קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב אביזרים 3 שנים

קמפוסיםלונדון
תחילת לימודים: ספטמבר
משך לימודים: 3 שנים לתואר ראשון.
שפת לימוד: אנגלית
תנאי קבלה: תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר לכל שנת לימודים:
דרכון בריטי 17,200 פאונד לשנה.
דרכון אחר 25,100 פאונד לשנה.

תחום לימודי עיצוב אביזרים הינו בעל חשיבות אסטרטגית בעולם האופנה.
למעשה אביזרים יכולים לקבוע את ההצלחה של חברה, את התהילה של מותג ואת השלמות והאופי של המראה אותו אנו רוצים להעביר. האביזרים צריכים "לדבר" בזכות עצמם לייצג את הרעיון שמאחורי המותג, לקחת סמלים ואלמנטים מהאומנות, העיצוב והצילום. במסגרת לימודי עיצוב אביזרים תלמדו לשלוט בטכניקה, בעיצוב ובפן העסקי על מנת ליצור אביזרי אופנה כגון נעליים, תיקים, משקפיים, חגורות, כובעים, צעיפים, תכשיטים, בשמים, שעונים וכל אביזר אופנה אחר תוך שימת דגש על המחקר הקריאטיבי, חומרים וכמובן על העיצוב.

במסגרת הלימודים יבקרו הסטודנטים בתצוגות אופנה, תערוכות בדים עורות ואביזרים והשתתפות בתחרויות בינלאומיות. מחקר החומרים יהיה הצעד הראשון בפיתוח פרויקטים חדשניים עם עיצוב גם בשיטות מסורתיות וגם בשיטות חדשניות משופרות על ידי השימוש בתוכנות תלת מימד להשגת הדמיות וירטואליות של אובייקטים. שיתוף פעולה עם חברות חשובות שפעילות בתחום זה יעודד פיתוח רגישות קרייאטיבית עם סינרגיה בין הניהול העסקי ואפשרויות הייצור. צמיחת שוק האביזרים הבינלאומי הפך למודל פיתוח עסקי אסטרטגי של מותגי יוקרה בעולם אופנה כאשר אביזרי אופנה הם משלימי מראה ומגדירים את שאיפות הלקוחות בסטייל ומעמד.

מעצבי אביזרים נדרשים לחקור ולנתח את הטרנדים בעולם האופנה, האומנות, העיצוב ותחומים נוספים המשפיעים על עולם העיצוב ברמה עולמית. הם חייבים להיות בעלי ידע באסטרטגיות שיווק, ניהול מותג, לנתח מוצרי אופנה ולהבין את ההשפעה התקשורתית שלהם.
במסלול לימודי עיצוב אביזרים תלמד שמעצבי אביזרים נדרשת היכולת לפקח על כל התהליך הקריאטיבי בעיצוב קולקציה: מהבדים, צבעים, חומרים והשילוב בינהם. תלמד לעצב עבור מותגים קיימים או עבור העסק הפרטי שלך. שיתוף פעולה עם חברות אופנה בתקופת הלימודים תאתגר את הסינרגיה בין רגישות קריאטיבית, עסקים ואפשרויות יצור.

עיקרי תוכנית לימודי עיצוב אביזרים:
עיצוב אופנה ואביזרים- קולקציות
סקירה על עולם האופנה
ניתוח עולם האופנה העסקי
אומנות היוקרה
עיצוב גרפי ומולטימדיה
שיטות מחקר
חומרים ובדים שימוש וסטייל
תקשורת חזותית
שיווק ועיצוב
עיצוב מסחרי ויוקרתי

לפרטים נוספים מרכז ההרשמות ישראל
03-6525560 info@marangoni.co.il