לימודי מנהל עסקים באופנה – חד שנתי
FASHION BUSINESS & DIGITAL MARKETING INTENSIVE
קמפוסים: מילאנו, פריז, פירנצה
תחילת לימודים: מילאנו- פברואר וספטמבר. פריז/פירנצה- אוקטובר/ספטמבר.
משך לימודים: שנה אקדמית- 8 חודשים.
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית).
מחיר: 29,700 יורו, דרכון אירופאי 27,700 יורו.
תנאי קבלה: 12 שנות לימוד וראיון אישי במרכז המידע בישראל, אין צורך בידע מוקדם.
מסלול חד שנתי זה הינו המסלול הטוב בעולם בפרק הזמן הקצר של שנה אקדמית, בו תרכוש את ההשכלה הדרושה על מנת לעבוד בשדרת הניהול של כל בתי האופנה המובילים בעולם.
תקשורת, ניהול, קניינות אופנה, סטיילינג ושיווק דיגיטלי הם המפתחות החשובים ביותר להצלחתו של כל עסק בעולם האופנה ולהצלחתו של מנהל השיווק עסקי או קניין האופנה.
קורס אינטנסיבי זה מלמד את התלמידים את המתודות השונות בשיווק וקניינות אופנה בהן משתמש עולם האופנה על מנת לרכוש מוצרי יוקרה, למכור, לקדם ולנהל וכן מעניק להם את הכישורים הנדרשים בתחום השיווק הכל כך הכרחי בעולם העסקים האמיתי בתחום האופנה. פרויקטים וסימולציות יאפשרו לסטודנטים להשתמש בכלים עסקיים ולהבין את התאמתם לעולם האופנה המורכב. תשומת לב מיוחדת תוקדש לאסטרטגיות עסקיות ובדרך זו תהיה לסטודנטים ראיה מושלמת לשינויים ולתוצאות המושגות בקהלי יעד שונים.
מנהל מותג מקצועי הינו דמות מפתח בחברות האופנה, אשר יודע לקבוע את האסטרטגיות הטובות ביותר על מנת לנצל את השוק הכלכלי ההפצה והיצור של המותג. קניינות אופנה, בחירת הקולקציה קביעת קהל היעד, תמחור, הבנת השטח, המתחרים, ההגנות הנדרשות להתפתחות העיצובים, תוכניות פעולה לקידום מכירות, ערוצי ההפצה, שיתוף פעולה עם צוות העיצוב, היצור והמכירות הם חלק מהאחריות של מנהלים בעסק בתחום האופנה. המומחה במנהל עסקים באופנה ובעיצוב שמאומן בבית ספר מרנגוני יוכל לעבוד בכל חברת אופנה, חברות יעוץ ובתחומים הקשורים לאופנה מותגי יוקרה ולייף סטייל. בוגרי המסלול יוכלו להביא לידי ביטוי את הידע והיכולות שנרכשו במהלך הלימודים בתחומים כמו שיווק, קניינות אופנה, פרסום, תקשורת, מארגני אירועים, מנהלי מותג, מכירות, מכירות און ליין ובמחקר של טרנדים חדשים.
מנהל עסקים באופנה הוא הבסיס לתעשיית האופנה האדירה האיטלקית שפיתחה במהלך השנים מתודות שונות שהובילו לצמיחה המשמעותית של תעשיה זו ב-70 השנים האחרונות. פרויקטים מעשיים יאפשרו לתלמידים להבין כיצד ליישם עקרונות עסקיים לתוך מורכבות תעשיית האופנה. תקשורת חזותית היא גורם מפתח קריאטיבי והתלמידים ילמדו את הדרכים השונות לחזר אחר הצרכן "ולפתותו". קורס זה ייתן לתלמידים את הידע הנדרש באסטרטגיות הניהול השונות שמהוות את הבסיס לכל בתי האופנה בעולם.
תוצאות הלמידה
שליטה בידע השימושי לזיהוי אסטרטגיות שיווק הניתנות ליישום לסוכנויות אופנה ומוצרי יוקרה, עם ראייה בינלאומית.
זיהוי התהליכים הקשורים לתעשיות האופנה ומוצרי היוקרה אשר פועלות במערכת הייצור.
קנייני האופנה- הסודות ולהצלחה ותהליכי העבודה.
זיהוי האספקטים המשפטיים והכלכליים המשפיעים על ביצועי החברה באמצעות ניתוח כלכלי.
הערכת הפיתוח של מוצר מהעיצוב ועד לתכנון של קולקציית אופנה.
יישום של אספקטים של תקשורת הקשורים לקמפיין פרסום לצמיחת המוצר ושיפור המוניטין של המותג.
ארגון, ניהול ופיתוח של רשת מכירות קמעונאיות ביחס לשוק מטרה מסויים.
נושאי הלימוד העיקריים:
ערוצי שיווק ותקשורת אופנה.
שיווק דיגיטלי וניו מדיה.
קניינות אופנה ומרצ'נדייז.
יסודות ועקרונות עשיית עסקים באופנה.
טקסטיל מוצרים וייצור אופנה.
יחסי ציבור, קידום מכירות ופרסום.
רשת האספקה ההפצה והמכירות.
לסטודנטים שרוצים לקחת מסלול משולב עם הרשמה מראש של מנהל עסקים באופנה חד שנתי ומסלול מאסטר בניהול מותגי אופנה או קניינות אופנה מאסטר תנתן הנחה של 5000 יורו, ההנחה תנתן עם תחילת השנה השנייה.
למסלולים הנוספים בתחום:
לימודי מנהל עסקים באופנה 3-4 שנים
לימודי ניהול מותגי אופנה-מאסטר
קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:
לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל 03-6525560 info@marangoni.co.il