קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

אוצרות באומנות – 3 שנים


Arts Curating 

קמפוסים: פירנצה
תחילת לימודים: ספטמבר
משך לימודים: 3 שנים לתואר ראשון
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני).
תנאי קבלה: תעודת בגרות, ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר לכל שנת לימודים: דרכון אירופאי 15,400 יורו לשנה
דרכון אחר 17,700 יורו לשנה

התואר הראשון באוצרות שבפירנצה הינו מפגש מדהים בין האמנות, התרבות, העיצוב והמסורת האיטלקית רבת השנים. בעיר זו צמחו מותגי העל האיטלקיים כגון גוצ'י, פרגמו, רוברטו קוולי לצד גלריות ומוזיאונים מפורסמים לאמנות ומהווה בית לנכסי תרבות ואומנות מכל התקופות.

העולם העכשווי כופה דרך חשיבה חדשה על אמנות, על מורשת תרבותית ובאופן כללי יותר, על העולמות היצירתיים. תחומי נושא משולבים ומעורבים כמו אמנות פלסטית, אופנה, עיצוב, צילום, קולנוע, פרפורמנס וניו מדיה, היא הדרך שבה התואר באוצרות מגדיר מחדש את חווית האמנות.

דיבור על "אמנות" או על "אומנויות" אינו רק בחירה לשונית, אלא עמדה אותנטית: הכרה במגוון עצום ביותר של שפות ודיסציפלינות המאפיינים כיום יצירה תרבותית. בחברה שבה הטרנספורמציה היא כל כך מתמשכת ומהירה, אפילו את מושג האמנות צריך לנסח מחדש על מנת להשיג הגדרה נרחבת יותר וגמישה, המסוגלת להקיף את הגירויים וההצעות החדשות.

זהו הבסיס לתואר באוצרות העושה שימוש בגישה דינמית וחדשנית, העשויה מדיאלוגים בינתחומיים, המציע שילוב מושלם של הכשרה מוצקה בתיאוריה והשקפה מקצועית שתעמוד באתגרים של שתי מערכות: תרבות ויצירתיות, ביחד עם השינויים המתמידים שלהם.

מטרת התואר היא להכשיר אנשי מקצוע המסוגלים לתקשר תרבות ולקדם את המורשת ההיסטורית והאמנותית, להמציא מחדש את חווית האמנות באמצעות המושגים של עירוב, אקלקטיות והתנסות דיגיטלית. בפרספקטיבה זו, האוצרות והכתיבה הופכים לשני כלים לבניית פרויקטים, תצוגה ותערוכות, פרסום ותוכן תקשורתי, שבהם ידע היסטורי, מחשבה ביקורתית וחדשנות טכנולוגית מתאחדים עם מבט המתמקד באמנות העתיד.