדה להכשיר מעצבי אופנה שיודעים איך לבטא את היצירתיות שלהם ואת החזון החדשני של העולם הסובב ולהגיב לאתגרים ולשינויים של עולם האופנה. המועמד צריך להיות בעל יכולת מולדת לשלב מומחיות טכנית עם ידע קריאטיבי ולהעמיק הבנה זו דרך מחקר וניסויים על מנת ליצור רעיונות חדשים תוך שימוש במגוון טכניקות הקשורות במגמות חזותיות ומחקר שוק, התלמידים חייבים יהיו להוכיח יכולות בעבודה על מס' פרויקטים בו זמנית בתחומי האופנה השונים. במהלך הקורס תלמידים ירכשו ידע תאורטי וטכני על מנת לפתח ביטחון עצמי ואמון ביצירתיות והמקצועיות שלהם. ידע בניתוח, בסמנטיקה וסוציולוגיה יאפשר להם להבין, לפרש וליישם את הצעות לבגדי נשים עכשוויים. פעילות זו תזניק לפיתוח פרויקטים לתעשייה, שהיא מרכזית בתכנית לתואר השני הזה.

במהלך הקורס על המשתתפים יהיה להעריך את השוק, במיוחד את מערכת היחסים בין הקונספט, המוצר ואת מתודולוגית המכירות. בשלב הסופי של הקורס, ילמדו הסטודנטים על עולם עסקי האופנה דרך מפגשים עם דמויות מפתח בעולם האופנה ובאמצעות המיומנויות שרכשו בשיטות מחקר. הם יוכלו לבטא את הזהות שלהם, מיומנויות שלהם והחזון היזמי שלהם. כיום לא מספיקים ידע בעיצוב קולקציה ובהכרת בדים על מנת להצליח בעולם האופנה, יש צורך ללכת יותר לעומק, לחקור, לזהות, ליצור ובאותו זמן לצפות את הטרנדים הבאים. היום אין מקום לאלתורים, הכול צריך להיות מתוכנן מהסיבה שמעצב אופנה צריך להיות בעל יכולת לעצב ולפרש סגנונות חיים עדכניים אשר משתנים באופן קבוע ומושפעים מההיסטוריה, מהתרבות ומאירועים חברתיים. היצירתיות של מעצב אופנה צריכה להיות קשובה למציאות העבודה, לקשיי השוק, לדרישות הייצור, לציפיות הצרכנים תוך הצמדות לטרנדים העתידיים.

מטרת מסלול מאסטר זה בעיצוב בגדי נשים היא להגיע אל מעבר ללימוד הפרקטי איך קולקציה בנויה וללמוד איך יוצאים עם מוצר חדש, קולקציה או רעיון גלובלי, איך להעמיק במחקר הקריאטיבי והשיווקי תוך היצמדות לטרנדים וסגנונות החיים כיום ובעתיד. במסלול המעצבים עושים פרויקטים אמיתיים, זהו ניסיון עבודה אמיתי תוך כדי הלימודים.

*בלונדון ופריז יוענק תואר שני MA למסיימים, באיטליה יוענק תואר מאסטר.

תוכנית לימודי עיצוב בגדי נשים:

עיצוב אופנה- קולקציות בגדי נשים
סקירה על עולם האופנה
ניתוח עולם האופנה העסקי
עיצוב גרפי וחזותי
עיצוב מולטימדיה
שיטות מחקר

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560