קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

עיצוב מוצר – מאסטר

קמפוסים: מילאנו, לונדון.
תחילת לימודים: מילאנו- ספטמבר או פברואר, לונדון- אוקטובר.
משך לימודים: 15 חודשים (כולל 3 חודשי סטאג).
שפת לימוד: אנגלית (במילאנו יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: תואר ראשון בתחום, מבחן אנגלית, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: מילאנו: דרכון אירופאי 29,250 יורו.
דרכון אחר 30,900 יורו.
לונדון: דרכון בריטי 21,200 פאונד.
דרכון אחר 27,200 פאונד.

Product & Furniture Design
מסלול מאסטר/תואר שני זה מיועד עבור מי שמחפש לרכוש כישורי עיצוב מתקדמים, ידע מעמיק בנושא רהיטים ותעשיית עיצוב המוצר ולהפוך למומחה בתחום ניהול ופיתוח פרויקטים מקצועיים בעיצוב. במסלול תנתן הזדמנות יוצאת דופן למעצבים ללמוד מג'וליו קפליני אחד ממעצבי העל החשובים בעולם והארט דירקטור של ביה"ס. התלמידים ילמדו כיצד לשלב בין יצירתיות לבין ידע נרחב בחומרים, היבטים טכניים ויישום טכנולוגיות חדישות. הצגה גרפית בצורה של 'רנדרינג', הדפסת תלת מימד ויצירת אבי טיפוס קטנים יפתחו עוד יותר את היכולת שלהם לעצב ולדמיין מוצרים בהקשר של מיקום וחלל וכן להעריך בצורה מדויקת יותר את המאפיינים הפונקציונליים והארגונומיים שלהם. הקורס ייתן דגש על עיצוב, סטייל ואמנות המלאכה האיטלקים ויחקור כיצד היצור האיטלקי הוא יוצא דופן בזהות, בשימוש החומרים ובטכניקות שלו. הקורס יעסוק בניתוח מוצרים איטלקים שהפכו לאייקונים וסמלים של ה 'Made in Italy' זאת על מנת להבין לחלוטין מהי "רגישות אסתטית" אחד מהמאפיינים העיקריים של הסטייל האיטלקי הידוע בכל העולם שמוצג לראווה מדי שנה באירוע החשוב ביותר בעיצוב רהיטים הלא הוא יריד העיצוב והרהיטים Salone del Mobile במילאנו, איטליה.
התלמידים ילמדו בקורס על מגמות, סגנונות חיים מודרניים, הצרכים של הצרכנים ותפיסות רגשיות וילמדו להבין את 'הזהות' של הפרויקט שעומד על הפרק. כמו כן, התלמידים יעסקו בניתוח העתיד בעיצוב רהיטים ומוצרים. בנוסף, התלמידים ילמדו על השפעות חדשות בתעשייה כגון: קיימות, משאבים מתחדשים וחומרים חדשניים וינתחו מקרי בוחן מפורסמים כדי ללמוד על כל הצעדים בפיתוח פרויקט של עיצוב מוצר.
התלמידים יפתחו את היכולות והפוטנציאל שלהם כאנשי קריאייטיב ואנשי מקצוע וישתפו פעולה עם חברות מהתעשייה סביב פרויקטים שונים וילוו אותם מרמת הרעיון ועד למצגת הסופית. במהלך הפרויקטים השונים התלמידים יקבלו משוב והכוונה מקצועיים מצד אותן החברות וירכשו ידע רב בגישה מקצועית לניהול משא ומתן והצגת הרעיונות שלהם בפני חברות ולקוחות חדשים.
קורס זה מיועד לתלמידים בעלי תואר ראשון עם לימודים קודמים או ניסיון רלוונטי מקצועי בתעשייה כדי שיוכלו לצלוח את הקורס על תכניו השונים כגון: מחקר קריאטיבי, עיצוב מוצר, ופיתוח פרויקט באופן מקצועי. אירוע מיוחד לציון סיום הקורס במהלכו התלמידים יציגו את פרויקט הגמר או תיקי העבודות שלהם, יספק לתלמידים הזדמנות נוספת לנטוורקינג עם שחקנים חשובים בתעשייה ועם עיתונאים.

הלימודים יתמקדו בנושאים הבאים:
– עיצוב מוצרים בני זמננו
– קונספטים בעיצוב מוצר
– סקירת תחום העיצוב
– שיטות מחקר
– חומרים
– עיצוב איטלקי מודרני
– מחקר ON-SITE
– מודעות צרכנית
– אסטרטגיות שיווקיות
– מיתוג
– פרויקטים עם לקוח
מסלולי קריירה אפשריים:
– מעצב רהיטים
– מעצב מוצר
– מנהל פיתוח מוצר
– מעצב קונספט

בלונדון יוענק תואר שני MA למסיימים, באיטליה תואר מאסטר אקדמי.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.