קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

עיצוב אופנה קורס נוער – שבוע

קמפוס: מילאנו, פריז
משך לימודים: 25 שעות (שבוע אחד)
גילאים: 16-17
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
תאריך תחילת לימודים: מילאנו: 17-21 ביוני 2024.
פריז: 22-26 באפריל, 8-12 ביולי.
מחיר: מילאנו: 1,900 יורו (כולל מגורים אצל משפחה איטלקית)
פריז: 1,600 יורו (ללא מגורים)

האם העתיד שלך בעולם אופנה?
בקורס יצירתי זה יש למשתתפים הזדמנות ליצור עיצובים משלהם ולקבל תובנות חשובות בהקשר לעולמם המופלא של מעצבי ומעצבות האופנה. המשתתפים יעלו רעיונות על הנייר וייצרו סדרה של עיצובים המשקפים את הסגנון והכישרון העיצובי שלהם. באמצעות שיעורים וסדנאות יצירה, קורס זה מתמודד עם היבטים מרכזיים בעיצוב קולקציה, חקר טרנדים והסטייל המשמשים כגירוי ליצירתיות בעולם אופנה.

במהלך השבוע המשתתפים מתוודעים לטכניקות איור בסיסיות, המחשת חומרים וצורות. הם חוקרים מגמות וסגנונות מרכזיים בתעשיית האופנה ומתחילים להבין כיצד מעצבים יוצרים מראה שלם של קולקציה. סדנאות מעשיות מדגימות את חשיבות בחירת החומרים, מניפולציה ותיאום, שהם הבסיס לקולקציה מוצלחת. המשתתפים משתמשים בצבעים כדי לתת את התחושה הנכונה לסקיצות ולעיצובים שלהם ולומדים מיומנויות מחקר החיוניות לטיפוח הרעיונות היצירתיים שלהם. הקורס מתמקד באיור יד, גורם מפתח בחייו של כל מעצב ומעצבת אופנה.

במהלך השבוע תהיה למשתתפים הזדמנות ליצור פרויקט אישי משלהם.

קורסי הכנה במרנגוני מתמקדים בהעשרה והנאה אישית המכוונים לצעירים וצעירות יצירתיים ושאפתנים שעשויים לשקול לימודים ברמה האוניברסיטאית. הקורסים מיועדים במיוחד לכל מי שמעוניין ללמוד על תהליכי עיצוב ויצירה, מהיסודות הבסיסיים ועד לאלמנטים המעניינים והמורכבים יותר. אין צורך בידע מוקדם.

לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל- 03-6525560