קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

ניהול מותגי בישום וקוסמטיקה – מאסטר

קורס המאסטר Fragrances and Cosmetics Brand Management & Licensing

קמפוסים: מילאנו, פריז.
תחילת לימודים: פריז-אוקטובר, מילאנו-ספטמבר
משך לימודים: 15 חודשים. פריז- תואר שני. מילאנו- מאסטר אקדמי.
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית).
תנאי קבלה: תואר ראשון או ניסיון בתחום, מכתבי המלצה, ראיון אישי במרכז המידע בישראל ומבחן אנגלית.
מחירים: מילאנו/פריז דרכון אירופאי 34,100 יורו.
דרכון אחר 36,700 יורו

היקף המכירות של תעשיית מוצרי הבישום והטיפוח העולמית עומד על כ-500 מיליארד דולר בשנה ובמסגרת כך תעשייה זו מספקת מיליוני משרות, במישרין ובעקיפין. עם זאת, קיים חוסר באנשי מקצוע בעלי הכישורים הנכונים הדרושים לתעשייה זו.
תוכנית זו מוקדשת למשתתפים עם תשוקה לניחוחות ומוצרי טיפוח המחפשים לרכוש כישורים בגישה מכוונת עסקית לפרקטיקות ולתהליכים של התעשייה. הם ילמדו לעומק את תפקידו של מנהל מותג ואת הכישורים והידע הדרושים כדי לנהל זיכיון בתחום מותגי קוסמטיקה ובשמים יוקרתיים. התוכנית תדריך את המשתתפים דרך "מאחורי הקלעים" של התעשייה הזוהרת הזו ותראה להם כיצד מותגים יוקרתיים מנהלים את מערך השיווק, ההפצה והמכירה של מוצרי בישום, איפור וטיפוח.
תוכנית המאסטר זו תעניק ידע מתקדם של הכישורים, התהליכים והכלים הרלוונטיים ביותר הנדרשים לצורך ניהול מותג אסטרטגי ורישוי וזיכיונות בתעשיית הבישום והטיפוח. באמצעות ייעוץ מקצועי של מומחים בתעשייה, הסטודנטים ילמדו כיצד להשתמש באסטרטגיות מיתוג ומיצוב מוצרים ומהו תפקיד מוצרי הבישום והטיפוח בשוק היוקרה תוך שמירה על מחשבה תמידית על הגישה ללקוחות.
המשתתפים ייהנו מסקירה מקיפה של ייצור, שיווק, תקשורת, מכירות והפצה בכל ערוצים תוך התמקדות בהיבטי רישוי.

במילאנו ניתן לבחור בין שני מסלולי מאסטר בתחום:
1- Fragrances and Cosmetics Brand Management & Licensing
2- Marketing and Communication Management for Fragrances and Cosmetics

קורסי למידה מרכזיים:
● שיווק, תקשורת ומיתוג
● חזון, ניהול ואסטרטגיה בתעשיות היוקרה
● ניתוח שוק ופילוחים
● עתיד תעשיות הבשמים והקוסמטיקה
● היסטוריית המותג
● פיתוח מותג וכלכלה
● תחרות משפטית בנושאי זכויות קניין | ® (זכויות יוצרים)
● מותג פרטי
● רישוי: סיבה, מטרות, מינוח וחוזים
● דוגמאות למקרים עסקיים
● Environmental, Social, and Governance-ESG וקיימות
● פרופיל מנהל הרישוי
● ערכים אסטרטגיים של Metaverse
● טכניקות בישום וחידוד מיומנויות חוש הריח, בשילוב פעילויות מעבדה בשיתוף עם "Accademia del Profumo/Symrise"
● 3 משחקי תפקידים – מנהל שיווק בינלאומי; מנהל מותג בינלאומי; מנהל זיכיון

אפשרויות תעסוקה:
● מנהל/ת רישוי
● מנהל/ת זכיינות
● מומחית לקניין רוחני
● מנהל/ת מותג קוסמטיקה
● מותג פרטי
● מנהל/ת שותף במותג/מעבדה

מרנגוני פיתח שותפות עם "Accademia del Profumo", "Officine Santa Maria Novella" ו-"Symrise" על מנת לבסס קשר חזק עם תעשיות הבישום והטיפוח הגדולות הן באיטליה והן בצרפת ולצורך השגת תמיכתן ביצירת התוכן של הקורסים וכן באפשרויות תעסוקה לאחר סיום הקורס.
"Accademia del Profumo" הינה מייסדת ה-Cosmetica Italia (האיגוד הלאומי של חברות הקוסמטיקה) מייצגת כיום את שרשרת ייצור הבשמים, מחברות חומרי גלם ועד לחברות הקוסמטיקה היוקרתיות ביותר, ועד מומחי תקשורת והפצה.
"Officine Santa Maria Novella" נחשב לבית המרקחת ההיסטורי הוותיק ביותר בכל אירופה, לאחר שנותר פעיל במשך למעלה מ-400 שנים, והוא נחשב גם לאחד המפעלים המסחריים הוותיקים ביותר אי פעם בתחום הבישום הקוסמטיקה.