קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

עיצוב פנים למתקדמים – קורס העשרה

interior design for professionals

קמפוס: מילאנו
תחילת לימודים: 17 באפריל – 3 במאי 2024.
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: ידע מוקדם וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: 3,500 יורו לשבועיים לימודים.

המסלול מתאים לאנשי מקצוע עם ידע קודם בתחום של עיצוב פנים, שיבחן את העולם הרב-גוני של תחום הפנים, החל מהתמקדות במגמות העיצוב והאופנה האחרונות.

קורס זה נועד לתת סקירה כללית של המגמות החדשות של העיצוב האיטלקי, החל מתערוכות הרהיטים האחרונות שמתקיימות בחודש אפריל. על מנת לתת למשתתפים לחוות את המהות האיטלקית, הקורס מספק פוקוס על ההיסטוריה של עיצוב הפנים האיטלקי, עם דגש מיוחד על סגנון עכשווי. לאחר סקירה היסטורית זו, תלמידים יהיו מעורבים ביצירה של ספר טרנדים, שמטרתו הינה סיווג המוצרים החדשים שקיימים כיום בשוק.

שבוע ראשון
מבוא למוצרי העיצוב האחרונים עם דגש על החברות האיטלקיות המובילות. מצגת של המוצרים אייקוניים האחרונים האיטלקיים, בעיקר אלה שהוצגו בחודש אפריל ביריד הרהיטים ובכמה תערוכות בעיר, מידע על חברות איטלקיות מובילות ועל אולמות תצוגה קבועות במילאנו לביקורים. הקדמה וסקירה כללית על הטרנדים והמוצרים ב Salone del Mobile עם מצגת של תמונות נבחרות ופריטים חדשים, כדי לחזות את המגמות בתחום עיצוב הפנים.

שבוע שני
במהלך השבוע השני נתמקד בניתוח רהיטים ומוצרים מוגמרים שנעשו על ידי חברות איטלקיות שהוצגו במהלך שבוע העיצוב של מילאנו, יערכו סמינרים על ידי מומחים מהתעשייה וביקורים בתערוכה ומרחבים קמעונאיים, שיאפשרו לתלמידים להכיר טוב יותר את יצירות עיצוב פנים המשמעותיות ביותר כיום בתחומי החדשנות, קיימות וטכנולוגיה. המשתתפים יצטרכו לתרגם את המחקר הקריאטיבי הנבחר בצורה גרפית בתמיכה של שיעורים טכניים. בסוף הקורס, משתתפים מתבקשים להכין פירוט סופי של לוח מגמות העיצוב עם מצגת בנושא.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל.
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.