קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

ניהול מותגי קוסמטיקה ובישום – 3 שנים

Fragrances & Cosmetics Management
שילוב בין יצירתיות וטכניקות מיתוג בתעשיית הקוסמטיקה.

קמפוס: פריז, מילאנו
תחילת לימודים: אוקטובר.
משך לימודים: 3 שנים לתואר ראשון.
שפת לימוד: אנגלית.
תנאי קבלה: תעודת בגרות, מבחן ידע באנגלית, תיק עבודות וראיון אישי במרכז הרישום בישראל.
מחירים: דרכון אירופאי 20,400 יורו לשנה
דרכון אחר 22,150 יורו לשנה

היקף המכירות של תעשיית מוצרי הבישום והטיפוח העולמית עומד על כ-500 מיליארד דולר בשנה ובמסגרת כך תעשייה זו מספקת מיליוני משרות, במישרין ובעקיפין. עם זאת, קיים חוסר באנשי מקצוע בעלי הכישורים הנכונים הדרושים לתעשייה זו.
תוכנית לימודים זו מכוונת לאנשים השואפים לפתח קריירה בתחומי ניהול מותג ו/או מוצר בתעשיית הבישום והקוסמטיקה. התוכנית עוסקת במגוון ההיבטים של תפקיד מנהלי המותג והמוצרים, כולל עידוד צרכנים, יצירת צורך, בניית אמון, סחורה, פיתוח מוצר, שיווק, מיתוג ומיומנויות תקשורת לבניית חזון ואסטרטגיה של מותג מצליח וחדירה לשווקים חדשים.
תוכנית תלת שנתית זו תספק מידע מקיף על מחזור החיים של מוצרי בישום ומוצרי קוסמטיקה יוקרתיים, עם תובנות חשובות בנוגע לפיתוח מוצרים, סטוריטלינג של המוצר ואסטרטגיות ניהול מותג ממוקדות לתעשייה זו. תכנית הלימודים משלבת את הפן התיאורטי יחד עם הפן הפרקטי לקידום התקשורת בין כל העוסקים ביצירה ושיווק של מוצרי בישום ומוצרי קוסמטיקה, לרבות טיפוח ואיפור.
התלמידים יחקרו נושאים בוערים בנושא תכנון, פיתוח, ייצור, הפצה בכל ערוצים, קנייה, מיתוג ושיווק של בשמים וקוסמטיקה עם התמקדות בקבלת רישוי. הם ילמדו לשלב חוש יצירתי, מומחיות טכנית וחשיבה אסטרטגית, ולהפוך רעיונות מלאי דמיון למוצרים מצליחים.

גלו את הקורס
עם תוכניות למידה ייעודיות בנושאי אסטרטגיות מיתוג, עיצוב מוצרי בישום, היסטוריה של עולם הבישום והקוסמטיקה, טכניקות אימון לצד תהליכי ייצור ותקשורת, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה ופסיכולוגיה, תינתן לסטודנטים הזדמנות ייחודית לפתח מערך מיומנויות נרחב לניהול כל היבט של פיתוח המוצר והמותג. הסטודנטים יוכלו ללמוד כיצד להתאים טכניקות תקשורת, שיווק וקידום מכירות כדי להגיע ליעדי מכירות וליישם אסטרטגיות מפתח עבור עסקים בתחום הבישום והטיפוח.
ככל שהתוכנית התלת שנתית תתקדם, כך היא תתרחב על מנת לשלב רכישת מיומנויות עסקיות – קשרי לקוחות, השפעת המדיה החברתית ויצירת חוויות צרכניות מושכת – לצד אלמנטים מיתוגיים מוחשיים יותר, כגון תכונות מוצר (איכות, תכונות ועיצוב), הגדרת ההבדל בין תדמית המותג לזהות המותג, אריזה ותיוג. דגש נוסף יינתן לכלכלה ומימון; הסטודנטים ילמדו לחשב רווחיות, להבטיח עמידה בתקציבים ואסטרטגיות וליישם מערכות ייעודיות לבקרת עלויות. באמצעות בחינת הדינמיקה התרבותית, החברתית וההיסטורית בשוקי הבשמים והקוסמטיקה, הם יוכלו גם להבין את השפעת הטרנדים ואת הבדלי הטעם והאופנה במדינות רבות ואת השפעתם על המכירות.
בנוסף, התוכנית תעניק סקירה כללית של נושאים עכשוויים המשפיעים על התעשייה, בניהם קיימות, הכללה וטרנספורמציה דיגיטלית, מה שיאפשר הבנה עמוקה של ההשפעה החברתית והסביבתית של מוצרי קוסמטיקה במטרה לטפח גישה בת קיימא. מנהלים מנוסים ילוו את המשתתפים על מנת לאפשר להם לרכוש מיומנויות פתרון בעיות באמצעות למידה מבוססת ניתוח מקרים.

קורסים מרכזיים
אסטרטגיות מיתוג למוצרי טיפוח יוקרתיים
שיטות מחקר וניתוח מגמות
עיצוב אריזה
טכניקות והתנסויות לאימון חוש הריח
אסטרטגיות כלכלה ושיווק
אפשרויות תעסוקה
מטרת הקורס היא לאפשר למשתתפים לרכוש את המיומנויות הנחוצות על מנת למלא תפקידי ניהול בתעשיית הבשמים והקוסמטיקה היוקרתיים; מהפצה דרך תקשורת ועד שיווק מוצרי בישום וטיפוח. הם ירכשו כלים ייחודיים ומדויקים לעבודה בתעשייה ויהיו מוכנים לעבודה במשרות הבאות:
מנהלי מותג
מנהלי מוצר
מנהלי שיווק סחר
מנהלי תקשורת