קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

סטיילינג – קורס נוער

סטיילינג / Style Yourself: My Fashion Profile

קמפוסים: מילאנו, פריז
משך לימודים: 75 שעות (3 שבועות)
גילאים: 16-17
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
תאריך תחילת לימודים:
מילאנו: 17 ביוני-5 ביולי 2024. 13-31 בינואר 2025.
פריז: 17 ביוני-7 ביולי 2024.

מחיר: מילאנו – 5,900 יורו (כולל מגורים אצל משפחה איטלקית)
פריז – 4,100 יורו (ללא מגורים)

קורסי ההכנה לנוער מתמקדים בהעשרה והנאה אישית ומיועדים לצעירים יצירתיים בגילאי 16-17 השואפים לשקול לימודים ברמת האוניברסיטאית בהמשך דרכם.

Restyle: קורס זה מספק מסע מגרה אל כמה מהאלמנטים היותר פרקטיים של הסטייליסטים המקצועיים, כיצד להיראות טוב, לזהות סגנון נהדר, ובסופו של דבר, לתקשר בהצלחה את האסתטיקה האישית שלהם. נלמד אודות מושגי המפתח בסטיילינג והסטודנטים יצאו למסע אישי מעמיק אל תוך הסגנון שלהם עצמם.

יסודות המלתחה, סטיילינג אישי וטרנדים חדשים הם רק חלק מהכישורים שהמשתתפים ייהנו מהם בקורס קצר ומרגש זה. המשתתפים יגלו גם את מאחורי הקלעים בהפקות אופנה, סטיילינג לסלבריטאים ואת הכוח וההשפעה שיש לסטיילינג בכל תחומי חיינו, ממוזיקה, קולנוע, טלוויזיה ועוד.

נבחן את המלתחה האישית וכיצד להיות מודעים לטרנדים. יחד עם כישורי פוטושופ ואינדיזיין בסיסיים, המשתתפים ילמדו כיצד לעשות הפקת אופנה, בדיוק כפי שנעשים במגזיני האופנה מובילים ובפעילות קידום מכירות של מותגי יוקרה מקוונים. במהלך 3 השבועות למשתתפים יש הזדמנות להטיל ספק ולפתח את הסגנון שלהם כדי לייצר מראה אינדיבידואלי ייחודי.

הקורסים מיועדים במיוחד לכל מי שמעוניין ללמוד על תהליכי העיצוב ויצירה, מהיסודות הבסיסיים ועד לחלק מהאלמנטים המעניינים והמורכבים יותר. אין צורך בידע מוקדם או מיומנויות בתוכנות גרפיות.

לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל- 03-6525560