קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

עיצוב אופנה – קורס נוער

עיצוב אופנה / Your first T-Shirt Collection

קמפוס: מילאנו
משך לימודים: 75 שעות (3 שבועות)
גילאים: 16-17
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
תאריך תחילת לימודים: 17 ביוני-5 ביולי 2024. 13-31 בינואר 2025.
מחיר: 5,900 יורו (כולל מגורים אצל משפחה איטלקית)

קורסי ההכנה לנוער מתמקדים בהעשרה והנאה אישית ומיועדים לצעירים יצירתיים בגילאי 16-17 השואפים לשקול לימודים ברמת האוניברסיטאית בהמשך דרכם.

T-shirt design הוא רק אחד מהמיומנויות החיוניות הרבות בעיצוב אופנה. ללמוד אודות תחום מרגש והמהנה הזה של התעשייה נותן למשתתפים את ההזדמנות להתנסות ולגלות במהירות את הכישרון האמנותי שלהם. הקורס גם בוחן אילו גורמים עוזרים ליצור יצירת אמנות מוצלחת וכיצד מותגים ואינדיבידואלים מעצבים קולקציות חולצות טריקו אייקוניות ועטורות פרסים.

הקורס בן 3 השבועות בעיצוב מתחיל במיומנויות איור יד בסיסיות, לימוד כיצד לחקור, לצור לוחות השראה וסקיצות, עיצוב ושימוש בקישוטים, תוך שימת לב לפרטים ולגימורים. היסודות של תוכנת Adobe Illustrator מציגים למשתתפים את העולם המרגש של עיצוב דיגיטלי לעומת איור ידני תוך הבנה מה הופך עיצוב חולצה למוצלח. נחקור את הסיפורים מאחורי כמה מהעיצובים האייקוניים ביותר של העבר. מעצבים מצליחים צריכים להיות מודעים על אילו חומרים להדפיס; למשל שימוש בכותנה או תערובות מעורבות, מהם האתגרים העיקריים בתהליכי ייצור הדפוס, תוך בחינת הצבע, העיצוב, גודל וכל מגבלות תקציב אפשריות.

במהלך 3 השבועות, למשתתפים יש הזדמנות לפתח את כישורי העיצוב והיצירתיות שלהם כדי לייצר קולקציה אישית של יצירות אמנות של חולצות מוכנות לייצור. קורסי הכנה במרנגוני מתמקדים בהעשרה והנאה אישית המכוונים לצעירים יצירתיים ושאפתנים שעשויים לשקול לימודים ברמה האוניברסיטאית.

לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל- 03-6525560