קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

עיצוב גרפי – קורס קיץ

קמפוסים: מילאנו
משך לימודים: 3 שבועות (75 שעות)
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני).
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
תחילת לימודים: 8-26 בינואר 2024, 17 ביוני-5 ביולי,
2-20 בספטמבר, 13-31 בינואר 2025.

מחיר: 4,100 יורו

קורס זה מספק ידע חיוני בעיצוב גרפי דיגיטלי, מדגים את התהליכים הדרושים לפיתוח תכנים גרפיים ברמה מקצועית, מהרעיון ועד לפרזנטציה הסופית. באמצעות למידה ויישומים של פונקציות בסיסיות של תוכנת Adobe המשתתפים בתוכנית יבצעו סדרה של פרויקטים בגרפיקה דיגיטלית. הקורס בוחן את עולם התקשורת הדיגיטלית באמצעות ניתוח של הדרכים החדשות של שימוש בתוכן גרפי והאבולוציה של הפרסום בעידן הדיגיטלי.
בתחום התקשורת, שבו תוכן דיגיטלי שולט, עיצוב גרפי חשוב יותר ויותר. כישורי עיצוב גרפי הם חיוניים גם עבור המקצועות החדשים בתקשורת אונליין והזדמנויות עבודה.

שבוע 1
השבוע הראשון של הקורס מספק למשתתפים יסודות בעיצוב גרפי על מנת לפתח ולהציג את הרעיונות שלהם. באמצעות תוכנת Adobe Photoshop CC, המשתתפים ילמדו מיומנויות מפתח ליצרית הפרויקטים שלהם. בנוסף לשיעורים מעשיים וטכניקות עריכת תמונות, יתקיימו גם שיעורי צילום תאורטיים, בהם תיבדק השפעתן של טכנולוגיות ומדיות חדשות בהפקת תמונות דיגיטליות.
סדנה: המשתתפים יבחרו נושא שבו הם ייצרו לוח השראה בסיסי באמצעות כלים גרפיים ספציפיים.

שבוע 2
בשבוע השני יוצגו כלים בסיסיים תאורטיים ומעשיים ליישום של גרפיקה וקטורית אשר משמשים בהקשרים שונים של תקשורת חזותית. במהלך השיעורים המעשיים, המשתתפים יצרו סדרה של pictograms / ideograms שיושמו בהקשרים חזותיים שונים. ינותחו מספר מקרי מבחן, המאפשרים למשתתפים להבין את הקשר בין טכניקות עיצוב, סינתזה, סגנון גרפי וקוהרנטיות חזותית. הכלים בהם ישתמשו המשתתפים הם Adobe Creative Suite CC ותוכנת Illustrator בפרט, תוכנה ספציפית עבור גרפיקה וקטורית ואיור.
סדנה: המשתתפים יבחרו נושא וייצגו אותו באמצעות פרויקט של גרפיקה וקטורית בסיסית.

שבוע 3
המשתתפים ילמדו כיצד לעצב פריסה גרפית מרובה, שימוש במערכות ויזואליות באמצעות מימוש בעריכה. במקביל לפעילות המעשית, יתקיימו הרצאות מבוא תאורטיות בנושא עיצוב אתרים, תוך התמקדות בהיבטים של עיצוב UX ועיצוב ממשק משתמש. יוצגו למשתתפים כיצד לעבוד עם Adobe InDesign, תוכנה מקצועית בתעשייה הגרפית.
סדנה: המשתתפים יפתחו פרויקט ebook.

עיקרי תוכנית הלימוד:
עיצוב גרפי
גרפיקה וקטורית
עריכה דיגיטלית
Photoshop
Illustrator
InDesign
מבוא לעיצוב אתרים
צילום

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע וההרשמות של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560