קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

ניהול מוצר בתחום האופנה – מאסטר

Fashion Product Management
קמפוסים: מילאנו.
תחילת לימודים: ספטמבר
משך לימודים: 15 חודשים(כולל סטאג')
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: רקע לימודי קודם בתחום או ניסיון תעסוקתי מוכח וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: דרכון אירופאי 35,500 יורו, דרכון אחר 37,950 יורו.
תעודה: מאסטר אקדמי

התפקיד העיקרי של מנהל המוצר הוא לתאם בין נושאים של כיצד נראית הקולקציה, תקציב ולוח זמנים של קולקציה. בין היתר הדבר כולל לפקח על מערכות היחסים בין המעצבים, הייצור, ספקי הסחורה, בקרת האיכות והמחיר.

מסלול מאסטר זה בניהול מוצרי אופנה תוכנן ליצור איש מקצוע חדש בעל יכולת מיוחדת לפרש את הסטייל מהקונספט העצובי שלו ועד להבאתו לכדי פריט לבוש או מוצר סופי על המדף. התלמידים יקבלו ידע טכני נרחב על יצור והרכבתו של כל פריט לבוש בתוך הקולקציה. ידע נרחב בבדים והשימוש הנכון בהם בשילוב עם הבנה בגזירה, הרכבה ולוח זמנים. ביצור יתאפשר למנהל המוצר ליצור מוצר שיניב את הרווח הדרוש בשוק התואם לו ביותר. מנהל המוצר הופך את הרעיונות והקונספטים שעל שולחן העיצוב למציאות, ויותר מכך, הופך רעיונות קריאטיביים לדבר עם תוקף מסחרי אמיתי. מנהל המוצר אחראי על קביעת ופיקוח על יישומם של פרוטוקולים לאיכות המוצר. מנהל מוצר מטפל בדרך כלל במוצר מסויים או קו מוצר מסויים ומתמחה בתחום מסוים בתעשיית האופנה.

כל המצוין לעיל הופך את מנהל המוצר לדמות מפתח חשובה לאין ערוך בכל חברת אופנה. מסלול לימודי ניהול מוצר זה במרנגוני מעמיד אותך בנקודת הכניסה הטובה ביותר לעולם האופנה וזאת תודות למורים שילמדו אותך בבית הספר וליכולות של מרנגוני בהחדרתך לבתי האופנה הגדולים והחשובים בעולם עם סיום לימודיך.

למסלולים דומים במרנגוני:
ניהול מותגי אופנה
קניינות אופנה
לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560