קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

תקשורת אופנה וניו מדיה – תואר שני/מאסטר


Fashion Promotion, Communication & Media

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, לונדון, פריז.
תחילת לימודים: אוקטובר או פברואר. פירנצה- אוקטובר
משך לימודים: 15 חודשים (כולל 3 חודשי סטאג').
שפת לימוד: אנגלית, יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית.
תנאי קבלה: תואר ראשון, ראיון אישי במרכז המידע בישראל ומבחן אנגלית.
מחירים: לונדון: דרכון בריטי 23,650 פאונד.
דרכון אחר 32,850 פאונד.
מילאנו: דרכון אירופאי 35,500 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.
פירנצה/פריז: דרכון אירופאי 35,100 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.

בלונדון ופריז יוענק תואר שני MA למסיימים, באיטליה תואר מאסטר אקדמי.

"להפוך מוצרי אופנה לנחשקים"

ההשפעה של הטכנולוגיות חדשות, שינתה את פני התקשורת ומסלול זה מנסה למצוא את האיזון הנכון בין אסטרטגיה וקמפיינים שיווקיים ותקשורת באמצעות המדיה החדשה כולל פלטפורמות ויראליות, בלוגים באינטרנט, מגזינים ומדיה ורשתות חברתיות. נחקור את שימוש במדיות החדשות על מנת ליצור יתרון מסחרי. קורס זה נועד למשתתפים בעלי תואר ראשון או ניסיון תעסוקתי מוכח. בסיום הקורס תרכשו ממיומנויות בתקשורת אופנה וקידום מכירות לתעשיות האופנה והיוקרה, תקבלו מפתחות בתחום הכתיבה ועשיית קמפיינים תקשורתיים.

זהו אחד מהמסלולים היחידים בעולם בתחום זה שמכשיר אנשי מקצוע משפיעים ביותר בעולם האופנה. להתלבש זהו צורך בסיסי אבל זו לא אופנה. אופנה חייבת להיות מבוקשת, מוצעת ומובנת. ליצור צורך זה זו משימתם של אנשי התקשורת, קידום מכירות ויחסי ציבור. זו הסיבה מדוע עיתונאים, יחצ"נים מפיקי אירועים ותצוגות אופנה חייבים ללמוד כיצד להציג את האופנה דרך אימג', שפה, אירועים ושימוש באמצעי התקשורת השונים שבסופו של דבר ישפיעו על הצרכן. במסגרת לימודי תקשורת אופנה, תלמד שאנשי קידום מכירות והיחצנים הם אנשים קריאטיביים הרגישים לתרבות ולאופנה. הם יכולים לייצג מותג בודד במחלקת השיווק שלו או לעבוד באולמות המכירה והתצוגה(showrooms) של חברה גדולה. הם משתפים פעולה עם סטייליסטים, יועצי מכירות, מארגני תערוכות, עיתונאים ושמות גדולים בעולם האופנה.
על אנשי התקשורת, יחסי ציבור ואנשי קידום מכירות להיות בעלי שמיעה טובה לצרכיו של הצרכן ולשינויים החלים בשוק, בעלי אינטואיציה מסחרית וחוש אסטטי ומעל לכל בעלי יכולת לחקור ולתקשר. לימודי תקשורת נוגעים במסלולים השונים בהם ניתן למתג, לפרסם מותג אופנה מסוים. אנשי יחסי הציבור יכולים להציע לך את המסלול המהיר בו לוקחים פרזנטורית סלב מוכרת או בדרך הארוכה יותר של הבאת המותג לידיעת הציבור בהפקות אופנה וראיונות בתקשורת. יינתן דגש לרשתות החברתיות ולאמצעים העומדים לרשות המותגים על מנת להגיע לקהל היעד שלהם. לפעמים יחסי ציבור צריכים לקחת מותג חדש וליחצן אותו מאפס, פעמים לקחת מותג קיים שלא נעשו עבורו יחסי ציבור וכמובן ישנם מותגים שצריך למתג מחדש, כל פעילות מסוג זה הינה קריטית למותג, למעצב ולמכירות ואלו הם הדברים הנוספים שילמדו בקורס מדהים זה.

תוכנית הלימודים:
תקשורת – אסטרטגיה ומיתוג.
לקוח היוקרה
תקשורת אופנה כיום וביקורת אופנה.
קידום מכירות ויחסי ציבור בעולם האופנה.
פרסום אופנה: תקשורת מסורתית וחדשנית.
רשתות חברתיות, יח"צ דיגיטלי.
סקירה על עולם האופנה
ניתוח עולם האופנה העסקי
ניהול קריאטיבי ומנהיגות
תקשורת חזותית ומכירות
אסטרטגיות ומחקר שיווקי
סוציולוגיה של עולם האופנה

תחומי עיסוק אפשריים:
• ארט דירקטור/מנהל קריאייטיב
• עורך/ת מדיה חברתית ותוכן אינטרנטי
• מומחה לפרסום דיגיטלי
• מנהל שיווק דיגיטלי
• מנהל תקשורת מותג
• מתכנן מדיה

לימודי יחסי ציבור, יחצנות, לימודי קידום מכירות באופנה.
לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל, הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.