קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

ניהול עסקי האומנות – מאסטר

Art Management

קמפוסים: פירנצה
תחילת לימודים: ספטמבר או פברואר.
משך לימודים: 15 חודשים
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: תואר ראשון או לימודים קודמים בתחום, ניסיון תעסוקתי וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: 24,500 יורו
יוענק תואר מאסטר אקדמי.

 ניהול אמנות – בואו להיות מקצועני ניהול בעולם האמנות העכשווית

התכנית לתעודת מאסטר אקדמי בניהול אמנות מיועדת למועמדים המעוניינים לעבוד בתפקידי ניהול בעולם האמנות. תכנית הלימודים מסייעת לסטודנטים להבין טוב יותר את מערכת האמנות העכשווית וכיצד מתנהלים כיום שוק האמנות ועסקי האמנות ברחבי העולם- כגון מוזיאונים, גלריות מסחריות, מוסדות אמנות, בתי מכירה פומבית וירידי אמנות וממנפת את מערכת היחסים הייחודית של בית ספר מרנגוני עם התעשייה ועם מותגי האמנות והעיצוב. הסטודנטים ילמדו לנהל ולשווק אירועי אמנות ואירועי מורשת של חברות, יבינו את חוקי האמנות הבינלאומיים ויתנסו באופן ישיר בסצנה האמנותית התוססת של פירנצה.

יחידות הלימוד של תכנית הלימודים ינתחו את התחומים השונים של הכלכלה, המנהל והשיווק של האמנות. הסטודנטים ילמדו להכיר את התפקידים השונים בתחום האמנות – מנהלי מוזיאונים, סוחרי אמנות, מנהלי גלריה, אוצרים, רשמים, שמאים, מומחי מכירות פומבית ומשחזרים. הם יחקרו גם את חשיבות המורשת האמנותית והתרבותית של החברות העסקיות, וירכשו יכולת לבנות קשרים בין אמנים, חברות ומותגים.
במהלך התכנית הסטודנטים ילמדו את היסודות של תחום גיוס הכספים ויבצעו פרויקטים אישיים וקבוצתיים שיסייעו להם להבין איך לארגן אירועים ותערוכות בזיקה לעולם האמנות וכיצד לייצר עבורם יחסי ציבור.
תכנית הלימודים המקיפה מאופיינת בנקודת מבט תרבותית חזקה שבאה לידי ביטוי בלימודי תרבות ובמספר רב של סיורי שטח תרבותיים באזור פירנצה וסביבתה הכוללים ביקורים במוזיאונים, בגלריות, בתערוכות, בפארקי פסלים ובמוסדות תרבות.

הזדמנויות
ענף האמנות משווע כיום יותר ויותר למנהלי אמנות עכשווית והם מועסקים בתפקידי ניהול בכירים במוסדות אמנות, במוזיאונים ובגלריות. בוגרי התכנית יכולים לעבוד כשכירים בסביבה ארגונית או כעצמאיים. במסגרת תפקידם הם יכולים לתכנן תערוכות או אירועים הקשורים לתחום האמנות, וכן לנהל ארגונים מסחריים וציבוריים.

הישגים לימודיים
• פיתוח גישה ביקורתית ביחס לעולם האמנות העכשווי, לשוק המסחרי שלו וביחס למנגנונים ולדמויות מפתח בענף.
• התמחות בחקיקות הבינלאומיות השונות המתייחסות לעולם האמנות.
• פיתוח יכולת להעריך את פוטנציאל הנכסים של החברה/המותג כדי לבנות ולתכנן עבורם אסטרטגיית תקשורת/שיווק.
• הגשת פרויקט אישי ו/או קבוצתי.
• ארגון, עיצוב ותכנון של אירוע אמנותי תוך שימוש בגישות הביקורתיות והמעשיות שנלמדו בתכנית.

נושאי הלימוד
• כלכלת אמנות
• ניהול מותג אמנות
• אירועי אמנות
• שיטות מחקר

מאסטר באומנות ותרבות- לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים
צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.