קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

סטיילינג וניהול אופנה – קורס קיץ / חורף

Fashion Image & Business המסלול המשולב

קמפוסים: פריז.
משך לימודים: 75 שעות (3 שבועות)
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: 4,100 יורו.

תאריך תחילת לימודים:
8-26 בינואר 2024 ,17 ביוני-7 ביולי,
9-29 בספטמבר, 13-31 בינואר 2025.

קורס קצר דינמי זה מתמקד באימאז' ופיתוח סטייל אופנה יחד עם שיטות מפתח עסקיות הפועלות יד ביד כדי להניע הצלחה של מותגי יוקרה. על ידי הבנת התפקיד והשפעתה של סטייליסטית האופנה בסביבה עסקית, המשתתפים מקבלים תובנה ייחודית לגבי ההשפעה האמיתית ו"כוחה" של התדמית בתעשיית האופנה. המשתתפים לומדים כיצד להעריך, לשפר ולהשלים מאפיינים פיזיים כדי לפתח סגנון אינדיבידואלי ולהרכיב "מראה כולל", כשהם לוקחים קדימה את רעיונות הסטיילינג שלהם הם מציגים את זהות מותג האופנה, תדמית המותג, מיצוב הקולקציות, ניתוח מתחרים ומרצ'נדייז.

תוכנית לימודים:

שבוע 1
השבוע הראשון מתחיל בסקירה כללית של מגמות כלכליות וחברתיות. הבנת האבולוציה הכלכלית והחברתית וכיצד היא משפיעה על צריכת אופנה היא חלק חשוב בקורס זה. המשתתפים לומדים וחוקרים תקופות מפתח בהיסטוריה המייצגות סגנונות עבר והווה, מגמות אופנה עתידיות והאלמנטים המאפיינים אותם ומשפיעים עליהם. יתרה מזאת, על מנת להבין את תפקיד הסטייליסט המשתתפים יודרכו במיקור ואיסוף מידע מכלי מחקר כגון ספרים ומגזיני אופנה ודרך תחומים וירטואליים ספציפיים הרלוונטיים לאופנה ויוקרה.
שבוע 2
השבוע מתחיל בסקירה כללית של תעשיות האופנה והיוקרה, מטקסטיל, ביגוד, אביזרים, קוסמטיקה, משקפיים ותכשיטים. המשתתפים בוחנים גורמים קריטיים המגדירים את הצלחתם של כמה מותגים בינלאומיים מובילים, כמו גם תדמית המותג. בשלב זה של הקורס מתחילים המשתתפים גם לרכז את המחקר שלהם מהשבוע הקודם כדי להגדיר סגנון אינדיבידואלי מסוים וכן לערוך מחקר איקונוגרפי (זיהוי, תיאור והפרשנות של אימז'ים: הנושאים המתוארים, הקומפוזיציות והפרטים המסוימים המשמשים לשם כך, ואלמנטים נוספים הנבדלים מהסגנון האמנותי) ולהבין מושגי מפתח בתכנון ונרטיב של צילומים.
שבוע 3
בשבוע האחרון המשתתפים בוחנים פרקטיקות מפתח בשיווק ותקשורת של תדמית וסטייל, כמו גם מרכיבים מרכזיים בהפצה, מחזור חיי המוצר ונקודות המחיר. הם מעריכים את ההשפעה של סטייל על פעילות צרכנים, מרצ'נדייז ומכירות, הן במצב לא מקוון והן באינטרנט, ומיישמים את הידע שלהם כדי לפתח תוכנית שיווק. המשתתפים יכולים גם לרכז את מחקר הסגנון שלהם (חשיבות הצבע, הצללית, האביזרים והשילוב שלהם) ולהציג קונספט סגנון אישי המקושר להצעת השיווק שלהם, ולרכז את עבודתם להצגה בספר סגנונות אישי(stylebook).

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:

 03-6525560
 info@marangoni.co.il
 instagram

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע וההרשמות של מרנגוני בישראל. הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.